Sinds mei bezig (deel 2)

Hallo,

Ik heb geen hyves!! Waarschijnlijk een van de weinigen in heel Nederland. Ik vind het wel een leuk idee hoor, want ik ben ondertussen wel benieuwd hoe jullie er uit zien.

Helemaal mee eens als we hier verder kletsen. Gezellig!!

@Angel Succes bij de dokter. Ik hoor graag wat er uitgekomen is.

groetjes

@ Angel, Succes bij de dokter! Je hoeft niet elke dag een positieve ovulatietest te hebben hoor! In de vierde week zijn er een aantal dagen dat je ondanks dat je zwanger bent negatief kan testen - heb ik gelezen. Het is wel handig om in je begin 3e week (een paar dagen na je ovulatie) door te gaan. Het houdt dan sowieso een paar dagen langer vol dan normaal als het raak is. Ik bedoelde eigenlijk een vroege zwangerschapstest - die van clearblue bijvoorbeeld.

@ de rest. Tuurlijk gaan we hier verder kletsen mocht het mij lukken deze maand.
Ben benieuwd of het één van ons deze maand gelukt is.
Hoe lang na jullie eisprong/eerste positieve ovulatietest houden jullie trouwens het klussen vol?
Ik houdt het meestal de dag na de eerste positieve test vol en daarna zijn we er beide vaak wel flauw van of moe. Dan een paar dagen rust.
Hebben jullie dat ook? Dat jullie er een paar dagen geen trek meer in hebben?
De derde week vind ik altijd het moeilijkst- het wachten, de vierde week krijg ik hoop en die kom ik wel goed door.
Groetjes

Nou mama2be en ik zijn al hyves vriendjes :) Tessara heb jij ook hyves? Of heb je liever niet dat we elkaar via hyves leren kennen...
En bubbles, betekent voor jou maar 1 ding he..hyvesprofiel aan maken ;)

Vind het toch wel spannen dat ik morgen naar de dokter ga...waarschijnlijk is het niks, maar zit me toch niet lekker...nou ja morgen meer duidelijkheid, zo moet ik maar denken...

En ja dat heb ik ook wel hoor, dat ik na de eisprong/test wel weer toe ben aan paar dagen rust..op 1 of andere manier vind ik het met zo'n test toch snel een "moetje"...niet echt meer spontaan...want tjah als je positief test dan moet je wel..en daarvoor kon je gewoon zeggen van 'vandaag niet zoveel zin'...
En vind de laatste week voordat ik mag testen altijd het zwaarst..dan tel je de dagen gewoon af..alles wat je voelt denk je..oeh zwanger? of toch ongesteld?

Hoop ook echt dat we snel zwanger zijn..toevallig lees ik nou een boek over 4 vriendinnen waarvan 1 al zwanger is en 1 iemand met IVF behandelingen bezig is...wel erg hoor...hoop echt dat wij niet die kant op hoeven..voor jullie allemaal hoop ik het niet...maar goed, we zijn nu allemaal bijna half jaartje bezig...we hebben nog een half jaar...en daar gaan we voor! We worden gewoon allemaal zwanger :D

Iedereen tot snel, en welterusten voor nu!
Groetjes!

Hey Vriendinnetjes... :D

Ja dat is een goed idee, als Bubbels het leuk vind om 'n hyvesprofiel aan te maken....
Kunnen we elkaar een "zien"
Maar als je niet wilt is niet erg hoor, zo is het ook leuk & gezellig kletsen hoor.

@ Angel: Wat zei de dokter? Hopelijk ben je al wat wijzer nu.

@ Tessera: Ja, dat vind ik ook, na de eisprong ben ik ook wel toe aan wat "bed"rust...een x even geen verplicht nummertje... :D
En dan dat wachten ja, voel ik nu wel of niet wat.
En in mijn geval is het heel vaak, ik voel wel wat...maar dan is het toch de ongi... :(
Je lichaam kan je wat dat betreft zo voor de gek houden..!!!

Vind ik ook, deze ronde worden we allemaal even zwanger...heel gezellig, en dan allemaal een buikband om met de tekst: forum-baby's 2010.....hahaha

Vanaf komend weekend ga ik bezig met de ovulatie testen, ben benieuwd...

