Jaa Rozenmeisje gefeliciteerd!! Gelukkig dat het met de ruggenprik te doen was. Geniet van elkaar!!
Gebruiker ik ben er opzich wel klaar mee maar heb ook nog wat dingetjes op de to do list, en ben nog geen 37 weken, dus nog even volhouden
Sumi wat spannend maar tegelijk ook fijn om een soort van datum te hebben om naar toe te leven! Geniet van de laatste dagen met de kleine in je buik!
Faelexa gelukkig dat het verder meeviel! Meer controles lijken me opzich wel fijn.
Lalana Hier gaat het sinds vandaag ook beter, eindelijk weer normale temperaturen! Babywasjes en vluchttas inpakken ga ik vanaf maandag weer mee beginnen. Dan gaat mijn man weer aan het werk, dus voor mijn gevoel is de vakantie dan voorbij en ga ik echt 'met verlof' haha. Al is dat officieel nog altijd niet zo omdat ik nu nog in mijn vakantieweken zit. Pas bij 36 weken officieel met verlof.
Bo-Belle kan me voorstellen dat het spannend is als je man weer snel aan het werk gaat, aan de andere kant was dat voor juli natuurlijk ook al zo (en 2 jaar geleden al helemaal) en die vrouwen hebben het ook gekund, dus hou je daaraan vast!
Hier vandaag een kleinschalige babyshower gehad, met 4 gasten en voldoende afstand (in de tuin) was heel erg leuk! De komende 2 weken nog wat afspraken staan en vanaf 37 weken mijn agenda echt leeggeveegd, heel gek om te zien wel!