Sinds mei bezig (deel 2)

@ Angel, spannend hoor, hoop dat alles goed gaat dinsdag. Hoop dat ze niets vinden en dat je hormonen krijg, misschien ben je door de hormonen straks wel supervruchtbaar. Heb je al een idee of je op dit moment zwanger bent? Heeft de dokter dat nog getest? Vandaag is toch je testdag?
@ iedereen.
Ik wil best wel hyvesvriendjes worden, echter wil ik niet dat jullie dan krabbels gaan achterlaten. Een privemail mag wel, maar ik wil niet dat iemand via de openbare weg kan achterhalen dat ik bezig ben zwanger te raken. Mijn werkgevers lezen ook vaak mijn hyves vandaar en ik wil niet dat vrienden/familie of werk weten dat we aan het klussen zijn.
Dus als jullie beloven dat jullie mijn hyves enkel gebruiken om foto's te bekijken en niet laten blijken hoe ik jullie ken dan vind ik het prima.

Nog anderhalf week wachten! Ben dan een weekend weg, zal snel van te voren een vroege test doen.

Groetjes

@tessara: wat je over hyves zegt heb ik ook hoor, wil ook niet dat er over zwangerschap gekrabbelt wordt ect..daar is deze forum voor ;)

Vandaag was niet mijn testdag..12 oktober...ik weet nu dus ook niet of ik kans maak om zwanger te worden terwijl ik als sinds vorige week donderdag elke dag wat bloedverlies...ook dit ga ik vragen aan de arts...we hebben namelijk wel geklutst na een positieve ovuluatietest en een douche ( ;P) en daarna had ik weer bloedverlies dus weet niet of de zaadjes dan weer er uit komen of niet...dus ik ga er stiekem vanuit dat deze maand weer mis geschoten is...
Jij dus nog anderhalf week wachten...kun je dat beetje volhouden?

Bubbles, goed idee van foto :) Dan hebben we alsnog een beeld van met wie we kletsen ;)
Mijn foto kun je wel zien...staat verder alleen bij dat mijn profiel niet zichtbaar is ;)

@mama2be geniet van je 'naughty' mannetje vanavond ;)

Groetjes!!

Hej dames!

Nou ben even aan het lezen gegaan over vleesboom...jeetje..je leest zelfs dingen over dat de baarmoeder verwijderd moet worden..gelukkig staat er wel bij dat dit bij mensen gebeurd zonder kinderwens en ligt aan de grote van de vleesboom etc...
Heb maar even een nieuw onderwerp geplaats..benieuwd of er mensen ervaring mee hebben...

Hoe is het verder bij jullie?
Word er nog druk geklust? Of nu allemaal wachten tot er een zwangerschapstest gedaan kan worden?

tot snel dames!

Hey meiden,

@ Bubbels: geeft niets hoor, er zijn er meer die geen Hyves hebben, je bent niet de enige hoor!! Maar het is wel leuk als we dan een foto van je hebben, dan weten we hoe je eruit ziet :D
Hoe gaat het met de testen, heb je al een ander gevoel?
Dan is het afwachten begonnen...erg is dat he?

@ Tessera: Nee, gelijk heb je hoor met de hyves. Het is ook alleen maar voor de foto...voor de rest kunnen we onze "zwanger dingen" kwijt op dit gezellige forum zoals Angel al zei.
Is wel leuk zo'n vroege test, als het dan raak is het je een super weekend..!!!

@ Angel, kan best dat je zwanger bent hoor, ken ook wel meiden die dachten dat ze ongesteld waren, omdat het vrij veel bloedverlies was, maar toch zwanger bleken.
Dat had ik ook, had ook best wat bloedverlies,en bleek toen toch zwanger...het heeft echter niet mogen zijn...maar 8 weken, maar het kan dus wel hoor!! Hou de moed erin hoor..!!

@Allemaal: morgen ga ik beginnen met de ovulatie testen..ben benieuwd...en dan lekker ontspannen op vakantie...kijken of als we er minder mee bezig zijn, het spontaan gebeurt.... :D

Hele fijne avond en tot snel...liefs en dikke knuf.

@mama2be: Ja wie weet ben ik ook wel zwanger..maar heb gelezen dat je last hebt van een vleesboompje of kyste dan moet deze verwijderd worden en dan heeft het vruchtzakje geen kans van slagen...dus mocht ik dit wel hebben en zwanger zijn dan word het een miskraam...Nou ja allemaal vragen die ik ga stellen aan de gynacoloog dinsdag!
Morgen dus beginnen met ovulatietesten! Toen ik ze deed vond ik het net zo spannend als een zwangerschapstest haha..Ga je ook elke keer om dezelfde tijd testen en van te voren 2 uur niet drinken? Welk merk gebruik je? Kruidvat?
Wanneer ga je precies op vakantie? Geniet er in ieder geval van! En inderdaad, lekker spontaan :)
Wie weet heb je dan voor de rest van je leven een HELE fijne vakantie als herinnering :)

@bubbles: voel je al wat meer? je mag rond 10 oktober ook testen toch? Ik mag 12 testen (eerst bezoek gynacoloog afwachten)...voel nog niks...wel wat last van buikpijn maar goed dat kan ook komen omdat ik vanaf vorige week donderdag nu last van bloedverlies heb.. dat wachten is nu het meest vervelende!

