Sinds mei bezig deel 3!

@ Susie: Fijn dat alles goed was zeg...leuk is dat zeg dat jullie het hartje hebben gehoord, dan ben je toch wat rustiger, en neemt de kans op een mk al af. Hoe ver ben je nu dan?
En maar goed luisteren naar de arts dan, en lekker rustig aan gaan doen, en je lekker laten verwennen door je vriend met ontbijt op bed... :D

@ Bubbels: Goed zeg die positieve testen....en flink geklust nu?
Hopelijk is het raak bij jullie deze maand, na alle inzet... :p

@ Angel: Dat is mooi vlot zeg 3 november...fijn zeg.
Dan hoef je er niet zolang tegen aan te kijken. Hopelijk weet je dan waar je aan toe bent.
Gaat je vriend mee?

@ Tessera: Hoe gaat het bij jou?

@ Allemaal: Heb nog geen test gedaan, eigenlijk omdat ik me niet zwanger noch naderend ongesteld voel.
Mijn vriend zei net, laten we gewoon even wachten tot donderdag, en dan even testen.
Anders word het zo duur aan alle testen, en moet maar gewoon even geduld hebben.

Vandaag lekker dagje vrij....en nu even grey's anatomy kijken....(van gisteren)...ben helemaal aan verslaafd aan die serie :D

Tot snel, X

@Susie Gelukkig is alles goed met de kleine. Dat moet wel een speciaal gevoel zijn als je dat hartje voor het eerst hoort kloppen. Hoe reageerden je vriendinnen? Lekker rustig aan doen de komende tijd.

@Tessara Bij mij staat alleen dat je eisprong bij een positieve test binnen 48 uur plaats vind. Dan is het idd logisch dat je 2 dgn positief test. Ik wist niet dat je een dag voor de eisprong en op de dag zelf een positieve test hebt.

@mama2be Wel raar dat je nog nergens iets van voelt. Dan heb je toch een veel langere cyclus dan je normaal hebt? Op welke dag zit je nou?

@Angel Hoe gaat het?

@Allemaal Ik denk dat ik gisteren mijn eisprong gevoeld heb. Dat dacht ik vorige keer ook en nou had ik ongeveer hetzelfde gevoel. Een zeurend gevoel (moeilijk uit te leggen) links en rechts boven mijn lies. De dag van te voren voel ik het soms en gisterenavond was het toch wel vervelend. Het deed niet zeer, maar het zeurt. Vandaag heb ik het nog af en toe gevoeld en ik voel ook mijn borsten. Herkennen jullie dit?

groetjes

Hoi meiden!

Tjeetje, nou vandaag mij eisprong hoor (2 dagen later dan normaal) en doet deze keer vreselijk pijn. Loop gewoon krom vanavond. Ben er echt zat van. Als ik ergens geen zin in heb, dan is het wel klussen, maar ja - is voor een goed doel!
Hoop dat het lukt, dat manlief in de stemming is en dat ik in de stemming raak... Als het verplicht moet dan gaat het bij ons altijd erg lastig... jammer genoeg. Hebben jullie dat ook?
@ Bubbles, ja dat zeurende gevoel heb ik ook altijd op de dag van mijn eisprong, alleen gaat het bij mij 's avonds heel erg zeer doen. Borsten doen zeer en liezen doen zeer 's ochtends, 's avonds vreselijke zijsteek (constant) als ik sta.
@ Susie, gefeliciteerd! Fijn hoor dat alles goed is! Ook erg goed dat je zus er goed mee om kon gaan.
@ Angel, hoe is het met jou? En je bloedverlies?
@ Mama2be. Erg spannend allemaal. Hoop op een goed uitslag donderdag! Wel raar als je cyclus deze keer zo lang is...

Liefs

@Susie: Fijn dat alles goed is! Lijkt me een fijn moment,als je het hartje hoort kloppen! Jammer van de misselijkheid..Lijkt me inderdaad moeilijk dat je alles dan rustiger aan moet gaan doen! Hopelijk werkt het snel en gaat de misselijkheid over!

@ mama2be: donderdag dus nog voor de zekerheid testen....raar van je cyclus..en dat je ook nog niks voelt..snap je gevoel, ik weet er alles van..stomme cyclussen ook ;)

@bubbles: nou je het zo noemt, heb ik wel eens dat ik een steek voel...maar ja heb nog niet op dezelfde dag dat ik dat voeld getest..dus of dat nou met de eisprong te maken heeft ?

