September dan een vruchtbare maand?

shit mamaroos .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik had t zo gehoopt voor je!!
nou als t dan niet is ,dan laat de rd's maar komen he....dan kan je weer verder!

wie heeft er nog meer getest?? of wachtte we nog af??
duim voor iedereen nog ff xtra vandaag!!
xxx
lilian

Ah Roos, wat jammer. Ik had stiekem toch nog goede hoop voor je. Nu afwachten  op de RD's, dan kun je tenminste weer verder.

Geldt ook voor mezelf trouwens. Ik had zondag mijn NOD en heb maandag een test gekocht. Spannend!!! Maandagavond getest, maar negatief helaas. Maar hier nog steeds geen RD's :-S. Begrijp er niks van, wel de hele dag borrels in mijn onderbuik, en steekjes, maar nog steeds geen ongi-klachten... Hoop niet dat mijn cyclus nu helemaal in de war is, maar goed. We zien het wel.

Ik duim heel hard voor alle andere NOD-tjes. Het moet toch bij iemand raak zijn, lijkt me! Hoop snel iemand van  jullie te kunnen feliciteren!  Maar nu moet ik weer snel aan het werk ;-)...

Hé Sjors, veel beterschap hoor! Wat balen dat je verplicht naar school moet, zelfs als je ziek bent :-S. Dat vind ik echt heel raar. Ik ieder geval snel opknappen, zodat je weer lekker kunt knuffelen ;-)...

NOD Lijst September:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?hoera eindelijk dag 37.!!!
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje

nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje...{lilian eindelijk ongie zie 10 sept!!}
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september dong 123 21 jaar 1 ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje
nod 29 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 29 september pien 32 jaar 1e ronde 3e kindje
NOD Lijst Oktober

nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje (ben nog aan het ontpillen, maar heb met tempe mijn ei ontdekt)
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

Helaas, bij mij zijn de RD's gearriveerd. Ik heb de lijst weer bijgewerkt. NOD-dames, ik hoop voor jullie op meer succes!!!

mamaRoos, vervelend he die onzekerheid. Heb je ook niet het gevoel of je wel of niet ongi moet worden?

Sjors, beterschap meid, hopelijk voel je je snel weer goed genoeg om te klussen.

Tessa, Balen toch nog rd's, vervelend! Hopelijk in oktober wel raak.

Ik zit een beetje in een dipje vanwege de negatieve test. Kan niet geloven hoe mijn eigen lichaam mij voor de gek houdt.
Maar goed ben dus nog niet ongi, vandaag is mijn NOD, maar had 'm voor de zekerheid op morgen staan. Dus wacht maar af op ....???

De rode duiveltjes zijn aangeland!
Was te verwachten! Ben eigenlijk wel blij dat ik mijn ei dus wel goed gevoeld heb...en dat mijn cyclus weer meer als vanouds is !

Dat wordt vanavond dus een wijntje!

tessa en meisje...vervelend voor jullie! Ik ga duimen dat jullie wel nog een pos test in handen krijgen!

Roos

Dag meiden,
Ik ben 7 september met de pil gestopt (na 7 jaar, helemaal geen menstruatie gehad), 10 september heb ik een -soort van- ongesteldheid gehad, duurde maar 2 dagen en het was weinig.
24 september wit slijm. Kan dit mijn eisprong geweest zijn?

Eigenlijk wou ik eerst nog met condoom, zodat ik kon ontpillen. Maar vriendlief zag hier weinig in. Hij zei: "we zien wel wat er gebeurd."

Ik kan dus niet testen wanneer ik ongesteld moet worden, das k.t.

Ik denk wel de hele dag: misschien ben ik nu wel zwanger. Maar ik voel mij niet zwanger.

Wanneer zou ik kunnen testen?

Ohja, kan iemand mij op mij sodemieter geven, omdat ik nog steeds niet van de sigaretten af kan blijven?

Dit las ik nog op een ander forum:

Hier een kleine oppepper.... ik was overtijd en heb 2 testen gedaan met tussenpozen van 2 weken of nog langer (weet niet helemaal zeker meer)...en pas bij de 3e test (toen ik achteraf 7 weken zwanger bleek te zijn) was de test pas positief...
Lichamelijk had ik het al veel eerder door, maar ja als zo'n test negatief is, twijfel je toch snel aan je eigen gevoel

Terug
Bovenaan