@tessara, je gaat dus vroege test doen? Hopelijk heb je dan al genoeg HCG hormoon in je lichaam en heb je postieve test! Ga voor je duimen!!!

Fijne avond!!

Bubbles: 5e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 12/10
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Susie: 7e ronde - 1e kindje - NOD: 30/9
Mama2be: 5e ronde 1e kindje - NOD: 22/10

@ Angel, sorry ik was in de war met susie. Die zat op haar testdag. Ik test altijd direct als ik wakker wordt, heb dan minimaal al 6 uur niet gedronken! Op de bijsluiter staat minimaal 4 uur.
@ Mama2be, fijne vakantie! Hopelijk heeft het een positief effect!

Ik voel nog niets, behalve dan de uppers en downers in mijn humeur. Snap echt niet waar dat aan ligt, nog nooit eerder gehad. Mijn man wordt al bijna bang ;). Ach humeur kan per uur wisselen, moet hij zich maar een uur afzondere, wel zielig voor hem - erg verwarrend. Haha.
Had trouwens deze maand weer die hevige langdurige zijsteek rond mijn ovulatie. Wel handig, nog even en dan heb ik geen ovulatietesten meer nodig. Het is niet een eisprong maar een eiexplosie volgens mij ;)
Succes dames met klussen! Ik zit in mijn afwachtweek.....

Hallo,

Nou, ik heb mijn foto naar mama2be gemaild. Ik ben natuurlijk erg benieuwd naar jullie. Wat vinden jullie eigenlijk van elkaar?? Hadden jullie er een totaal ander beeld bij?

@ Susie Ben je al terug met goed nieuws??

@Angel Maak jezelf niet gek he!!! Eerst maar afwachten wat de gynacoloog zegt. Ik weet dat het moeilijk is, maar dat malen in je hoofd geeft ook geen rust denk ik.
Als ik er van uit ga dat mijn cyclus gewoon weer 34 dgn is dan is de 10e mijn NOD. Ik denk er elke dag aan. Verder voel ik nog helemaal niets.

@mama2be Succes met de ovulatie testen!!!

@Tessara Nog een paar dagen wachten, deze duren lang he. Ik heb een paar jaar geleden ook heel erg last gehad van stemmingswisselingen. Van de een op de andere minuut kon ik van stemming wisselen. Erg vervelend, vooral voor mijn vriend. Ik ben toen naar de huisarts gegaan en kwam erachter dat ik vitamine B12 te kort had. Na een paar dagen slikken was het helemaal over. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het met een zwangerschap te maken heeft!!

groetjes Bubbles

@tessara: raar dat je last hebt van stemmingswisselingen...nooit eerder last van gehad?
Ik kan altijd aan me zelf merken als ik ongesteld moet worden...ik heb dan (heel dom) dat ik erg chagrijnig word van mijn kleren haha..ik weet dan niet wat ik aan moet en vind niks leuks en alles stom en niks staat me...DAN weet ik gewoon dat ik ongesteld moet worden! Maar goed, misschien is het bij jou wel een teken dat je zwanger bent!?

@bubbles: leuk dat je de foto hebt gestuurd..moet mama2be deze maar even naar mij doorsturen...ik had niet echt een beeld erbij! Vind mama2be erg leuk en spontaan uit zien :)
Vind het altijd wel moeilijk om van te voren een beeld te krijgen (qua uiterlijk..) daarom is het wel handig dat we nu foto's sturen hahaha...

En ga mijn best doen me niet druk te maken..is wel moeilijk (zit in het aard van het beestje..haha)
Maar heb sinds vandaag wel misselijk gevoel en wat buikpijn....misschien toch zwanger? Het is sinds gister begonnen en vanaf vandaag heb ik ook (nog) geen last meer gehad van bloedverlies...
Ben er benieuwd..kan natuurlijk ook in mijn hoofd zitten omdat ik me druk maak over de echo..maar inderdaad...moet gewoon afwachten! Officieel mag ik de 12e testen..dus wie weet...

Vervelend dat je b12 tekort hebt..moet je er voor spuiten of slik je vitaminen?! Mijn nicht heeft er ook last van, die moet om de zoveel week een spuit halen!
Lijkt me erg vervelend, al die kwaaltjes die er bij komen kijken....

Groetjes!

Terug
Bovenaan