sinds mei bezig deel 4

Hallo,

@Mama2be Wat fijn dat je een positieve test hebt. Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is. Ik zal voor je duimen!!

@Angel Nou, inderdaad een spannende dag voor ons, maar voor jou iets meer. Ik hoop dat je positief nieuws krijgt. Ik moet dan alleen naar de verloskundige, dus nog geen echo. Voel je je al wat beter?

@Tessara Hopelijk komt je ei dit weekend en kan je met goed nieuws het nieuwe jaar in. Gelukkig is je humeur weer goed, dat is wel zo gezellig voor je vriend. Het komt toch vaak terug bij jou of niet?

@Allemaal Mijn angst is weg sinds het begin van de week. Het zullen de hormonen wel zijn. Ik heb eigenlijk nog bijna nergens last van. Af en toe last van mijn onderrug en wat vermoeider dan normaal. Maar eigenlijk mag ik niet klagen. Ik heb al wel een "flinke" buik, nou ja, je kan goed zien dat er iets is. Ik ben vrij slank, dus dat zie je dan al snel. Een vriendin zei, weet je zeker dat je pas 6,5 week zwanger bent? Haha, ik zit er niet mee hoor, ik ben al lang blij dat we op het werk in een labjas lopen, dan valt het niet zo op. Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??

groetjes

@bubbles: Fijn dat de angst weg is meid! Dan kun je nu er lekker van gaan genieten! Heerlijk lijkt me dat...als ik je verhalen zo hoor ben ik stiekem ook wel beetje jaloers hoor :) Maar vind het wel fijn om je verhalen te horen...dan weet ik ook een beetje hoe het is om zwanger te zijn ! want ik blijf natuurlijk positief ingesteld hahaha...
Hoor steeds meer postitieve verhalen (toevallig ook veel op de forum 'als het langer duurt') over mensen die clomid gaan slikken en daar dan zwanger van worden! En de kans op meerlingen hoor ik tot nu toe ook erg weinig!
Dus ik ga gewoon zwanger worden door middel van medicijnen :D

Dit weekend niet veel bijzonders..Zondagavond gaan mijn vriend en ik naar Wende Snijders toe! Verder doe ik het nog erg rustig aan....vrijdagavond is ons poker-avondje (voor de mannen, de dames zitten er gezellig door heen te kletsen haha) en dat doen we vanavond hier....kan nog niet zoveel hebben met mij longen dus doe rustig aan!

Nou meiden, wens jullie fijn weekend en tot snel!
Dikke smok

Ha lieve meiden,

Sorry voor mijn lange afwezigheid en toen ik eindelijk een berichtje wilde tikken begaf mijn computer het na 3 regels.

Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal is.
Helaas heb ik geen tijd en puf... om al jullie verhaaltjes door te lezen maar BUBBELS ik zag tussendoor volgens mij heel goed nieuws.
Gefeliciteerd meid, hoe voel je je? Ik hoop dat je je beter voelt dan ik! Heb je al een echo gehad?

@ allemaal: heb ik nog iets gemist bij jullie? Volgens mij zijn jullie nog allemaal hard aan het klussen he? Maar ronde 7 is een geluksronde dus wie weet!

Ik voel me nog steeds waardeloos ik heb al dik 3 weken pilletjes tegen de misselijkheid, die helpen wel iets maar ik blijf gemiddeld 2x per dag overgeven.... tja wel beter dan 6x per dag. Ik weet dat ik niet mag zeuren maar eerlijk gezegd ben ik wel een beetje klaar met die misselijkheid. Ik wil er gewoon van kunnen genieten en lekker gaan shoppen enzo.... nu kom ik de deur haast niet uit al probeer ik wel gewoon te werken. Aanstaande woensdag heb ik de 12 weken echo in het ziekenhuis en gelijk een intakegesprek bij de gynaecoloog. Als het goed is krijg ik dan ook te horen of ze het aan raden om een vruchtwaterpunctie te doen. Ik ben een soort van schijterd wat betreft spuiten dus dat zal een hele overwinning worden als ik dat zou doen!

Ik zit nu op mijn werk dus ik moet ermee stoppen, ga proberen vanaf nu weer regelmatig mee te kletsen maar soms ga ik gelijk naar bed als ik thuis kom en heb ik nergens puf voor.

Tot snel x susie

Hej susie!
Leuk dat je weer op de forum bent!
mijn vriend en ik hebben te horen gekregen dat we niet op de gewone manier zwanger kunnen worden...ben nu bezig met een hormoonscreening (bloed word onderzocht om te kijken hoeveel hormonen ik heb etc) en 1 dec heb ik afspraak met gyn om te kijken wat er nodig is om mijn hormoonhuishouding weer op orde te krijgen!

Jammer dat je telkens nog zo misselijk bent joh...trekt vast wel weer weg joh...ze zeggen toch altijd dat de eerst 3 en de laatste 3 maand het minst leuk zijn van de zwangerschap en de 3 maand er tussen in leuk zijn haha...6 maand kut, 3 maand leuk dus ;)

Nou ja ik zou zo met je ruilen hoor!!

@tessara: hoe is het?! Flink aan het klussen geweest?!
@ mama2be: ook druk aan het klussen!?
@bubbles: hoe is het nu met jou en de kleine?!

Iedereen leuk weekend gehad? Gister zijn mijn vriend en ik aan het wandelen geweest in het bos..even lekker uitgewaaid..gisteravond naar Wende Snijders geweest..erg leuk!
Vanaf vandaag ga ik maar weer aan het werk!