Hoe gaat het met jullie en de testen? Jullie NOD's komen nu ook dichter in de buurt, want jullie zitten dicht op elkaar.
Misschien zijn susie,tessera,angel en bubbels dan wel deze maand in 1x zwanger met 4 tegelijk...dat zou leuk zijn...en ik eind van de maand..!!
Keep our fingers crossed !!!!

Dikke kus en tot snel

Hoi dames,

Ben even vanuit mijn werk gauw een berichtje aan het sturen..
Ben naar de dokter geweest..moet komende dinsdag naar de gynacoloog voor een vaginale echo...echt spannend hoor..ben stiekem bang dat er vanalles mis is...maar de dokter zei dat het misschien ook wel een 'vleesboompje' (ofzo) is waardoor ik telkens last van bloed heb...
Komt er niks uit de echo dan word er een uitstrijkje gedaan..
Hopelijk is er niks aan de hand...heb hem verteld dat ik wel een positieve ovulatietest heb gehad..dus tjah...moet toch betekenen dat ik wel een eisprong heb!
Loop nu constant te malen..wat als er nou iets mis is...
Heb mijn moeder het ook verteld dat we gestopt zijn en dat ik naar de dokter ben geweest..wou het toch vertellen voor het geval er echt iets mis is..anders komt dat ook zo rauw op haar dak..
Mijn oma en moeder hebben beiden miskramen gehad voordat ze zwanger raakte..tegen mijn moeder hadden ze zelfs gezegd dat ze geen kinderen kon krijgen..en toch is ze nu gezegend met 2 kinderen...arts zei dat het niet erfelijk is, dus dat ik me daar niet druk om moest maken..maar ja in de familie (van zowel mijn vader als moeders kant) hebben de dames moeite met zwanger worden..

Sorry dat ik er een lang verhaal van maak, maar moest even mijn ei kwijt...

Dames tot snel! Stuur vanavond vast nog wel even weer een berichtje, maar met 10 minuten komen mijn clienten thuis dus ben nu even snel!
Dikke kus

Oh ja en de arts vertelde ook nog dat als er van de echo en uitstrijkje niks uit komt, hij me dan medicatie geeft (soort hormonen) wat wel je cyclus helpt maar geen anti-conceptiemiddel is...ben benieuwd....

@ Angel: Maak jezelf nu niet gek met de gedachten, misschien is het een vlees boompje en heb je er daarom zo'n last van.
Dat kan heel goed.
Al die stress helpt ook niet met zwanger worden, al kan ik me heel erg indenken.
En het is goed dat je hier je ei kwijt kan.....moet ook !!!
En hopelijk ben je na dinsdag dan wat gerust gestelder....want dit is ook niet fijn.
Maar wel super dat je er heen gegaan bent hoor...kost ook heel wat moed.
Zolang je ovalueert, is het volgens mij niet iets wat kwaad kan.
En hopelijk ben je dan snel zwanger...misschien deze maand stiekem toch wel... :D
Denk aan je en zal voor je duimen hoor, dat alles goed komt !!!
Dus hoop houden hoor!!

@ Allemaal: ik ga mijn vriendje eens even terug smsen....hij stuurde een beetje "naughty" berichtjes....om de spanning wat op te voeren... :D

Fijne avond, dikke kus

Hallo,

Sorry, maar ik heb geen tijd om een hyves pagina bij te houden. Mijn vriendinnen hebben het al opgegeven haha, ik denk niet dat ik ooit een pagina aanmaak, maar ik kan natuurlijk wel een foto sturen via de mail en dan kan ik bij jullie op hyves bekijken (als jullie het niet geblokkeerd hebben). Is dat een idee?

@ Angel Hopelijk is het allemaal goed bij jou. Er had pas iemand een forum aangemaakt over een vaginale echo, zij had er niet zo'n goede ervaringen mee. Misschien dat je dat even kan lezen. Wil je verder niet ongerust maken en ik weet ook niet meer precies waar het over ging.

@tessara Ik had donderdag een positieve test (vr en za was de test mislukt), toen hebben we die avond en zaterdag geklust. Ik heb gelezen dat het beter is voor het zaad om om de dag te klussen. en dan hebben wij er na die verplichte nummers ook niet echt veel zin meer in.

@ mama2be Nou, veel plezier vanavond haha!!

groetjes Bubbles

Terug
Bovenaan