A
Anoniem
Guest
@ Susie: Fijn dat alles goed was zeg...leuk is dat zeg dat jullie het hartje hebben gehoord, dan ben je toch wat rustiger, en neemt de kans op een mk al af. Hoe ver ben je nu dan?
En maar goed luisteren naar de arts dan, en lekker rustig aan gaan doen, en je lekker laten verwennen door je vriend met ontbijt op bed...
@ Bubbels: Goed zeg die positieve testen....en flink geklust nu?
Hopelijk is het raak bij jullie deze maand, na alle inzet...
@ Angel: Dat is mooi vlot zeg 3 november...fijn zeg.
Dan hoef je er niet zolang tegen aan te kijken. Hopelijk weet je dan waar je aan toe bent.
Gaat je vriend mee?
@ Tessera: Hoe gaat het bij jou?
@ Allemaal: Heb nog geen test gedaan, eigenlijk omdat ik me niet zwanger noch naderend ongesteld voel.
Mijn vriend zei net, laten we gewoon even wachten tot donderdag, en dan even testen.
Anders word het zo duur aan alle testen, en moet maar gewoon even geduld hebben.
Vandaag lekker dagje vrij....en nu even grey's anatomy kijken....(van gisteren)...ben helemaal aan verslaafd aan die serie
Tot snel, X
En maar goed luisteren naar de arts dan, en lekker rustig aan gaan doen, en je lekker laten verwennen door je vriend met ontbijt op bed...
@ Bubbels: Goed zeg die positieve testen....en flink geklust nu?
Hopelijk is het raak bij jullie deze maand, na alle inzet...
@ Angel: Dat is mooi vlot zeg 3 november...fijn zeg.
Dan hoef je er niet zolang tegen aan te kijken. Hopelijk weet je dan waar je aan toe bent.
Gaat je vriend mee?
@ Tessera: Hoe gaat het bij jou?
@ Allemaal: Heb nog geen test gedaan, eigenlijk omdat ik me niet zwanger noch naderend ongesteld voel.
Mijn vriend zei net, laten we gewoon even wachten tot donderdag, en dan even testen.
Anders word het zo duur aan alle testen, en moet maar gewoon even geduld hebben.
Vandaag lekker dagje vrij....en nu even grey's anatomy kijken....(van gisteren)...ben helemaal aan verslaafd aan die serie
Tot snel, X