September 2020 ❤

Hi allemaal! 

wat spannend runbabyrun! Gelukkig dat alles uiteindelijk oke bleek. Ik lig momenteel in de bevalkamer. Heb vanmiddag een ballon ingebracht gekregen. Die knapte, dus moest voor een tweede keer. Gelukkig deed dit allemaal geen pijn bij mij! 

Heb nu wel last van weeen en krampen, maar goed dat willen we eigenlijk ook want dan werkt mijn lichaam dus hard! 

hoop dat iedereen nog even hele fijne weken/dagen heeft en kan genieten van hun zwangerschap!! 

Oh wat spannend Sumi, ik hoop dat je een hele rustige nacht met wat slaap hebt gehad óf juist een hele drukke met een fijn resultaat ;)
Runbabyrun, zondag was inderdaad mijn babyshower :) was echt een hele leuke, gezellige middag! Zonder allemaal gekke poespas, maar met lieve vrienden en familie (gelukkig hadden we een ruiiiime locatie waar alles op afstand kon). Schandalig verwend met cadeautjes ook, zo lief. 
Wat fijn dat alles toch even gecontroleerd is en oké bleek runbabyrun! Fijn dat de volgende gewoon weer over 2 weken is. Hier was onze madam gister echt knetterveel aan het bewegen, leek wel alsof ze eruit wilde breken via de zijkant :') nu weer een beetje bedaard gelukkig. 

Gefeliciteerd Rozenmeisje!!! Geniet ervan!
Runbabyrun Dat was idd even spannend! Gelukkig waren de controles goed!
Sumi Spannend zeg! Hopelijk gaat alles goed en heb je ondertussen wellicht je kleine al in je armen!
Bo-Belle Haha dat herken ik wel! Heb soms ook het idee dat hij zo uit m'n buik kan spatten.
Vandaag weer een controle gehad (morgen 38 weken). De kleine is alweer verder ingedaald gelukkig. Mijn bloeddruk was wel wat hoog. Omdat ik daarnaast nog veel vocht vasthoud in m'n voeten en handen moet ik goed opletten of ik geen andere klachten krijg die wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Wel een beetje spannend dit! En daarnaast ben ik heel eerlijk ook al wel een beetje klaar met het zwanger zijn. Ik slaap super slecht, zitten/liggen/staan voelt allemaal erg oncomfortabel, erg last van Carpaal Tunnelsyndroom... ? En daarnaast ook gewoon zó benieuwd naar de kleine. Hij mag van mij morgen al wel komen! 

Hey meiden,
Paar dagen terug klaagde ik nog dat ik er  wel klaar mee was, en de baby wel mocht komen. Nou deze wens werd werkelijkheid. Gister bevallen van een prachtige zoon. 01.00 uur eerste teken van begin bevalling, en 02.45 is onze zoon geboren. Super snel dus.
Ik had  op aanraden van een vriendin een ananas opgegeten met hart en al. (Zou de weeën opwekken) 
Of het nou heeft gewerkt of niet grappig vonden wij het wel.
Ik wens alle andere zwangeren nog een goede zwangerschap toe, en uiteraard ook een goede bevalling. ??

Gefeliciteerd gebruiker, veel geluk!
Hahaha inderdaad of het nou gewerkt heeft ofniet  blijf je onthouden super grappig!

Terug
Bovenaan