A
Anoniem
Guest
@ angel. Goed zeg! Denk dat er niets aan de hand is als je wel ovuleert! Maar voor de zekerheid zou ik ook naar de dokter gaan. Want volgens mij is je innestelingsbloeding pas in week drie - het eitje moet er immers eerst zijn voordat hij kan innestelen, het kan zijn dat je ovulatietest posititief aangeeft omdat je al zwanger bent en dat je een paar dagen geleden hebt geovuleerd. Dan zou het allemaal zo maar eens kunnen!
Vaak nestelt hij pas als hij ook bevrucht is. Dus het klinkt allemaal wel erg postitief. Je had een paar dagen geleden toch ook al een positieve test?
Volgens mij mag je alleen geen inwendige douche nemen, maar doekjes of zeep maakt niets uit dacht ik. Ik gebruik daarom enkel de doekjes.
@ susie. Hou zo vol! Misschien is een vroege zwangerschapstest een idee? Je zit toch al bijna of over je NOD?
Vaak nestelt hij pas als hij ook bevrucht is. Dus het klinkt allemaal wel erg postitief. Je had een paar dagen geleden toch ook al een positieve test?
Volgens mij mag je alleen geen inwendige douche nemen, maar doekjes of zeep maakt niets uit dacht ik. Ik gebruik daarom enkel de doekjes.
@ susie. Hou zo vol! Misschien is een vroege zwangerschapstest een idee? Je zit toch al bijna of over je NOD?