Sinds mei bezig (deel 2)

He meiden

Ik heb nu ook alle foto's gezien, met dank aan mama2be! Leuk hoor!
Jullie zien er allemaal leuk en gezellig uit (niet dat ik dat niet verwacht had hoor!). Ik kan het beeld dat ik had niet omschrijven - had niet echt een beeld zoals ik al zei - maar ik vind het superleuk dat ik nu wel een "compleet" beeld heb.
Met mij is alles goed, met jullie? Was gisteravond wel misselijk en vanochtend wat buikgrieperig.
Straks lekker naar een rugbywedstrijd, modderworstelende jongens kijken - altijd leuk!
Spannend hoor mama2be, hoop dat het deze keer raak is.
@ Angel, hoe is het nu? hoop dat je toch nog een fijn weekend hebt. Ben je al wat gerust gesteld via andere forums/lotgenoten? Is het bloedverlies al gestopt? Bah - vind het heel erg voor je, deze extra onzekerheid!

Ik durf nog niet naar kinderkleertjes en buikbanden te kijken, ben bang dat ik me dan te veel ga verheugen. Maar ik kom zeker weten helemaal los als ik een positieve test in handen heb. Ik denk dat ik in de eerste maand mijn hele salaris verbruik aan allerlei leuke dingen a la shopaholic met baby.

Fijn weekend dames! Nog (gemiddeld) 6 dagen wachten voor drie van ons! Hoop dat het een goed teken is dat susie nog niet gereageerd heeft - misschien aan het winkelen? Haha.

Liefs

Goed idee om fotos te versturen via de email, dan kan bubbles ons ook zien :)
Doen we er gelijk foto bij van onze vriendjes ;)

Mijn bloedverlies is al stuk minder...bijna niet zeg maar...word wel erg spannend dinsdag!
Nog 2 dagen!!!!
Helaas hebben we sowieso geen leuke week, gister is mijn vriend zijn opa overleden....
Dus we zien erg op tegen komende week. dinsdag naar ziekenhuis en dan donderdag crematie...
Vorig jaar is mijn opa in oktober overleden, en in dezelfde week kregen we te horen dat we een huisje hadden...het was dus dubbelgevoel, verdrietig dat ik mijn opa had verloren en blij dat we samen ons huisje hadden..
We zeiden al tegen elkaar..straks is het weer zo...dat ik zwanger ben en dat mijn vriend zijn opa gecremeerd word...raar toch als je er bij na denkt...

@bubbles: ik zal je nog wel even foto sturen :) Volgens mij heb ik je email adres nu ook...
Bijenkorf leeg geshopt?!
En inderdaad die trouwfoto was tessara, ik ben (nog) niet getrouwd!

@mama2be: succes met testen, hopelijk heb je snel positieve test!!! Spannend hoor!

kus!

He Dames,

@Angel Veel sterkte met het verlies van de opa van je vriend. Ik zal extra duimen voor goed nieuws dinsdag.

@Tessara Sorry, maar het is zo raar met onze eigen namen dat ik helemaal in de war was. Maar, hoe lang ben je al getrouwd?
Veel plezier bij die modderworstelende jongens, klinkt goed!

@Mama2be Succes met je testen en met klussen!!

@allemaal Ik koop nog niets voor de eventuele kleine. Als het zo ver is dan ga ik net als Tessara ook helemaal los. Ik heb natuurlijk wel voor mezelf behoorlijk wat gekocht. Altijd leuk.
Wat een spannende week voor een aantal van ons. Zit het bij jullie ook de hele dag in je hoofd?

groetjes

Meiden eindelijk kan ik het jullie vertellen..... ik ben zwanger! Vrijdagmiddag gingen onze vrienden naar huis wij zouden nog 1 nachtje in harderwijk blijven (daar hebben de ouders van mijn vriend een vakantiehuisje) omdat we de volgende dag met andere vrienden een dagje naar Walibi zouden gaan. In Dalen vlakbij centerparcs hebben we een zwangerschapstest gekocht.. ik had al zo'n vermoeden dat het raak zou zijn omdat ik woensdag al ongesteld had moeten worden en dat nog steeds niet zo was. Onderweg naar harderwijk werd het toch wel spannend zou het echt zo zijn. Zodra we aankwamen test gedaan er stond dat we 5 minuten moesten wachten maar na 30 seconden was er al een dikke streep te zien!!! We kunnen het nog steeds niet geloven iedere keer als we elkaar aankijken denken we oh ja het is echt waar. We hebben het net tegen mijn ouders verteld en die waren er super gelukkig, vanavond gaan we het tegen mijn schoonouders vertellen. Ik was natuurlijk al misselijk en mijn temperatuur bleef hoog dus mijn lichaam heeft me dit keer niet voor de gek gehouden gelukkig. Meiden nu is de beurt aan jullie ik zeg 5 op een rij! Ik heb jullie verhalen nog niet allemaal kunnen lezen want ik wilde eerst dit positieve verhaal aan jullie kwijt. Ik hoop dat ik wel gewoon met jullie mag blijven mee kletsen en ik ben ook heel benieuwd naar jullie foto's. Zouden jullie die door willen mailen naar susbakker@hotmail.com. Ik mail jullie dan mijn foto terug Ik heb trouwens ook hyves maar svp nog niets over mijn zwangerschap melden!!!