@tessara: Hopelijk lukt het om te klussen! Voor je gevoel is het zonde om je eisprong te missen he! snap je gevoel, maar ook wij hebben dat wel hoor..dat we niet altijd zin hebben..en zin maken vind ik soms ook zo wat...en vaak heeft dat ook geen zin heb ik gelezen...het is wel belangrijk dat je er ook echt zin in hebt...

@ allemaal: ben nog steeds ongesteld...het is nu de derde of vierde dag volgens mij...het is al wel minder als gister..hopelijk ben ik er met 2 a 3 dagen vanaf, want dan betekent het dat ik weer een gewone cyclus heb (voor zolang die duurt dan)
vind het fijn dat ik al zo snel terecht kan...ben echt zo benieuwd wat ze gaan doen...ene kant geeft het wel rust, maar andere kant ook wel weer spanning..wat gaan ze doen, gelijk mijn vruchtbaarheid testen en zoja ben ik vruchtbaar..maar goed..even afwachten..gelukkig werk ik veel dus kan ik er ook niet teveel bij nadenken...
mijn vriend gaat zeker mee...willen we beiden graag, zodat we samen dingen kunnen beslissen etc!

Nou meiden, welterusten...net tot half 11 gewerkt, nu mijn bed in...morgen 6 uur weer werken *gaap*
trusten!

Hallo,

Vandaag uit nieuwschierigheid toch nog een ovu test gedaan, maar niets te zien. Nou komen die vervelende dagen er weer aan, wel/niet zwanger.

@Tessara Jij hebt echt veel last van je eisprong. Kan je er wat aan doen, of is het gewoon moeder natuur? Bij ons is dat ook zo, als het moet dan kom ik wat minder in de stemming, maar dan heb je er meestal al heel wat avonden klussen achter de rug. Ik houd altijd in mijn achterhoofd dat het voor een goed doel is, dat helpt een beetje. Kan me voorstellen dat je met die pijn helemaal geen zin hebt.
Hoe lang duurt die zeurende pijn bij jou? Ik voelde het gisteren en vandaag nog maar niet zo heftig als maandag avond. Mijn borsten voel ik af en toe nog, dat is nieuw, want die heb ik tijdens de eisprong nog nooit gevoeld.

@ Angel Inderdaad wel fijn dat je zo snel terecht kan. Dan weet je misschien wat meer en kan je je gedachten ook weer op iets anders zetten. Ik hoop dat je je normale cyclus weer terug krijgt.

@Mamabe Ik ben benieuwd naar je test morgen. Ik zal voor je duimen!!

@Allemaal Vinden jullie het ook steeds lastiger om het niet tegen vriendinnen te vertellen? Gisteren was een goede vriendin komen eten en die vertelde dat een vriendin van haar zwanger probeerd te worden. Ik dacht, "je moest een weten!!".
Sommige van jullie hebben het toch al aan een aantal vriendinnen verteld?

groetjes

Hallo meiden,

@ Angel, hoop dat je cyclus vanaf nu normaal is.
Wel spannend, straks naar de gyn. Ben benieuwd wat hij gaat doen. Heel verstandig dat je vriend mee gaat, het gaat toch om iets wat jullie samen willen. Ik heb gehoord dat ze vaak eerst de vruchtbaarheid van de man testen voordat ze de vrouw testen. Ik denk dat je de eerste keer alleen een intake gesprek krijgt, en misschien huiswerk dat je iets bij moet houden. Echo en uitstrijkje heb je immers al gehad.

@ Bubbles, die pijn duurt ongeveer 2 dagen. Een dag zeurende pijn en een dag hevige pijn. Weet niet of er iets aan te doen is, ben nog niet naar een dokter geweest. Vind het ook wel handig, dan weet ik wanneer mijn eisprong is.
Ik hoop dat het deze maand gelukt is!

