Sinds mei bezig (deel 2)

@ angel. Goed zeg! Denk dat er niets aan de hand is als je wel ovuleert! Maar voor de zekerheid zou ik ook naar de dokter gaan. Want volgens mij is je innestelingsbloeding pas in week drie - het eitje moet er immers eerst zijn voordat hij kan innestelen, het kan zijn dat je ovulatietest posititief aangeeft omdat je al zwanger bent en dat je een paar dagen geleden hebt geovuleerd. Dan zou het allemaal zo maar eens kunnen!
Vaak nestelt hij pas als hij ook bevrucht is. Dus het klinkt allemaal wel erg postitief. Je had een paar dagen geleden toch ook al een positieve test?
Volgens mij mag je alleen geen inwendige douche nemen, maar doekjes of zeep maakt niets uit dacht ik. Ik gebruik daarom enkel de doekjes.
@ susie. Hou zo vol! Misschien is een vroege zwangerschapstest een idee? Je zit toch al bijna of over je NOD?

Hey meiden,

@ Angel, goed zeg een streep is een streep zeggen ze altijd..!!!!
Hopelijk is het dan nu het dan nu echt raak.
Maar wel goed dat je voor de zekerheid even naar de dokter gaat, dat stelt jezelf misschien ook wat meer gerust.
Kan me je frustratie wel indenken met dat bloed verlies...eens even goed je hart luchten mag hier altijd hoor!!!
Ik gebruik geen lactacyd, gewoon zeep.
Maar goede tip, ik ken wel mensen die het gebruiken en ook zwanger willen worden.

@ Susie, fijne vakantie, en ik zal extra duimen...maar klinkt allemaal wel positief...!!

@ Tessera: Fijn dat je stemming weer "normaal" is, en ook een positive ovulatie test..!!!
Dus hopelijk een goede ronde deze x.
En dat afwachten is inderdaad erg moelijk, en elke x denk je dan wat te voelen...
Heb ik ook hoor.
Eigenlijk zou je 1 symptoom moeten hebben dat je alleen hebt als je zwanger bent, dat je het niet kunt verwarren met de menstuatie, maar helaas dat is er (nog)niet :(
En je hebt gelijk, als je zwanger mocht zijn, dan is het zo, ook al komt het dan niet zo uit.

@ Allemaal: Vandaag ga ik ook naar de kapper...even wat tijd voor mezelf, ga samen met mijn moeder, gezellig.
En vanavond weer Grey's Anatomy kijken, ben ik zoooo verslaafd aan :D

Fijne dag allemaal..en tot snel....
X

Hallo,

@ Angel Wat fijn dat je een positieve ovutest had. Ben je nog naar de huisarts geweest?

@mama2be Wat betreft de standjes, dat ben ik met Tessara eens. Geniet lekker van je vakantie.

Wat een elendige dagen zijn dit toch! Ben ik nou wel zwanger/niet zwanger/voel ik nou iets?/ wanneer kan ik testen?
Allemaal van die vragen die de hele tijd door je hoofd spoken. Ik voel me dan toch altijd onrustig. Nou had ik gelezen dat het niet goed is voor de innesteling als je stress hebt. Bij ons is het nou ontzettend druk op het werk, en dan nog eens een collega die de kantjes er van af loopt. Ik moet de hele dag tegen mezelf zeggen, maak je niet te druk, da's niet goed. Wat vermoeiend zeg! Nou hou ik op met klagen, ik zal toch 2 weken moeten wachten en er maar het beste van hopen. Ik zal ook extra voor jullie duimen!!!

