September dan een vruchtbare maand?

Hoi mimi je kunt in principe testen vanaf de dag dat je ongi had verwacht.

Kitty, SPANNEND!!!!!!!!

Ik heb een hele rare dag vandaag. Vanaf vanochtend een zwaar en branderig gevoel in mijn borsten, best pijnlijk. Gisteravond ook een zeurend gevoel onder in mijn buik.
Ik kreeg zo'n sterk zwangergevoel dat ik er toch een test gedaan heb.
STOM STOM STOM, want die was natuurlijk negatief
Er staat zelfs op de test, testen vanaf NOD.
En nu weet ik niet meer wat ik moet denken, voel me zwanger maar test zegt van niet.
Ben ik mijzelf nou echt zo voor de gek aan het houden??

Hoi Meiden,

Voordat ik zo ga eten, nog snel even op het forum kijken!
Een hoop meiden die vandaag hun nod verachten! Ik hoop op goed nieuws.....
Niesje wat spannend al die symptonen, hopelijk heb je donderdag een positieve test in handen!
Kitty, wanneer ga je testen? Je maakt ons nieuwsschierig! Ik duim voor je meid
Ik ga ff snel eten en kom strakjes nog even op het forum koekeloeren.

Liefs Evelien

Hoi dames....

Hier een NODje in spanning!

Gisteren dus die negatieve test! Vandaag nog geen ongi! Maar ik ga maar op mijn verstand af......Vorige maand in eens een cyclus van 33 dagen! Nu heb ik 28 dagen aangehouden, omdat ik vrijwel zeker weet dat ik 14 dagen terug mijn ei had....
Maar goed, je weet het nooit natuurlijk!
Morgen nog maar eens testen, als ik dan nog niet ongi ben!

Veel succes alle NODjes van vandaag!

Groetjes Roos

Lilian,

Nog van harte met je verjaardag, Beter laat dan nooit, maar dat geldt voor alles toch???!!!

Als ik aan het eind van het jaar niet zwanger ben,  wil ik voor 2 jaar een spiraal , daarna gaat definitief de knoop er in, bij mijn man dan hoor!!!

Vandaag zou mijn nod zijn, maar ik dacht tijdens mijn vakantie mijn ei te hebben gevoeld op vrijdag(was ook paar dagen ziek geweest, dus is het misschien ook paar dagen opgeschoven), dus ik verwacht het pas vrijdag. (of liever helemaal niet).
Heb wel al sinds vanmorgen een beetje zwaar gevoel in mijn buik, dat is niet zo'n goed teken. Had ik nl. bij mijn 2 zwangerschappen niet en bij mijn miskraam wel al vanaf het begin. Dus of het moet goed gaan of die RD's mogen wel komen van de week. Weer een miskraam zit ik niet echt op te wachten natuurlijk.

Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes, Ikke

Hey lieve meiden!

Dag 41 in deze cyclus en nog steeds niet ongie!
heb af en toe een vaag gevoel in mijn buik, puisjes op mijn kin, wit slijm...
Vorige week had ik ook volop steken in mijn liezen, maar die heb ik nu niet meer zo.
ik wacht nog een paar daagjes met testen.
Heb nu wel de zwangerschapstesten van sensitest binnen. Ik kan namelijk niet naar de winkel voor het weekend, omdat ik full time werk. Dus, lekker makkelijk via internet!

Gipsyd: Je zou de dagen nu vooruit willen duwen! Zo'n gesprek met een verloskundige is toch al iets fijns om naar uit te kijken. Laat wat weten dan he?

Mimi: Als het goed is, moet het niet uitmaken of je met ochtendurine test of niet. dat staat ook wel in de bijsluiter. Maar ik heb dat voor de zekerheid wel gedaan met ochtendurine.
En als je twijfelt of je vrijdag moet testen of later; als je zeker te weten niet teleurgesteld wilt worden, kun je beter wat later testen. Maar als je die datum goed hebt berekent als je NOD, moet je positief kunnen testen die dag. Ik duim hoor!
Alvast een heel fijn weekend!

Kitty: Ohhh, spannend joh! Ik hoop voor je dat de rd's wegblijven! Ik duim ook voor jou hoor!

