September 2020 ❤

Wauw, ontzettend fijn Duffel!! Lijkt me echt een mega opluchting! En over 2 welen de termijn is dan ook alweer lekker snel. 
Hebben jullie het al aan iemand verteld?

Dank je Bo-Belle! We vertellen het vandaag aan mijn schoonouders en morgen aan mijn ouders. Ik vond het wel fijn om dat kloppende hartje te zien, maar nu vind ik het wel heel leuk om te vertellen!

Wat een boel positieve testen, gefeliciteerd allemaal! En wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien, Duffel. Lijkt me zo'n magisch moment! ? Ik moet nog wachten tot 13 februari voor mijn eerste echo. Ben dan als het goed is precies 10 weken. 

Gefeliciteerd met de positieve testen dames! 
Ik had 31 januari een positieve ovulatietest dacht ik. Had geen echte piek deze maand. Heb gisteren een clearblue gedaan die had aan 3+ zwanger. Dus ben vandaag dan denk ik 5+1   denk 23 of 24 september uitgerekend.  Ben zelf 22 september jarig! Haha 
Zou leuk zijn als nog iemand een geheime Facebook groep zou maken en dan voor de mensen die uitgerekend zijn vanaf bijvoorbeeld 15 september. Wel leuk die andere is vol. 

@Duffel wat mooi dat je het hartje al hebt gezien, was zeker een super mooi moment? 

Bij mij gaf de CB 2-3 weken aan, gister de verloskundige gesproken en zij zei dat, gebaseerd op mijn laatste menstruatie, ik nu ongeveer 4+5 ben. 
De eerste echo staat op 14 februari, leuke valentijnsdag date! En de volgende afspraak al 3 weken later. 

Hoe voelen jullie je trouwens? Hebben de dames die ook rond de 5 weken zwanger zijn al ergens last van? Zelf heb ik alleen last van m'n borsten, die voelen alsof ze helemaal beurs zijn haha. 

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap ?
Na al een ruime week meelezen durf ik me hier nu ook te melden. Op 11 januari na bijna 1,5 jaar proberen, een positieve test in handen. Ik kon het gewoon niet geloven. 
Gisteren de eerste echo gehad en nu 5-6 weekjes zwanger! Zo ontzettend blij!

@eefh   ik ben nu 5+2 nog niet echt klachten alleen inderdaad echt pijnlijke borsten. Als ik op bed lig op mijn buik moet ik echt even goed gaan liggen. Heb al maat 80E En voelt alsof ze al wat groter worden zijn ook wel echt pijnlijk als ik iets moet tillen en dat er tegenaan komt. Maarja liever dat dan elke dag misselijk. Haha

Terug
Bovenaan