quote: Tanja82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2007 22:33:15&apos

);
Het is spannend hier!!!! Alle meiden suc6 met wachten & testen!
Mama30; het is die onzekerheid he.....vooral omdat ik nu nog steeds pijn in mijn buik heb. Heel anders als zondag hoor, het is nu kramperig, steken (hele kleine steekjes) en borrelig....dus dan is die twijfel er weer van: stel dat DIT mijn ei is.....dan missen we 'm!! Maarja, heb vanaf donderdagavond geknuffeld tot maandagavond......En idd, de zin is er ook niet op dit moment, zelfs niet bij manlief En tóch zou ik het liefst nog tot eind van de week blijven knuffelen, omdat mijn vorige cyclus 31 dagen was......Grrrrr, als het deze ronde niet lukt ga ik ECHT aan de ovulatietest!!!! M'n mannetje belde net ondertussen (avonddienst). Hij vroeg of we nog een avondje "moesten". En ik weet het niet!! Heb weinig zin maar wil eitje ook niet missen! Maar wie weet is eitje zondag al geweest! Ik wordt gek!
Gipsyd misschien kan jij me helpen! Heb jij ook buikpijn gehad, 2 weken voordat je eigenlijk ongesteld had moeten worden (maar dat gelukkig niet werd!!!!!!).
Nou meiden, maak ik me niet druk om m'n NOD dan maak ik me wel druk over m'n ei.............. Ben een btje "depri" ervan, groot woord maar ik vind het in ieder geval niet leuk!!!
xxxxx
Hey Meid!
Het is ondertussen al morgen...... Heb jij je slijm ook in de gaten gehouden? Ik heb daaraan kunnen zien, met daarbij nog overheen die steken/kramp enzo dat mijn eitje vrijdag was. VOrige week was het best slijmerig en draaderig (niet zo kunnen ondekken als de vorige keer). Na vrijdag werd het direct wit/cremerig (nu nog trouwens...en best veel?????)
Misschien kun je nog kijken? En daaraan afleiden of hij al is geweest??
((Kan het ook je darmen zijn?? Als ik me me ergens druk overmaak/stress heb, krijg ik kramp in mijn darmen en vertoef ik op de wc.))
Ik twijfel ook nog steeds hoor, ondanks dat ik het bijna zeker weet..... Ik heb ook helemaal geen gevoel van ik ben zwanger of ik ben niet zwanger. Mijn gevoel zegt: ik weet het niet..... en het gevoel van manlief heeft hetzelfde. Vorige keer hadden we beide zoiets van: ja zwanger.....toen we 3 dgn overtijd waren....zucht.....
was het maar oktober.......Tanja!!!
In iedergeval kan een keer knuffelen, (als je zin hebt) nooit kwaad!!
Meiden tot vanavond!!!