Ik heb het mijn vriendinnen nog niet verteld. Alleen mijn moeder. Mijn vriendinnen weten wel dat we graag kinderen willen, alleen niet dat we al bezig zijn met proberen. Ik wil het ook nog niet zeggen, anders krijg je steeds vragen: en? en? al gelukt? Daar heb ik niet zo'n trek in. Dan ligt er zo'n extra lading op als mijn omgeving er ook mee bezig gaat...
Ik denk dat wij deze maand geen geluk hebben.
Manlief voelt zich al 3 dagen niet lekker - net nu ik gisteren mijn eisprong voelde. Dus het klussen lukte niet of maar half... Misschien voelt hij zich vanavond wel wat beter. Maar ik ben bang dat het dan te laat is voor deze maand.
We hadden daarvoor wel steeds om de dag geklust. Misschien als we heel veel geluk hebben....

Liefs

@bubbles; ik vind het ook lastig hoor om het niet te vertellen..toevallig zaten we zaterdag bij een verjaardag met al onze vrienden..vroeg iemand of wij ook kinderen wouden..haha dan is het wel moeilijk om niet te zeggen ja heeel graag zelfs! We zeggen vaak dat we het wel willen en dat het komt wanneer het komt..dat we nu nog ook van ons leventje genieten met vrijheid (lekker luchtig antwoord..maar zo kijken mensen er niet raar van op als we wel ineens zwanger zijn dan dat je zegt van nee joh nog langer niet!)
Ik heb het mijn ouders verteld (vooral ivm echo/uistrijkje..) we gaan het ook mijn vriend zijn ouders vertellen...Verder weten ze op mijn werk er wat van..en 2 beste vriendinnen van mij weten het en mijn nicht...verder niemand (haha opzich hebben we het al veel verteld..)
Mijn vriend heeft er ook minder moeite mee het voor zich te houden...ik kan het wel van de daken schreeuwen hahaha...

Succes met het wachten tot je zwangerschapstest mag doen...wanneer precies mag je test doen?

@tessara; oke fijn voor de info...wist niet dat ze de man eerst gingen testen..ik dacht altijd dat ze tegelijk gaan testen..nou ja misschien dat ze mij eerst gaan testen ivm mijn onregelmatige cyclus..
Ik houd nu alles bij op papier..wanneer en hoe lang ongesteld, wanneer ovutesten gedaan etc...dus dat scheelt al heel veel.Dit neem ik dinsdag ook gewoon mee...

Jammer dat je manlief zich niet lekker voelt..vooral dat het nu net rond je eisprong is..net wat je zegt, hopelijk heeft het geholpen dat je van te voren al om de dag geklust hebt..zaad van een man kan soms heel lang leven..

@allemaal..eindelijk ben ik nu 2 dagen vrij! teveel gewerkt laatste 2 week (non stop, met maar 1 dag vrij) ook niet echt bevordelijk om zwanger mee te worden..veel stress en moe. had nog gesport vanavond, was te moe dus viel erg zwaar! Morgenavond met nog een stel uit eten! Vrijdagavond heb ik vanuit mijn werk een uitje...tapas eten en dan stappen! word vast leuk!

Tot snel, trusten voor nu!

@ Bubbels: ik heb het verder ook nog niemand vertelt, alleen mijn moeder weet dat we bezig zijn.
Ik vind het met moeder en dochters relatie toch anders...dan vertel je elkaar toch meer, omdat je moeder weet hoe het voelt.
Net als wat Tessera zegt, dan krijg je bij anderen altijd de vraag: en, en? en dan word de druk alleen maar groter.
Succes met wachten, dat is altijd het ergste...de komende 2 weken.

@ Tessera: Wat rot dat je vriend zich niet lekker voelt, maar het komt vast goed, als je de dagen ervoor geklust hebt.

@ Angel: Is ook weleens goed dat je even vrij bent, al die drukte en de stress is niet goed voor de komende zwangerschap.
Ik denk ook dat ze eerst jou zullen onderzoeken met je onregelmatige cyclus, en misschien is het wel een simpel iets.
Moet je er vroeg zijn? Dan hoef je er niet de hele dag tegen aan te kijken.
Hoe is het nu met het bloedverlies?

@ Allemaal: Vanmorgen nog getest, en negatief.
Hoewel ik de naderende ongesteldheid nog niet voel, za het vast wel komen.
Ik kan me niet indenken dat HCG zolang nodig heeft om aan te maken.
Het is nu dag 39 voor mij...dus we zien wel wat het doet.

Iedereen een fijne dag en tot gauw,
X

Terug
Bovenaan