September dan een vruchtbare maand?

Hai Allemaal,

Allereerst welkom aan alle nieuwe meiden!

@ Mama30, Spannend joh, tis bijna zover! Ik zit hier keihard te duimen draaien voor je! Ik had met beide zwangerschappen het gevoel dat ik ongie moest worden (wel een week lang) echt dat drukkende onderbuik gevoel, heel vervelend. Enne veelal begint misselijkheid pas rond de 6 weken! (heb je nog wat om naar uit te kijken hihi)
Trouwens wel positief dat je nu nog niets verliest!! Dat geeft moed!

@ Tanja, Dat gerommel kan ook een zwangerschap zijn hoor! Verlies vooral de hoop nog niet!

@ DeeDee, Heerlijk lekker een weekje naar Tenerife!! Lekker joh! Ik snap dat je dat niet afslaat.

@ Lilian, Ookal is het zeer vervelend zo'n sch.inf. (kan er ook over mee praten, heb op het eind van de zwangerschap van Jennifer ook die ellende gehad)
laat het dan een hopelijk een positieve kant hebben dat je het hebt omdat je zwanger bent!!

@ Marientje, Balen dat je ongie bent geworden, op naar het volgende ei!

@ Sjors, He getver meis, ik hoop dat de krampen al iets minder zijn! Lekkere warme pittenzak erop ofzo.
Wat klussen betreft denk ik dat je op de goede weg zit. Ik heb ook een redelijk onregematige cyclus heb (tussen de 21 en 28 dagen, gemiddeld 25) klussen wij
vanaf einde menstruatie om de dag. (altijd actieve zwemmer in mijn lijf haha)
Hopelijk volgende maand beter nieuws!

@ ken, Tja ik denk dat ik ook de langste cyclus zou aanhouden. Nog ff flink doorklussen dan maar!

@ Kitty, Tja die emoties je kan er niks tegen beginnen. Kan me voorstellen dat je nu wat moeite hebt met de verhalen van je collega.
Maar je kan je verhaal hier altijd tegen ons kwijt hoor!!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Hey meiden,

Hier was ik weer even. Benn u aan het werk en rond het langzaam af...bijna naar huis.

Had vandaag erge steken in buik, zij en lies, borrelen in buik en ineens een vreemde smaak, maar ja heb dat wel vaker!Hihihi.  Echt vreemd! Maar ik durf niks meer te hopen! We zien het wel de 12de(duurt nog zoooo lang)

Sjors: shit zeg van je onge......leef met je mee.

Lilian: krabben al beu...hahaha

Deedee:lekker dat je nog op vakantie gaat. Ik ga ook nog naar zuid frankrijk a.s zaterdag!!! Hoop met goed nieuws terug te komen!!!

Welkom trouwnes nieuwe meiden!!

Mama30: Nog niks he!!!!

XXX

aaahhhha aaahhh jeuk   jeuk !!!!
fucking jeuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoop dat snel weg is \

lilian

Hallo lieve meiden!!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Daar knap ik echt van op!! Ik vind het zo fijn dat we hier alles met elkaar kunnen bespreken!! Super bedankt!!

Marientje!!
Ook balen voor jou meid, dat de duivels gearriveerd zijn!! We gaan gewoon in oktober positief testen!! Lijkt mij een heel goed plan!! hihih!!

Lillian!!
Oohh wat lijkt mij dat irritant zeg die jeuk!! En even lekker krabben is ook niet echt flateus (en pijnlijk lijkt mij)!! Ik hoop voor je dat je je morgen een stuk beter voelt!! En wie weet ben je wel zwanger (het begint er nu toch wel een beetje op te lijken, of niet??)!!

Ken!!
Ik denk dat je inderdaad het beste je langste cycles aan kunt houden, en om de dag blijven klussen!! Dan benut je in ieder geval alle kansen!! Hoe lang was je allerlangste cycles ook al weer?? En wanneer is je nod dan?? Ik hoop voor je dat je snel je ei vindt!!

Kitty!!
Lieve Kitty, het is zo begrijpelijk dat je verdrietig wordt als je collega verteld dat ze zwanger is!! Het is zo vreselijk je kindje te moeten verliezen!! Ik wil je heel veel sterkte wensen en je moet weten dat je er hier altijd met ons over mag hebben!!

