September 2020 ❤

Hey Hallo,
Hier vandaag precies 38 weken. ?
Baby is helemaal ingedaald en ligt vast.
Vandaag weer voor controle.
Zijn er meer dames die er nu echt wel klaar mee zijn? Vooral met die warmte en al dat vocht dat je vast houd.
van mij mag die kleine nu wel komen, ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet ?

Hoihoi allemaal! Wat leuk om alles te lezen. De eerste baby is er al, ik hoop dat het goed gaat met rozenmeisje! 

zelf ben ik nu 37 weken en 2 dagen. Ik word dinsdag opgenomen om een ballonkatheter te plaatsen en woensdagochtend word ik ingeleid! Ze willen geen risico nemen met de klachten die ik heb en daarnaast een kleine baby :) 
Spannend dus! Waarschijnlijk woensdag een baby in mijn handen! 

hoe is het met de rest? 

Ik snap dat de meesten er wel klaar voor/mee zijn, zelf riep ik dat ook al een tijdje. Ik ben zo onhandig nu en niets wil meer in mijn tempo en op mijn manier.
Echter vanwege de hoge bloeddruk toch even geschrokken en wat angst gehad voor het moeten inleiden vanwege mogelijke complicaties.  Gelukkig is er verder niets aan de hand, ben doorverwezen naar het ziekenhuis en alle onderzoeken zijn goed. De kleine doet het goed! Dus meer controle bij de verloskundige maar verder nog niets aan de hand. Ik ben dus toch wel heel blij dat het nog even zo blijft en nog niet zover is. Ik ben nu 36 weken.
Wel is de kleine ook hier al ingedaald, al met 32 weken, en ligt er helemaal perfect klaar voor. Vandaag de klossen onder het bed gezet, heb wel een klein hupje nodig om in bed te komen, haha.
Fijn dat het ook bij jullie goed gaat en Sumi veel succes! Wel spannend hoor dat je nu een afspraak hebt staan voor wanneer het zover is. 

Spannend Sumi! Hopelijk heb je een goede bevalling! En idd benieuwd hoe t met Rozenmeisje gaat inmiddels. 
Ik ben nu 35 weken. Voor mijn gevoel gaat t nu ineens langzaam. Ze mag van mij snel komen haha. Maar t is natuurlijk beter als ze nog ff blijft zitten. En nu t warme weer voorbij is is t vast weer wat beter vol te houden. Er kwam echt helemaal niks uit m'n handen afgelopen week. Nu aan de babywasjes begonnen. En de babykamer begint hier eindelijk vorm te krijgen ? komende week behangen en laminaat leggen en dan kan alles neergezet worden. Dat zal wel een lekker gevoel zijn. 
Iedereen sterkte gewenst komende week met bevallen of met nog even volhouden ?

Heej!
Even snelle update, na een volledige dag weeën is donderdagochtend heel vroeg onze mooie zoin geboren. Naam plaats ik hier niet ivm herkenning ? De weeenstorm was erg heftig de ruggeprik bood uitkomst. Daarna was het wel te doen. Nu bijtanken en wennen aan het nieuwe ritme, drukdrukdruk maar zo blij met onze kleine man ?

Jaa Rozenmeisje gefeliciteerd!! Gelukkig dat het met de ruggenprik te doen was. Geniet van elkaar!! 
Gebruiker ik ben er opzich wel klaar mee maar heb ook nog wat dingetjes op de to do list, en ben nog geen 37 weken, dus nog even volhouden ;) 
Sumi wat spannend maar tegelijk ook fijn om een soort van datum te hebben om naar toe te leven! Geniet van de laatste dagen met de kleine in je buik!
Faelexa gelukkig dat het verder meeviel! Meer controles lijken me opzich wel fijn. 
Lalana Hier gaat het sinds vandaag ook beter, eindelijk weer normale temperaturen! Babywasjes en vluchttas inpakken ga ik vanaf maandag weer mee beginnen. Dan gaat mijn man weer aan het werk, dus voor mijn gevoel is de vakantie dan voorbij en ga ik echt 'met verlof' haha. Al is dat officieel nog altijd niet zo omdat ik nu nog in mijn vakantieweken zit. Pas bij 36 weken officieel met verlof. 
Bo-Belle kan me voorstellen dat het spannend is als je man weer snel aan het werk gaat, aan de andere kant was dat voor juli natuurlijk ook al zo (en 2 jaar geleden al helemaal) en die vrouwen hebben het ook gekund, dus hou je daaraan vast! :) 
Hier vandaag een kleinschalige babyshower gehad, met 4 gasten en voldoende afstand (in de tuin) was heel erg leuk! De komende 2 weken nog wat afspraken staan en vanaf 37 weken mijn agenda echt leeggeveegd, heel gek om te zien wel! 

Rozenmeisje, gefeliciteerd met jullie zoon!! Ben super benieuwd naar de naam haha, maar snap helemaal dat je hem hier niet op wilt zetten ivm herkenning hoor! Hoop dat je goed hersteld en kan genieten van jullie kraamweek

En Bo-Belle, babyshower gehad? 
En ik weet zeker dat het goed gaat komen, hou je vast aan die 95%!!
Hier even een beetje schrikken vanochtend. Had controle en de hartslag van de baby bleef een flinke tijd hoog, 160-170. Rond lunchtijd is de verloskundige nog thuis langsgeweest en toen bleef hij zo snel, dus uiteindelijk naar de gynaecoloog gestuurd. Daar CTG gehad, gelukkig ging hij daar vrij snel naar rond de 150, en dat was prima. Waarschijnlijk gewoon een actieve vent ;) Ook nog ff een echo gehad, zag er allemaal keurig uit, baby wordt op 2600 gram geschat dus prachtig. Hoeven niet meer terug, volgende controle gewoon over 2 weken bij de verloskundige. Gelukkig! 
Hoe is het met de rest?

Terug
Bovenaan