Hey lieve meiden!
Dag 41 in deze cyclus en nog steeds niet ongie!
heb af en toe een vaag gevoel in mijn buik, puisjes op mijn kin, wit slijm...
Vorige week had ik ook volop steken in mijn liezen, maar die heb ik nu niet meer zo.
ik wacht nog een paar daagjes met testen.
Heb nu wel de zwangerschapstesten van sensitest binnen. Ik kan namelijk niet naar de winkel voor het weekend, omdat ik full time werk. Dus, lekker makkelijk via internet!
Gipsyd: Je zou de dagen nu vooruit willen duwen! Zo'n gesprek met een verloskundige is toch al iets fijns om naar uit te kijken. Laat wat weten dan he?
Mimi: Als het goed is, moet het niet uitmaken of je met ochtendurine test of niet. dat staat ook wel in de bijsluiter. Maar ik heb dat voor de zekerheid wel gedaan met ochtendurine.
En als je twijfelt of je vrijdag moet testen of later; als je zeker te weten niet teleurgesteld wilt worden, kun je beter wat later testen. Maar als je die datum goed hebt berekent als je NOD, moet je positief kunnen testen die dag. Ik duim hoor!
Alvast een heel fijn weekend!
Kitty: Ohhh, spannend joh! Ik hoop voor je dat de rd's wegblijven! Ik duim ook voor jou hoor!
Niesje: Dat had ik dus ook; ik voelde me zwanger, dus afgelopen zondag getest, maar ook negatief! Balen! Maar ik ben nog niet ongie, dus zolang ik nog geen rd's zie, blijf ik hopen! Moet jij ook doen hoor, je hebt gewoon te vroeg getest!
Mamaroos: ik duim ook voor jou, dat je morgen WEL positief test! Spannend! Laat snel iets weten!
Verder alle NOD-tjes: Ik duim voor jullie allemaal!
Lilian: Heb je veel last van je ongie, of valt het mee?
Ikke: Inderdaad, zo te hopen dat het goed blijft gaan! Dat je zwanger blijkt te zijn!
In ieder geval, zeker voor het eind van het jaar! Ik hoop het voor je...
Fijne (knuffel)avond allemaal!
xxxx