Dikke kus

Hoi meiden,

Dank jullie wel voor de reactie...Geeft me toch wel wat meer rust..Ga morgenvroeg de dokter bellen (altijd leuk dat je tussen 8 en 10 kan bellen op de dag dat je een late dienst hebt en eigenlijks wilt uitslapen :p ) en dan een afspraak maken...
Denk ook wel dat het bloeden niks uit te maken heeft hoor...niet nu ik een positieve test heb gehad...
Nou ja zodra ik het van de dokter weet, vertel ik het jullie :)

@allemaal tjah stress is nooit goed natuurlijk...maar goed...hoe meer je er over na denkt...niks is eigenlijsk goed..stress, roken, alcohol...dit stand je moet je doen want dan raak je sneller zwanger...gek eigenlijks he..we proberen ons voor te houden om er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar als je alles zo leest zijn we er téveel mee bezig haha...maar ja dat zijn wij vrouwen..
Jammer dat de forum zo openbaar is, anders was ik wel nieuwsgierig of jullie ook hyves hadden...dan hebben we een beetje beeld door foto's om te kijken met wie we nou eigenlijks altijd zo gezellig hier op het forum zitten!

Alvast welterusten!

Bubbles: 5e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 12/10
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Susie: 7e ronde - 1e kindje - NOD: 30/9
Mama2be: 5e ronde 1e kindje - NOD: 22/10

Zo ook gelijk even de schema weer op deze pagina...:) vind ik altijd wel net zo makkelijk..
Susie, nog 2 dagen en dan mag je testen! Hou vol!!!
Voel je ondertussen al wat meer?
Tessara mag daarna, dan zijn bubbles en ik aan de buurt..spannend hoor!
Hoop trouwens wel dat ook al word 1 van ons eerder zwanger als ons dat we toch hier met z'n allen op deze forum kunnen blijven kletsen! Vind het wel gezellig zo namelijk!

groetjes!!

Hoi dames,

Heb vandaag ook nog weer ovulatietest gedaan, nu was deze weer negatief...niet zwanger dus Tessara...
Maar goed, waarschjinlijk had ik gister en eergister mijn eisprong..had namelijk zondag niet getest..(omdat ik last van bloedverlies had) maandag en vandaag ook wel bloedverlies maar niet zo erg..
Heb dokter al gebeld, heb morgenmiddag een afspraak! Het zal mij benieuwen..de vorige keer toen ik voor het eerst na de pil ongesteld moest worden en dat duurde te lang wou hij al een vaginale echo doen..dus denk dat hij dat morgen ook wel gaat doen..we zullen zien...

Groetjes!!!

Hoi Hoi,

@ Angel: Succes alvast morgen bij de huisarts, goed dat je erheen gaat hoor!
Hoop dat hij kan verklaren hoe het komt.
Ja is wel jammer met dat openbare gedoe.
Anders is hyves wel grappig.
Wat wel een idee is, dat jullie de hyves namen doorsturen op iemands mail adres, en dan zo iedereen uitnodigen.
Mag ook mijn mailadres, is anitanijkamp@hotmail.com
Laat maar horen of jullie het leuk vinden.

En is inderdaad wel leuk om als er 1 zwanger is om hier door te blijven kletsen....we kennen elkaar nu zo goed....en we zijn zo'n gezellig clubje nu!!!

Vandaag lekker een doe dag in huis...strijken, wassen, stoffen...etc.
Gisteren weer lekker eens "geklust" zonder verplichting, en dat is toch ook weleens fijn hoor.

Fijne dag allemaal, tot snel.
Liefs van mij

Hoi Hoi,

@ Angel: Succes alvast morgen bij de huisarts, goed dat je erheen gaat hoor!
Hoop dat hij kan verklaren hoe het komt.
Ja is wel jammer met dat openbare gedoe.
Anders is hyves wel grappig.
Wat wel een idee is, dat jullie de hyves namen doorsturen op iemands mail adres, en dan zo iedereen uitnodigen.
Mag ook mijn mailadres, is anitanijkamp@hotmail.com
Laat maar horen of jullie het leuk vinden.

En is inderdaad wel leuk om als er 1 zwanger is om hier door te blijven kletsen....we kennen elkaar nu zo goed....en we zijn zo'n gezellig clubje nu!!!

Vandaag lekker een doe dag in huis...strijken, wassen, stoffen...etc.
Gisteren weer lekker eens "geklust" zonder verplichting, en dat is toch ook weleens fijn hoor.

Fijne dag allemaal, tot snel.
Liefs van mij

Terug
Bovenaan