Dames tot snel!?
xx

Hey meiden,

@ Susie: Leuk dat je nog steeds bij ons bent....wel naar dat je je zo rot voelt.
Hopelijk gaat het snel beter met je, maar het is voor een goed doel.. :D
Spannend zeg, komende woensdag...hopelijk is alles goed op de echo!!!

@ Angel: Fijn dat je even lekker bent uitgewaaid, is ook heel goed. Soms heb je dat even nodig, even helemaal niets.
Dan ben je gewoon even klaar met alle zwangeren en alle verhalen erom heen.
Kan ik me indenken tenminste...
Hoe voel je je verder dan?Ben je weer een beetje opgeknapt?

@ Bubbels: Hoe gaat het?Hoe voel je, al echt zwanger?
Echt super voor je hoor!! En wat grappig dat je echt al een buik hebt...dat belooft nog wat... :D
Misschien zijn het er wel 2 ???

@ Tessera: Hoe gaat het met jou dan?
En druk aan de klus geweest?

@ Allemaal: Wij zijn afgelopen tijd druk aan het klussen geweest, om de dag en op de "ei" dagen elke dag. Dus de tijd van het wachten is weer begonnen...

Vrijdag ben ik jarig dus zou wel een super kado zijn, ahoewel ik pas die week erop kan testen dan...:(
Maar goed, we zien wel.

Een druk weekend gehad, verjaardagen en verhuizingen...en werken...en nu vanavond nog weer werken,en dan een paar dagen vrij..!!!

Iedereen fijne dag en tot snel
X

Hallo,

@Angel Sorry, maar wie is Wende Snijders??? Ik zou me ook aan al het positieve vasthouden, dat werkt misschien hopelijk in je voordeel.

@Susie Ik ben nou 7 weken zwanger en nog niet zo veel last van iets gehad. Wel wat verdeeld over de dag eten en moe. Afgelopen vrijdag had ik mijn 1e "off day", waarschijnlijk te vermoeid, later eten en dan met je neus boven een steengril, dat was niet zo'n succes. Spannend zeg die echo, nou kan je echt al iets zien!! Ik hoop dat je je snel beter voelt.

@mama2be Haha, misschien zijn het er idd wel 2, maar daar reken ik niet op. Spannende dagen voor jou, wanneer mag je testen? Ik zal hard voor je duimen!!!

@Tessara Hoe gaat het me je?

groetjes

@mama2be: Jazeker, altijd fijn om even uit te waaien..even de gedachten op nul!
Je hebt dus druk weekend gehad..hierna paar dagen vrij is altijd goed toch!? Ik heb sinds vandaag mijn rooster van december..dat is weer een heerlijke drama! Gaat niet echt goed in de zorg op moment! Zou me zo weer ziek melden haha!
Zou inderdaad mooi verjaardagscadeautje zijn! Zag al op hyves dat je vrijdag jarig bent!
Wie weet is het deze maand jouw maand om zwanger te worden!

@bubbles: Wende Snijders is een zangeres..live heeft ze echt geweldig mooi muziek...hele goede stem heeft ze!
volgende week is het zover voor onze bezoekjes! Word nu toch wel spannend he!

Fijne avond nog! (ook al is het al half 12 hihi) ben net uurtje vrij dus avond lijkt voor mij nog jong! xx

Hallo meiden,

Sorry dat het even stil was van mijn kant. Ik heb het echt superdruk gehad!
@ Susie, leuk dat je er weer bent, hoop dat je je snel wat minder misselijk gaat voelen! Hoe gaat het verder met je? Hoop dat ronde 7 ook mijn ronde is!
@ Mama2be, het wachten is voor ons weer begonnen, ik heb gisteren en vandaag mijn ei (geloof ik, want ik test nog steeds niet meer) Heb wel vandaag en gisteren weer de zijsteek.
Deze ronde gaat het goed met klussen! Minimaal om de dag en soms elke dag!
Hoop dat het zo blijft!
Mijn humeur is nog steeds perfect. Ik heb dat dat ik, af en toe gelukkig, me wat ongelukkig en ongedurig voel sinds ik van de anticonceptie af ben. Heb het even bijgehouden, en het is aan het einde van week 1 van mijn cyclus. Als het ware afkicken van de ongesteldheid. Raar he! Gelukkig duurt het maar een dag of twee, ik moet dan gewoon het huis uit en zoveel mogelijk leuke dingen doen. Dat helpt gelukkig. De overige 26 dagen van mij cyclus ben ik gelukkig wel vrolijk!

@ Bubbles, hoe voel je je nu? Wel leuk dat je al een buikje krijgt! Kun je het nu moeilijk geheim houden. Heb je het al op je werk verteld? Wel bijzonder dat het zo snel gaat. Houd je veel vocht vast of eet je extra of zijn het er toch twee....?
@ Angel, ik ben blij dat je je weer wat beter voelt nu. Ben je al weer volledig aan het werk? Volgende week donderdag mag je toch naar de gyn? Spannend hoor! Heb je een beetje wat aan dat ander forum? Hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt en aan de pillen mag!
Hopelijk kunnen we allemaal snel met goed nieuws komen!

Ik mag trouwens volgend weekend testen, rond 5 december. Ben benieuwd! Heb weer goed hoop!
Liefs

Terug
Bovenaan