September 2020 ❤

Leuk!! Nog meer september mama's die zwanger zijn (van hun eerste kindje)! Gefeliciteerd :D
Runbabyrun heb je de clearblue nog gedaan? Ik vond het echt heerlijk om daar letterlijk "zwanger" op te zien staan. Het is nog zo onwerkelijk! 
EefH wij zijn via het ziekenhuis zwanger geworden, dus hadden een datum waarop wij moesten bellen. Dat was mijn nod. Dus je kan volgens mij ook meteen een vk bellen. Dan staat de datum voor je eerste echo maar vast! 

Ik heb inderdaad het aanmeldformulier maar opgestuurd naar de vk. Wilde m'n nod toch voor de zekerheid nog even afwachten, die was gister. Vanmorgen een clear blue test gedaan en inderdaad Bo-Belle, het is echt zo fijn om 'zwanger' te zien staan! 

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb morgenochtend mijn eerste echo. Ik vind het zo spannend! Ik weet niet precies hoe ver ik ben door een onregelmatige cyclus, maar als het goed is zouden we een hartje moeten kunnen zien kloppen. Ik hoop het zo!

Wat spannend Duffel! Hoop op een mooi kloppend hartje:) en benieuwd hoe lang je dan zwanger bent haha!
Super fijn EefH! 
Runbabyrun toen ik 4 weken was (vrij zeker te pinpointen doordat ik via IUI zwanger ben geraakt) gaf de clear blue ook 1-2 aan. Exact een week later was dat al 3+ (ipv 2-3). Komt volgens mij omdat je urine niet elke keer even geconcentreerd is en er in het prille begin dus nog wat verschil kan zijn. 
En poeeeh de 21 is dan zeker nog ver weg. Maar dan heb je wel zekerheid dat je met een goede echo ook echt al veel ziet! 
Wij zijn aan het aftellen naar 30 jan en dat voelt al een eeuwigheid!

Ik ben net terug van de echo. We hebben een kloppend hartje gezien! Ik ben ongeveer 7,5 week zwanger nu. Het beeld was niet heel scherp omdat het ver naar achteren ligt, maar gelukkig was het hartje heel duidelijk! Over 2.5 week de termijnecho. Zo blij!

Terug
Bovenaan