September dan een vruchtbare maand?

hoi mimi
he je moet eens op sensitest.nl kijken
daar heb je   ovulatie en zw schaps testen   die heel goedkoop zijn ivm de winkel...
ik heb ze ook en ben heel tvreden ,,heel makkelijk in gebruik..
ik had combiset besteld 24 ovulatietest en 3 x zwangerschapstest   voor 29,-
en dat is net zo duur als ov test in winkel, alleen krijg je daar maar 7 staafjes bij [dus voor maar 7 dagen want maar 1x te gebruiken.]
en met 24 st kan je 24 dgn testen nou dan heb je je ei wel gevonden meestal!!
heel veel succes
xxx lilian

quote: gipsyd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2007 10:34:44'));

En de rest van de ladies:
FF een tip: mijn vriendin heeft zichzelf geinsemineerd. (zijn lesbisch) Zij moest van haar arts nadat zij het sperma inbracht...10 minuten wachten en dan klaarkomen dan vervolgens om de dag klaarkomen.In totaal moest zij dus in 1 week maar 3 keer klaarkomen.    Nu komen veel vrouwen niet echt snel klaar en ik moet jullie zeggen tijdens het "Verplicht" klussen lukt mij dit ook niet helemaal...ben teveel bezig met de beeebbbbie!!!!! Nu heb ik afgelopen keer dan ook af en toe na de klus mijn "Vibootje"  erbij gehaald en mezelf nog ff verwend. Hierdoor gaat nl de baarmoedermond wijder openstaan om zo de spermacellen binnen te loodsen zeg maar...jezus wat een verhaal!!!Hahah. Maar goed...proberen kan...mijn vriendin is nu overigens zwanger!!!

Ik vraag me toch af wat het nut is van om de twee dagen klaarkomen een week lang.
Als het sperma net binnen is en de baarmoedermond gaat er verder van open, dan kan ik nog begrijpen waarom dat bevordelijk zou zijn.
Maar sperma blijft 2 tot 3 dagen leven, dus waarom je een week lang zou moeten klaarkomen???
Wat is de gedachte daar achter?
Ik zie er echt het nut niet van in

Lilian Ik heb een tijd terug ook een schimmelinfectie gehad! Wat jeukt dat he?
Je kan er dan bijna niet van afblijven omdat je wilt krabben. Maar het staan niet echt charmant hahaha
Heb je een creme ofzo gehad van de dokter?
Ik kreeg een vaginale pil mee, was er binnen een paar dagen vanaf.
Ik was toen trouwens niet zwanger.
Maar ja, jij hebt verder wel wat symtomen he? Dus wie weet....
Ik hoop het voor je

Lilian

Dat meen je!!!! Idd positief dat je misschien zwanger bent dan. Ikweet dat je al hoop hebt,dus...mijn zus had bij beide 3 haar zwangerschappen sch.infectie!!!!!! OOh nog ff wachten meis e n dan testen!!!!!

XXX

Deedee73

Nou geen idee 3 keer in de week om de dag klaarkomen...doktersvoorschrift!
Geen idee, maar heb gehoord dat zaadcellen tot 5 dagen blijven leven! Misschien daarom dus...........

maar het proberen waard toch!

oh, het is zeker het proberen waard.
Maar het is de eerste keer dat ik dit hoor.

Dat het bevordelijk is dat eerst de man klaar komt en dan de vrouw, dat had ik wel vaker gehoord.
Maar 3 keer in de week erna?

Maar waarom dan maar om de dag?
Waarom niet elke dag

Ben gewoon benieuwd wat de gedachte er achter is

hoi gipsyd en dee dee

haha ja ik wil t eerst nog zien he dat ik zw. ben maar t is mogenlijk...
en dat klaarkomen op dokters recept vind ik best wel heel leuk....haha
beter als erheen moeten met sch.infec. toch..
maar ik heb zalfje gehad en soort van zetpil voor vagina...
he maar die jeuk word toch wel snel minder hoop ik he..???

xxx lilian

Hoi hoi,

Lillian: het is inderdaad zo dat je een verhoogde kans op schimmelinfecties hebt. Wel kan je er gewoon wat voor krijgen hoor. Ik heb namelijk vrij snel last van schimmelinfecties en omdat ik op vakantie ga naar Tunesië heb ik uit voorzorg al van alles bij de dokter gehaald. Ik heb uitgelegd dat we zwanger willen worden en dat ik geen medicaties wil die eventueel schadelijk zijn voor het vruchtje. Dus heb zalf en van die eitjes meegekregen. Dat kan je gewoon gebruiken .

Verder heb ik het idee dat ik minder voel van eventuele zwangerschapsverschijnselen,   en dat vind ik op zich wel positief omdat de teleurstelling dan niet zo groot is. Vandaag wel veel korte vlagen van misselijkheid maar ben bang dat ik dat heb omdat ik er steeds aan denk. Verder schijn ik gisteren best wel kribbig geweest te zijn, hoewel ik dat zelf wel mee vond vallen, maar goed..... en mijn buik blijft een wat drukkend gevoel geven.
Ik hoop zo dat het wel raak is.....Ben echt aan het aftellen voor mijn NOD. Nog 12 dagen te gaan!

Dames die bijna hun NOD hebben: Ik laat mijn duimen overuren draaien hoor! Ik leef met jullie mee!!!

Groetjes Nathasja

@lillian,

je was net even eerder met reageren m.b.t. schimmelinfectie, hahahaha

ja de jeuk werd bij mij na een dag al minder, en ik had een heftige infectie!

Groetjes Nathasja

Terug
Bovenaan