Niesje: Dat had ik dus ook; ik voelde me zwanger, dus afgelopen zondag getest, maar ook negatief! Balen! Maar ik ben nog niet ongie, dus zolang ik nog geen rd's zie, blijf ik hopen! Moet jij ook doen hoor, je hebt gewoon te vroeg getest!

Mamaroos: ik duim ook voor jou, dat je morgen WEL positief test! Spannend! Laat snel iets weten!

Verder alle NOD-tjes: Ik duim voor jullie allemaal!  

Lilian: Heb je veel last van je ongie, of valt het mee?

Ikke: Inderdaad, zo te hopen dat het goed blijft gaan! Dat je zwanger blijkt te zijn!
In ieder geval, zeker voor het eind van het jaar! Ik hoop het voor je...

Fijne (knuffel)avond allemaal!

xxxx  

Hé Hallo!!!!

Hoe gaat het met de naderende NOD-jes meiden?? Ben erg nieuwgierig, t'word tijd voor weer een paar zwangeren!!!

Lilian: Prima idee, geen sorrys meer!

Tanja: Dat nog even door knuffelen hebben wij ook hoor!! Maar we zijn nu even aan het bijslapen, en de zin is ook even weg. Dus we zijn nu echt wachtende....

Niesje: Wie weet heb je te vroeg gestest, ik zou as weekend nogmaals proberen als je nog niet ongi bent.

Roos: Het blijft spannend!!! Laat je het weten als je getest hebt!!!

Heb niet zoveel tijd vandaag. Rest van de meiden succes met alles!!!

Tot morgen!!

Groetjes Mama30

hoi junkies

nou t is wel ff spannend deze dagen hier he.........tessa,mimi,kitty,ikke en eefje,mamaroos en starsxxx en ken natuurlijkhe.......!!!
iemand van jullie moet toch wel zwanger zijn??????
we hebben pas  4 zwangere deze   maand dat is nog niet genoeg hooor!!!!

he gipsyd   leuk...   dat je er bent .....wat jij zegt doet denk ik iedereen ..ikke tenminste ook NOG EEN TEST DOEN hahahaha terwijl je t al weet ,maar ik had ook zoiets : ik had t al   verschillende mensen toch verteld en toen dacht ik [ik voelde niet echt iets] ooh t zal toch wel he ,heb ik t wel goed gezien ???nog maar testje hahahhahah!!! jij dus ook lachen........zo mooi he zwanger zijn....................!!

kitty SPANNEND!!!!! VOOR JE!!!
tanja ; ik denk dat we allemaal zo onzeker zijn over ons ei[stelletje kippen!!]want de kans is al zo klein als je dan ook nog eens je ei zou missen is niet funny he?? hopelijk was t goed ...en je hebt flink geknuffeld   dus moet goed komen he....duim duimduim.......
mimi   : brabant !!! haha we lijken wel een stel voetbal holigans hahah ...he spannend bij jou ook .....gewoon vrijdag voor je gaat testen ...dan weten wij t ook nog he!!! anders zitten wij t hele weekend in spanning hahahahh..nee hoor zelf weten als je kan wachten???
niesje; ik herken mezelf in jou ,ik kan ook niet   wachten met die testen!!! maar rustig   die hormonen moeten zich nog verdubbelen   en verdubbelen en verdubbelen....en who knows..........
mamaroos   morgen testen nog een x!! hoop t zo voor je!![ons allemaal] ik kijk morgen snel, want jij bent er altijd vroeg bij he...!!!!
ikke     thanks,[voor de felicitatie]HOOP dat t wel een goed teken is die buikpijn ,sommmige voelen dat als ze zwanger zijn ....en anders snel naar volgende maand...je hebt nog ff he....!!!
ken     nou mijn ongie is heftiger dan ooit!!! heb t nog nooit zo zwaar/bloederig gehad hahaha ja echt1!! bloedbad!!!! maar is niet erg ik kan weer verder ,,,beter als stilstaan he.....wat kan jij t spannend maken voor ons en jezelf!!maar is niet erg we wachten met jou af.....van t weekend testen? duim me rot voor je hihi

nou als ik iemand vergeet sorry.......niet express he ....hihi
ik ga lekker douchen is wel nodig met dit bloedbad hahahhagrapje!!!!

xxx lilian
ps : ik ben zo blij dat ik ongie ben BELACHELIJK HE!!! hihihi volgende maand wel anders denk ik.................nou toedeloe

Terug
Bovenaan