Gefeliciteerd Gebruiker en Sumi!
Sumi wat weegt/ woog jullie kleintje? Onze man is ook best licht maar komt wel goed aan gelukkig. Maar wel fijn dat ze de bevalling ingeleid hebben, qua groei ging het in de buik dus echt niet meer zo goed.. Mis jij je buik ook stiekem toch wel een beetje? Had dit niet gedacht maar heb er toch een traan om moeten laten. Nu begrijp ik pas waarom mensen zeggen "geniet nog van je buik je gaat hem missen".
Dus aan iedereen hier die nog met haar kleintje in de buik loopt en niet kan wachten op de bevalling: geniet van het getrappel en gedraai, geniet van het aaien over je buik en het contact mer je kindje en geniet van het echt helemaal samen zijn, dichterbij komt je kindje niet meer ?
Kimmoe wat betreft bezoek zijn de regels denk ik overal anders maar je kunt ze vast op de site van het ziekenhuis al vinden. Bij ons hingen ze overal op de afdeling dus als je er voor een afspraak komt misschien alvast een foto maken?
Wij hebben iig bij de opa's en oma's van tevoren al laten vallen dat we de corona erg serieus nemen zeker in combinatie met nog geen weerstand. Ons kindje was daarbij ook nog te vroeg dus extra risico. In het ziekenhuis mochten er 2 personen pd komen. En 4 in totaal afwisselen. Dus de ene dag mijn ouders, de volgende dag zijn ouders.
Thuis verder iedereen een beetje uitgesteld, of pas over een weekje ingepland en dan niet meer dan 2 tegelijk en op afstand. Buiten de professionals heeft nog niemand ons kindje vastgehouden. Iedereen die dicht bij ons staat begrijpt het wel heb ik het idee. De enige mensen die aandringen in eigen belang zijn juist de mensen die verder van ons af staan, typisch..