Ik ga er nu vandoor. Ik blijf heel hard voor jullie duimen... en ik weet zeker dat het bij jullie niet lang meer duurt. Tot heel snel.l Dikke x een hele gelukkige susie (ook al moet ik nog wel even aan het idee wennen maar daar heb ik nog dik 8 maanden de tijd voor haha)

He Susie,

Proficiat!!!!!!!!
Echt super voor je!!! Geniet er lekker van. We konden hier wel eens wat positief nieuws gebruiken.
Ik hoop dat je niet erg misselijk bent. Heb je verder nog kwaaltjes?

kus Bubbles

Bubbles: 5e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 12/10
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Mama2be: 5e ronde 1e kindje - NOD: 22/10
Susie: Zwanger...1e kindje..!!

He Girls,

Ik heb het schema gelijk even aangepast...
@ Susie: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap...echt super meid!!
Voel je je verder wel goed?
Nu op naar de volgende deze maand: Tessera...
Zal je snel mijn foto mailen susie...
Ben ook wel benieuwsd naar jou....en dan kunnen we ook vriendjes worden op Hyves...maar net zoals we al zeiden met de andere meiden niets over de zwangerschap melden, daar is dit forum voor.
Het is alleen voor de foto's.

@ Allemaal: ik ga gauw weer verder, moet zo nog ff weg.

Tot gauw,liefs An

@ susie:
super meid, van harte gefeliciteerd! Echt onwijs leuk! Wat zullen jullie blij zijn!!
Tuurlijk mag je hier blijven kletsen....je MOET zelfs;)
Leuk dat je ook je email hebt gestuurd, kunnen we elkaar ook zien :D

@tessara: jij mag eind deze week...voel je al wat? ben benieuwd hoor! Zou toch wel super zijn als we nu allemaal deze maand raak zijn!

Vandaag heb ik op het werk met een collega gepraat over vleesboom...zij heeft er zelfs 6 (!!!) en dit had ze voordat ze zwanger werd...ze heeft me verteld dat ze niet verwijderd worden omdat de baarmoeder dan littekenweefsel krijgt en je dan niet meer zwanger kan worden...als je last hebt van een vleesboom heb je kans dat het langer duurt dat je zwanger bent en sneller kans op een miskraam...ook heb je last van vroeggeboorte..zij heeft 2 gezonde kinderen op de wereld gezet...1 was een dag te vroeg en de 2e was zelf 2 dagen te laat geboren..ze zei dat ik me er niet druk om moest maken!
Zelf weet ik niet of ik wel een vleesboompje heb..het bloeden is al een HEEL stuk minder..bij wijze van verlies ik per dag 1 x tijdens het plassen een beetje bloed...dus het is al minder geworden..lijkt me toch dat als je een vleesboom hebt het gewoon door gaat...maar goed dat weet ik natuurlijk ook niet! Het is gelukkig al overmorgen dat ik heen kan en dan weet ik meer...zal daar gelijk vragen hoe het dan zit met mijn cyclus..ga morgen alvast al mijn vragen op papier zetten..(goed voorbereid heen gaan haha) dan heb ik ook niet als ik dinsdag thuis ben dat ik dan denk van ooh maar dit wou ik ook nog vragen!

Ik zit trouwens ook al in mijn 5e ronde..staat in het lijstje nog 4e ronde!

@bubbles: logisch dat je nog geen kleertjes hebt gekocht..zou ik ook nog niet doen..mijn vriend en ik hebben al een hele mooie kinderkamer gezien..maar gaan dat niet kopen zolang ik niet zwanger ben....zul je net zien..duurt het nog erg lang en heb je al de dozen met meubeltje op zolder staan...dat maakt het alleen maar vervelend en frustrerend!

Dames, tot snel!
en susie nogmaals GEFELICITEERD!!

Dames,

Nou, beetje jammer, want vandaag ben ik weer ongesteld geworden. Ik voelde gisteren al wel iets in mijn onderbuik, maar dacht dat is nog te vroeg. Dit keer een cyclus van 29 dgn, beetje kort vergeleken bij de andere keren.
Nieuwe ronde nieuwe kansen!!

@Angel Succes morgen!!

@Susie Begin je al een beetje aan het idee te wennen dat je moeder bent? Wie ga je het allemaal vertellen voor de 1e echo?

Bubbles: 6e ronde - 1e kindje - NOD: 5/11 (??)
Angel: ...5e ronde - 1e kindje - NOD: 12/10
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Mama2be: 5e ronde 1e kindje - NOD: 22/10
Susie: Zwanger...1e kindje..!!

groetjes

Terug
Bovenaan