Sinds mei bezig (deel 2)

Hoi

Ik heb mama2be net ook een email gestuurd.
Ben benieuwd naar jullie foto's en of ik er een goed beeld bij had.
Nee ik snap er ook helemaal niets van, van die stemmingswisselingen.Nooit eerder last van gehad. Slik ook al 6 maanden vitamines met folium... nog nooit zoveel vitamines binnen gehad, dus kan mij niet voorstellen dat ik ergens tekort aan heb. Ben 's weekends ook erg moe... Vanochtend weer net zo lang geslapen als vorige week. Ik wacht het nog even af hoe lang dit gaat duren. De dokter heb ik niet zo'n zin in, die zal het wel op stress gooien.
We hebben wel rare symptomen met zijn allen zeg!
@ Angel, sterkte!

Hey meiden,

Als het goed is, hebben jullie nu de foto's van elkaar.
Zo niet dan moet je me nog een mailen.

@ Allemaal: Jullie zien er allemaal spontaan en aardig uit.
Ik had er zelf niet echt een beeld bij...

@Angel: jij en je vriend passen goed bij elkaar, hele leuke foto's. Spannend hoor....en hopelijk beeld je je de symptomen niet in...maar ben je echt zwanger...help het zoooo hopen !!!
En net wat je zegt: je proberen er niet te druk om te maken....maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...

@ Tessera: wel gek hoor die stemmingswisselingen...maar hoort wel bij een zwangerschap...dus wie weet....
En succes met de afwacht week...is het moeilijkste... :(

@ Bubbels: is je b12 tekort nu helemaal aangevuld? Of moet je nog blijven slikken?
En hoe kwam je daar zo achter dan?Alleen vanwege die stemmings wisselingen dan?

@ Allemaal: vanavond lekker een avondje niets doen...en heb stiekem al eens even gekeken op de site van buikbanden.com.
Daar staan zoveel leuke banden op....voor "als" het dan strax zover is (hopelijk)

fijn weekend, en tot snel... liefs An

En susie: ben je er al weer? En hoe was je midweekje?
Hopelijk ben je de 1e met goed nieuws???

X

@mama2be: Dank je wel:) Het is ook een lieve schat die vriend van me! Jij hebt ook leuke foto's van jullie op je hyves! Ja hoop zo dat ik me niks inbeeld..maar goed, net terug van de wc en had weer last van bloedverlies :S
en als ik toch zwanger ben hoop ik niet dat ik last heb van een vleesboompje ofzo..want heb gelezen dat die verwijderd moet worden en als er dan een vruchtzakje zit gaat die er ook uit (miskraam dus)
Nou ja nog paar dagen en hoor ik wat er wel of niet mis is!

Ik heb ook al gekeken op buikbanden.com....zodra ik zwanger ben koop ik 1 met de tekst "pas op ik schop' of 'pas op ik kietel'....vind die zooo leuk! maar goed, eerst maar zwanger worden!!

ik ben vanavond alleen thuis (vriend aan het werk) dus ga lekker bankhangen...morgenvroeg om 7 uur weer werken :S

Iedereen fijn weekend! kus

bubbles: leuke foto!! Altijd goed, ijsjes eten ;)
Heb je ons ondertussen al kunnen begluren op hyves :)
Zo niet, geef even gil..kunnen dan natuurlijk ook altijd jouw een emailtje sturen!

xx

He Dames,

Wat leuk om jullie eens te zien op de foto's. Ik had er ook niet echt een beeld van. Wel jammer dat ik jullie partners niet kan zien, maar dan had ik een hyves pagina moeten nemen.
Even voor de duidelijkheid, ik had een paar jaar geleden last van vitmaine B tekort. Na het slikken van deze pillen was ik er van af. Ik ben daar idd achter gekomen doordat ik van die stemmingwisselingen had. Daar had ik echt nooit last van en ik kon van de een op de andere minuut helemaal uit mijn dak gaan tegen mijn vriend zonder enige rede. Dat was natuurlijk niet echt gezellig, daarom ben ik even naar de huisarts gegaan. Veel vrouwen schijnen daar last van te hebben.

@Angel Was dat je trouwfoto?? Hoe lang zijn jullie al getrouwd?

@ Tessara Voel je al iets?

@allemaal Nou, dadelijk ga ik lekker shoppen bij de DDD van de bijenkorf. Ik zag allemaal leuke kinderkleertjes in de boekjes, maar ja eerst maar eens zwanger worden!!! Ik voel trouwens nog steeds niets. Hoop nog elke dag dat ik misselijk wakker wordt haha!!
Leuke tip van die buikbanden, daar ga ik straks ook eens kijken.
Fijn weekend allemaal!!

Groetjes

@ Mama2be. Ik heb alleen een foto gezien van jou via je hyves, van bubbles, angel en (uiteraard susie) nog niet.
@ Bubbles. Ik denk dat die trouwfoto van mij was trouwens. Hihi wel lastig met die dubbele namen!
Nee, ik voel nog niets. Ben vannacht ook flink uitgeweest...
@ allemaal! Fijn weekend! Misschien is het een idee dat we elkaar foto's per mail sturen? Is misschien handig voor bubbles. We hebben toch bijna allemaal elkaars emailadres nu.
@ susie, je houdt ons wel in spanning zeg! En, en, en?
@ angel, leef erg met je mee, hoop dat alles snel weer goedkomt en dat het geen vleesboompje is. Hopelijk kan alles met hormonen opgelost worden. Misschien heb je wel een supersnelle cyclus (had ik toen ik 15 was). Cyclus van 2 weken. Wou dat ik dat nu had - hoefde ik steeds niet zo lang te wachten - supersnel kans zwanger te worden.

Groetjes!

Hey Dames,

Alles goed met jullie?
Als het goed is hoop ik dat jullie nu ieders foto hebben...er is soms iets mis met ons internet.
Maar hopelijk heeft iedereen elkaar nu... :D

@ Bubbels: heb je stiekem nog wat gekocht in de Bijenkorf... ;)
ondanks dat je nog niet zwanger bent...(of misschien wel) Zal blijven duimen hoor !!

@ Angel: Hoe voel je je nu?
Nog last van bloedverlies, rot is dat hoor.
Bah, leef met je mee hoor.

@ Tessera: Hoe gaat het bij jou?

@ Allemaal: We hebben gisteren geklust...en morgen ga ik beginnen met testen.
Heb trouwens testen van Mat care...ff goed de gebruiks aanwijzing lezen....
Fijne avond....ik ga ff lekker tv kijken.

Liefs en super leuk om jullie zo eens te zien op de foto.
We hebben een gezellige club zo...!!!

Terug
Bovenaan