Sinds mei bezig

Hallo meiden,

ik zit ook in ronde 3...nog paar dagen en dan mag ik testen...we gaan dan met een midweekje er even tussenuit..hebben besloten in die week niet te testen want straks is de test negatief en beinvloed dat toch wel weer je stemming..en dat zou zonde zijn van de vakantie...(maar goed, dat zeggen we nu..wie weet kopen we in de vakantie wel een test ;) )

@Tes: ben het helemaal met je eens...zodra ik ook zou weten dat ik zwanger zou zijn stop ik per direct..hoe moeilijk dat ook zou zijn...en tjah klinkt dan juist dubbel want ik rook nog wel (terwijl ik kans heb al zwanger te zijn..) maar ja kan het niet zo goed uit leggen...ik rook gelukkig weinig, eigenlijks vooral in de weekenden en laat het overdag, als ik al rook, eens 2 tot 3 sigaretten zijn...(geen excuus maar goed..)
Enne natuurlijk mag je dat zeggen, alleen maar leuk om te horen hoever je heen bent en wat je voelt! Ik vind dat tenminste erg leuk om te horen...

@ iedereen : leuk trouwens die schema! nou voor iedereen maar afwachten of we ong worden of niet...
we zullen zien....

Iedereen een fijne dag!!
groetjes!

Hallo,

@Suzie en Solanum Klets maar gezellig mee!!

Gisteren toch ongi geworden. Jammer, maar op naar ronde 4.

Groetjes Bubbles

Hey meiden,

Daar was ik weer even, fijn dat jullie het schema een goed idee vinden.
Leek me wel handig... :D

@ Susie: welkom en spannend nog even dus...ik zal mee duimen voor je en jou 1e kindje?

@Solanum: Welkom ook hier en hopelijk word jij net als wij snel mama. Is dit je eerste kindje? Dat is voor het schema.

@ Angel: fijne vakantie, en anders toch maar een x stiekem testen in de vakantie,misschien word een het onvergetelijke vakantie :)

@ Bubbles: Jammer dat je ongi bent geworden, ik ken het gevoel. Die teleurstellling. Volgende ronde weer....!! Niet te rot onder voelen....komt vast snel goed.

Bubbles: 4e ronde - 1e kindje - NOD:
Asjepoester: ..ronde - 1e kindje - NOD: 7/9
Angel: ...3e ronde - 1e kindje - NOD: 31/8
Tessara: ....ronde - 1e kindje - NOD: 28/8
Ingrid 82: ...ronde .... 1e kindje - NOD:
Tessavo: Zwanger.... Week 7
Susie: .....ronde 6....kindje.... NOD: 3/9
Solanum: ....3e ronde...kindje... NOD:
Mama2be: 4e ronde 1e kindje - NOD: 21/9

Hey meiden,

Daar was ik weer even, fijn dat jullie het schema een goed idee vinden.
Leek me wel handig... :D

@ Susie: welkom en spannend nog even dus...ik zal mee duimen voor je en jou 1e kindje?

@Solanum: Welkom ook hier en hopelijk word jij net als wij snel mama. Is dit je eerste kindje? Dat is voor het schema.

@ Angel: fijne vakantie, en anders toch maar een x stiekem testen in de vakantie,misschien word een het onvergetelijke vakantie :)

@ Bubbles: Jammer dat je ongi bent geworden, ik ken het gevoel. Die teleurstellling. Volgende ronde weer....!! Niet te rot onder voelen....komt vast snel goed.

Bubbles: 4e ronde - 1e kindje - NOD:
Asjepoester: ..ronde - 1e kindje - NOD: 7/9
Angel: ...3e ronde - 1e kindje - NOD: 31/8
Tessara: ....ronde - 1e kindje - NOD: 28/8
Ingrid 82: ...ronde .... 1e kindje - NOD:
Tessavo: Zwanger.... Week 7
Susie: .....ronde 6....kindje.... NOD: 3/9
Solanum: ....3e ronde...kindje... NOD:
Mama2be: 4e ronde 1e kindje - NOD: 21/9

Hej dames,

Nou helaas ben ik vandaag ong geworden...nog niet zwanger dus :( ene kant erg jammer maar goed, het was nog maar de derde keer..
op naar de volgende maand dus...
Hebben nu in ieder geval niet dat we in onze vakantie er teveel mee bezig zijn, maar toch blijft het erg jammer...

Het is wel fijn om hier op een forum met jullie over te praten,,we begrijpen elkaar tenminste...

Nou meiden, op naar de volgende maand..we gaan weer goed ons best doen om zwanger te worden ;)

Fijn weekend! Groetjes

Ha meiden,

Heerlijk om je op dit forum mee te kletsen.

Mama2be het gaat inderdaad om ons eerste kindje.
Begint nu wel weer spannend te worden, donderdag is mijn nod maar meestal heb ik een paar dagen daarvoor al een heel klein beetje bloedverlies.Dus hopelijk heb ik dat niet.

We houden hoop, heel veel succes allemaal!

Groetjes Susie

Hey allemaal,

Hoe gaat het met iedereen.
Met mij gaat het weer goed, na afgelopen 2 dagen in bed te hebben gelegen met hoge koort,en misselijk en diarre(sorry voor de benaming...;D )
Maar gelukkig ben ik weer fit om maandag aan de klusweek te beginnen.

@ Angel: Och meis, wat naar is dat he?
Ik weet dat het een beetje een dood doener is,maar ik wens je toch veel en hopelijk succesvol klus plezier in de vakantie...:D

@ Susie: Spannend hoor,hopelijk blijft het uit dit x.
Zal extra hard duimen !!!

@ Allemaal: Heel fijn dit forum, hier kun je tenminste je verhaal kwijt,en we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. En kennen allemaal de teleurstelling en hopelijk binnenkort dan ook de vreugde.... :)

Liefs An

@ mama2be : wat vervelend dat je ziek was..nooit leuk!!! het is inderdaad naar...stiekem hadden we gehoopt om in de vakantie toch stiekem een test te doen en dat het zou blijken dat ik zwanger zou zijn (heerlijk cliche, maar tjah..wie wil dat nou niet ;) )
Maar helaas..en tjah voordeel is dat we nu inderdaad weer kunnen "klussen" haha..

@ susie: ik ook zal voor je mee duimen!

@iedereen: wat is trouwens jullie leeftijd? Wel grappig om te weten... :) Zelf ben ik 23 jaar, mijn vriend is 24..nog best jong maar we wonen samen en hebben allebei een vaste baan...

Fijn weekend (ik ben er over een week weer :) )

Groetjesss!

Terug
Bovenaan