Mama30!!
Wat geweldig dat de duivels nog niet zijn gekomen!! Dit gaat de goede kant op!! Ik ben echt enorm hard voor je aan het duimen!! Laat je ons snel weten wanneer er spannende ontwikkelingen zijn?? Succes met wachten!!

Ellen!!
Hoe is het meid?? Ben je al een beetje van de schrik bekomen?? En begin je al wat meer zwangerschapskwaaltjes te voelen?? Vind het echt geweldig voor je!!

Joyce!!
Welkom bij de club!! Gezellig dat je meekletst!! En spannend dat je voor het eggie begonnen bent!! Hopelijk wordt september een vruchtbare maand voor jou!! (en ons natuurlijk)!!

Tanja!!
Hoe is het meid?? Nog steed geen ongie?? Misschien zijn het toch tekenen van een zwangerschap!! Ik duim voor je meid!!

Deedee!!
Wat heerlijk dat je op vakantie gaat!! Lekker naar het zonnetje, klinkt echt goddelijk!!

Gipsy!!
Heb je lekker gewerkt meid?? leuk dat je stiekem even op je werk een krabbeltje neer kan zetten!! Ben je niet bang dat je betrapt wordt?? hihihih!! Maar bij jou klinkt het ook spannend!! Wie weet komt het gerommel van je buik wel omdat er een beebje komt!! Spannend!!

Nog even een vraagje van alle mama's onder ons!! Wat waren jullie eerste tekenen van jullie vorige zwangerschap?? Want ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik allemaal moet voelen, mijn lijf houd mij zo voor de gek!! Alvast bedankt!!

Fijne avond!!
Liefs Sjors................

Hoi meiden,

sorry ik heb even geen tijd om op iedereen te reageren maar ik vind het superlief dat veel meiden aan me "denken". Thanx!!

Het rommelen in mn buik is weer verdwenen, heeeeel vreemd dus ik ben erg benieuwd!!!

mama30 toch nog even: heeeeeeel veel suc6!!

Tot snel meiden xxx Tanja

Hee Sjors een heel flauw antworod op jouw vraag,,,,

Mijn eerste zwangerschapsteken van mijn 1ste was een positieve test!
Ik heb helemaal geen last gehad van misselijkheid of andere rare kwaaltjes.

ik heb nu ook voorgenomen om me niet meer gek te laten maken en gewoon te wachten op de test!

Hoi hoi,

je hebt gelijk mamaroos dat je je niet gek laat maken.
Ik probeer het ook maar het lukt (nog) niet zo goed. hahaha

Op zich voel ik niet zo heel veel, maar blijf een drukkend gevoel op mijn onderbuik houden, en wanneer ik gegeten heb zit het niet lekker in mijn maag. Het is geen misselijkheid maar het zit ook niet lekker. Ik probeer het wel te negeren en niet te denken van: misschien ben ik wel zwanger, maar ja, die gedachte flitst gewoon door me heen. Naja, nog 11 dagen voor m'n NOD en ik denk dat ik dan ook gelijk maar ga testen. Is ie negatief, dan sta ik wel weer met beide benen op de grond denk ik. Maar ik ga natuurlijk van het positieve uit!!

Groetjes Nathasja

Hey Roos en Natascha, en natuurlijk alle andere,

Ik denk dat het idd het beste is om te wachten op een positieve test! Maar ik kan af en tope de gedachten niet uit mijn hoofd zetten! Vind ik echt super moeilijk. Ben me bewust van al die rare klachtjes....en dan denk ik ...ooh heb ik dit eerder gevoeld of hoe kan dit nou weer en het eerste antwoord wat in me opkomt: OOh ik ben zwanger!!! Gek he...ja of niet.....

Mijn vriendin weet dat we bezig zijn....smst ze vanmorgen heel vroeg: ik denk dat je zwanger bent..ik heb het nl gedroomd!!! Nou ik hoop het!

Ik ga zaterdag 1 weekje op vakantie naar Frankrijk...ik heb het al klaarliggen...TAMPONS en ZWANGERSCHAPSTESTEN! 1 van de 2 gaat nl daar gebeuren! Tenzij ik een langere cyclus krijg...

Sjors: heb je erge buikpijn of is het te doen? Ik ben trouwens idd wel bang op betrapt te worden op het wrek als ik op het forum zit...maar de drang is zoooooooo sterk om jullie te "spreken"dat heb ik er dan wel voor over! hihihihi.

Tot later...

xxx

Terug
Bovenaan