September dan een vruchtbare maand?

Hoi meiden,

Nou, voor ons is september ook geen vruchtbare maand... Had vandaag mijn NOD en ben vanmorgen ongesteld geworden!!  Grrrrr...
Nieuwe maand, nieuwe kansen. En nu maar hopen dat oktober dan WEL een vruchtbare maand is voor ons! Mijn nieuwe NOD is nu 2 oktober!

Groetjes,
Marientje

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 22:53:44'));

hallo lilian

oohhh/    ik vind het  heel  erg voor jou,

Heel veel sterkte nog. echt van mijn hart

en heeel veeel succes verder

Groetjes

Footje

Hallo Lieve meiden!!
Nou wat ik al een paar dagen aanvoelde komen is gebeurd!! De  zijn gearriveerd!! Ondanks dat ik het al wist, was het toch even een terleurstelling!! Bah bah bah!! Nu maar hopen dat de krampen snel minder worden!! Mijn cycles heeft nu 30 dagen geduurd!! Ik snap echt helemaal niets van mijn lijf!! Ik houd nu een half jaar mijn cycles bij en werkelijk, er is geen peil op te trekken!!   37, 30, 38, 28, 37, 30.... Wat moet ik hier nou mee?? Gemiddeld genomen is het 34 dagen!! Qua klussen houd ik maar de kortste cycles als begin aan en dan klus ik maar door tot de vruchtbare dagen van de langste cycles!! Mijn nod (met 38 dagen) is dan op 11 Oktober!! Wat duurt dat lang!! Aaaaahhh ik wordt gek!! (sorry, hihihi).... Mijn ei is nog wel in september dus ik hoop dat september nog wel vruchtjes afwerpt!! Hahaha!!
Ik heb de nod lijst maar weer even bijgewerkt!!

Maar hoe is het verder met jullie??

Liefs Sjors.....

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 5 september, mama30, 25 jaar 1e ronde 2e kindje
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 20   septmber yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september roos 31 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje

Hallo meiden!

Allereerst; welkom ook voor de "nieuwe" meiden!

Sjors: Echt balen zeg, dat de rd's zijn gearriveerd! En nu ga je rekenen naar je volgende NOD en dan duurt dat zoooo lang! Maar September kan toch nog een vruchtbare maand worden ook voor jou, toch?

Marientje: voor jou geldt hetzelfde, ik hoop echt dat je in Oktober  positief kan testen.

Lilian: Joh, das niet fijn! En ik kan het weten! Heb regelmatig last van schimmelinfectie. Meestal van wasmiddel of douchefris enz. Nu gebruik ik lactacyd wasemulsie en  is het lang geleden dat ik het heb gehad.
Maar als de schimmelinfectie te maken heeft met een zwangerschap, zou ik er ook minder om geven! Ik ga ook inderdaad mijn slijm in de gaten houden. Deed ik de eerste keer ook, maar  nog niet zwanger dus.

Mimi: Ik heb ook de ovulatietesten van sensitest. Zijn heel makkelijk in gebruik en goedkoop. heb nu nog maar twee dagen getest, helaas nog geen tweede streep te zien.

Deedee: heerlijk op vakantie zeg! Gaaf! Geniet ervan. Wij gaan binnenkort naar Griekenland.

Mama30: Jee! Ik voel de spanning! Voel je zelf nog geen rd's naderen? Dat je zolang kan wachten met testen zeg. Knap hoor. Ik duim ook heel hard!

Tanja: Ik hoop zo voor je dat het toch geen rd's zijn! Ik duim ook heel hard voor jou!

En volgens mij klopt mijn NOD niet! Want volgens mij heb ik mijn eisprong nog niet gehad. Dan kan ik nooit al de 18e testen...
Nou weet ik dus niet wat voor datum ik moet pakken. De langste cyclus dan maar???

Allemaal weer veel succes enzo.

Liefs...

Hi Meiden,

Zo, er wordt driftig gemaild zeg! Ik hou dat niet zo bij hoor, heb het een beetje druk. Maar ik zal proberen wat vaker te kijken .

@Lilian: Vervelend joh, dat je nu die schimmelinfectie hebt. Maar wie weet breng je daardoor ook goed nieuws?? Ikzelf heb ook een schimmelinfectie gehad, een maand voordat ik zwanger werd van Danny. Ik kreeg een antibiotica, en het was met een paar dagen verdwenen.

