September 2020 ❤

Hoi iedereen
Proficiat iedereen! 
Ik sluit me graag voorzichtig enthousiast aan. Na een eerdere vroege miskraam en aangezien zowel mijn oma en moeder verschillende miskramen hebben gehad, word ik nu wekelijks opgevolgd door de gynaecoloog.
Ik zou nu in de vijfde week zijn en uitgerekend voor 12 september. 
Dinsdag opnieuw inwendige echo, hopelijk ok..
Qua kwaaltjes: zeer moe, emotioneel (ocharme mijn man en zijn oren wat betreft mijn onnodig gezaag haha), gevoelige borsten (alsof ze vol met blauwe plekken staan) en met tijd en stond misselijk (duurt nooit langer dan 10min en van zodra ik iets kleins eet is het weg). 
Benieuwd wat de komende weken brengen :) 

Hoi dames,
Ik heb op 11 januari positief getest en zit vandaag precies op 5 weken. Vanwege een mk in oktober bij 9 weken, heb ik over een week een vroege echo. Begin van de week gierden de zenuwen door mijn lijf, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik nu enorm positief ben ingesteld. 
Ik ben uitgerekend op 18 september en we hebben al een zoon van anderhalf. Die krijgt dan een broertje of zusje erbij met twee jaar leeftijdsverschil, ideaal!
Ik hoop dat iedereen een fijne zwangerschap zal hebben.

Hier ook uitgerend in September de 20e , bij ons is het gelukt met de 2e poging IUI.
uiteraard is het nog enorm pril , maar wij zijn zo blij dat het na 3 jaar proberen en maar 2 pogingen nu gelukt is....  
Wij hebben op 31 december de test gedaan en die was positief.
we zagen het totaal niet aankomen, had nergens last van en had de champagne al klaar staan voor die avond! maar die stonden de volgende ochtend nog netjes op aanrecht! 

Gefeliciteerd alle nieuwe medezwangeren :) 
Gebruiker 087, wat fijn zeg! Ik snap hoe je je voelt! Wij hebben het 2,5 jaar zelf geprobeerd en uiteindelijk na de eerste IUI zwanger geraakt. ZO spannend!
Ik was alleen heeeeeel nieuwsgierig wanneer jullie de IUI hebben gehad als je de 31e positief teste en de 20e bent uitgerekend? Wij hebben de 27e IUI gehad, de 26e ovitrelle gespoten. Ik heb t/m 2 januari positieve testen van de ovitrelle gehad en vanaf de 5e liepen ze weer op dankzij onze mini-baby in mijn buik :) Gewoon even nieuwsgierig hoor haha! 
Wij zijn volgens de app ook de 18e uitgerekend :) en leven ontzettend toe naar de eerste echo, die staat voor 30 januari. Wanneer mogen jullie? 

Bo-Belle, ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
de IUI hebben wij 16-12 gehad.. en toen wij belde met dat we een positieve test hadden ging ze snel rekenen en dacht dat we ik 20 sepember uitgerend zou zijn... 
Als zelf tel kom ik uit in week 37 . 
Maar maandag hebben we de 1e echo, en dan hopen we dat alles goed is en dan hoor ik vast welke datum het is.. 

Ik meld me ook heel voorzichtig hier. Vanmorgen een heeele lichte test en vanmiddag al een iets donkerdere. Heel pril en nog super spannend, morgen is mijn nod.

Goedenavond allemaal,

Vandaag hier een test gedaan en jawel hij was positief. 
We verwachten ons 2de kindje! 
Uitgerekend op 21 september.
Is allemaal nog heel pril en onze eerste verloskundige afspraak is 13 februari......dat het die dag maar snel mag zijn! Allemaal spannend, ook al is het de 2de.
Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan