Bo-Belle aaaah heerlijk die massage, geniet ervan morgen!! Dat geluid bij het draaien in bed heb ik al meer dan 10 weken hihi.
Sumi wat heerlijk klinkt je berichtje, en ook een geweldig tijdstip om te posten, hahaha! Geniet van je meisje en natuurlijk van harte gefeliciteerd!! Hoop dat ze snel lekker aan het groeien slaat 🙂
Kimmoe ik ben dus nog niet bevallen maar onze kraamzorg gaf bij de intake aan: geen restricties in het aantal mensen dat op bezoek komt, maar wel de 1.5 meter aanhouden. Maar misschien dat het tegen die tijd (eind september) toch nog anders is hoor, ik wacht het af.
Hier morgen 36 weken, schiet op ineens! Grappig genoeg lijken de dagen en weken nu sneller te gaan nu ik met verlof ben, hopelijk blijft dat zo de komende weken. Na het akkefietje met de hoge hartslag van baby afgelopen dinsdag gelukkig geen bijzonderheden meer geweest hier, al heb ik geen doppler (misschien maar goed ook). Maar ik voel hem goed bewegen dus vertrouw erop dat het goed zit. Heb ook minder last van mijn rib, godzijdank. Deed zo pijn! Ga nu de laatste grote dingen schoonmaken deze week, kledingkast uitmesten, koelkast met een doekje, dat soort ongein. En dan is hopelijk na deze week mijn to-do lijstje afgerond en kan ik echt gaan chillen! Heb na 37 weken ook niks geen afspraken meer gepland, misschien dat ik last minute nog wel met mensen afspreek maar niet ver van tevoren. Vorige week best veel afspraken (en to-do's) gehad en stiekem vond ik dat toch best intensief.