@Sjors: Ook ik zit te klooien met onregelmatigheid! De laatste keer was 31 dagen, daarvoor 28 dagen, daarvoor 30, dus ook ik weet niet echt wanneer ik nou vruchtbaar zou zijn. Ik heb me voorgenomen om het aankomende maand op de gok te doen. Zo blijft het ook een beetje spannend. Toch!?

Vandaag en gisteren ben ik mega-emotioneel. Gisteren vertelde een naaste collega dat ze zwanger is. Heel blij voor haar uiteraard, maar om de 1 of andere reden vind ik het heel moeilijk om haar nu te zien. Het lijkt wel of alles van mn zwangerschap van Danny nu naar boven komt, als ik haar verhalen hoor. Gelukkig verteld ze deze niet direcht aan mij, maar ik hoor ze wel....Thuis heb ik even flink zitten huilen. .

Vandaag een ander collega'tje vroeg iets aan me over Danny, heel lief dat ze aan hem denkt natuurlijk. Maar ook toen begon ik te huilen!. Terwijl ik normaal gewoon over hem kan praten zonder emo te worden. Nou ja, het zal wel aan het weer liggen ofzo ---> regen ?

Nou, mijn ongesteldheid is eindelijk sinds vandaag voorbij, heeft 7 dagen geduurd (normaal 4 a 5 dagen!). Dus.....we kunnen weer aan de slag.

Succes dames!

Liefs, Kitty26

Hoi Meiden!!

Wat schrijven we gezellig hier met z'n allen!!!

Wat  jammer Marientje en Sjors!! Hopen dat de volgende ronde meer succes heeft!! Het voordeel is dat er weer vollop geklust (moet) mag worden!!! Zie het maar van de postitieve kant!!!

Lillian: Hey vervelend!! Hopelijk is het voor een goed doel. Ik heb het ook 1 x gehad, geen pretje. Maar moet zeggen met de vaginale tabletten en zalf was het binnen notime over.

Deedee: Ben best een beetje jaloers... Heerlijk op vakantie!! Geniet er maar lekker van en wie weet.... Brengt de vakantie heeeel iets moois! (wel direct na thuiskomst ff laten weten, he?????)

Ken: ik zou nog vrolijk even doorklussen!! hahaha!! Je gevoel moe tje volgen zit je altijd goed!!

Kitty: Ik hoop dat ik mag zeggen dat ik je gevoelens goed kan indenken!! Het is niet niks!! Je mag best even huilen!!! Blijf je verhaal/gevoelens hier maar mooi delen, we zullen je steunen!!

Er word zoveel geschreven en gedeeld met elkaar dat ik vast meiden ben vergeten. Ik merk wel dat een heleboel meiden ovulatietesten gebruiken. Ik kan daar niet over meepraten want wij hebben een zeer regelmatige cyclus en weet en voel het altijd wel iets. (ons eerste is ook zonder gekomen, de tweede dan vast ook wel.)

Verder hier morgen de NOD. Nog niets te bekennen hier. Had vanmorgen nog wat buikpijn, maar is helemaal weg nu. Was vanmiddag wel ontzettend moe, hangerig, en ontzettend weeeig op de maag. Ik kan me het verbelen, maar het lijkt wel of mijn urine ook wat meer ruikt (anders noooit??).
Meestal begin ik de NOD met wat oud bruin verlies en dan zet het de dag erna door. (ik rekende dit altijd mee, kom ik nog altijd op 28 dgn uit) Dus eigenlijk..... had ik nu wat oud bruin velies moeten hebben.......maar nog niets!!! Het voelt ook alsof er niets gaat komen. Ik vind het alleen zo raar dat je verder dan wat ik beschreef niets voelt??? En mocht je zwanger zijn over 2 weken opeens heeeel misselijk kan zijn???

Meiden, ik wacht hier nog even rustig af met mijn mannetje. Zodra er hier iets gebeurd horen jullie het!!

Tot de volgende keer!!!

Liefs Mama30

Ik wil me graag aan jullie NOD lijst van september toevoegen. Ik ga voor de eerste ronde en mijn eerste kindje.

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 5 september, mama30, 25 jaar 1e ronde 2e kindje
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje