snap er niks van helppp

Hallo,

Gisteren is mijn ongi echt doorgezet.
Wanneer mijn temp zakt naar 36,7 weet ik genoeg en krijg ik vanaf die dag wat slijm verlies, vaak wat bruin, 1 of 2 dagen later wordt ik echt ongesteld.
Ben idd. vroeg deze ronde, snap er  niks van, maar het zal wel, weer op naar de volgende ronde....

Hoop echt voor je dat het raak is, voel je al iets? en hoe lang is jouw temp al wat hoger?

Ik heb nu weer effe 2 uurtjes voor mezelf, de kindjes zitten op school.
Heerlijk, lekker de muziek hard en relaxen! Maandag heb ik ook een dagje voor mezelf, dan ga ik naar pinkpop, ontzettend veel zin in!

Jullie nog iets leuks doen in het pinksterweekend?

Groetjes Saskia

hoi mama saskia

vanochtend was mn temp 36,7 maarrrr vannacht erg weinig geslapen en enorme hoofdpijn en ze zegge dat je temp dan niet nauwkeurig is maar goed we zullen zien vandaag niet ongesteld geworden nog...

wij lopen nu mee met de avond vierdaagse hier erg leuk jammer van de regen!!

met pinksteren weet ik nog niet nog niet over nagedacht hihi wrs ga ik de wacht op maar tis erggg rustig momenteel

ik ga morgen wel weer tempen vind het wel : eng: nu de datum naderd...... erg he!!

wel echt balen voor je yoh hopelijk samen snel zwanger ik merk namelijk helemaal niks en heb niet het idee dat het raak is dusja we zullen zien

groetjes kleutermama

nou ben ook ongesteld geworden net echt k*t gewoon zeg voel me kotsmisselijk erbij en last van mn rug en vreemde is al een 3 maanden geen cyclus van 28 dagen en nu dus exact 28 dagen.....

we gaan maar weer gewoon om de dag wordt er echt moedeloos van:$

erg he....

Hoi Kleutermama,

Nee he, jij ook al weer!
Ja balen  zeg!
Hoe heb je dan geteld na de miskraam (want dit is toch jouw eerste menstruatie na jouw miskraam?), vanaf de eerste dag dat je begon te bloeden?
Jouw cyclus heeft wel weer goed de draad opgepakt, dat is dan wel fijn om te weten!

Hopelijk is mijn cyclus deze keer ook gewoon eens 4 weken!

Toevallig, wij lopen ook mee met de 4-daagse hier!
Gisteren was rot weer, maar vandaag als het goed is weer beter.

Dan gaan we ervoor dat we deze maand samen zwanger worden, wat jij!?!?

Groetjes Saskia

dit is idd de eerste maand na de miskraam weer.....

ik hoop het zo he had echt een jankdag vandaag nergens zin in enzo:S

ik zat ook al tegen mn man wat als he.... willen we dan de medische molen in enzo maarja daar is mn man heel duidelijk in stel dat het zo niet lukt wilt hij niet de medische molen in... en dat kwam vanochtend best hard aan was al huilerig toen helemaal......

hoop zo dat het snel lukt hoor we zijn echt verwend bij mn zoontje toen door de pil heen vind dit met de maand moeilijker worden en heb het idee dat het ook steeds meer bloed verlies en meer rugpijn enzo....

maar goed deze maand wordt onze maand he hihi

Oh kleutermama,

Ga jezelf nou nog niet gek zitten maken met wel of niet de medische molen in.
Heb vertrouwen in je eigen lichaam, het is al eens gelukt, dus is de kans klein dat het niet meer zou kunnen.
Een collega van mij werd pas na ongeveer 2 jaar zwanger (van de 1e), dus ja, bij het ene kind gaat het sneller dan het volgende.

Natuurlijk snap ik wel dat je somber wordt van het NIET lukken, wordt ik ook  weleens, maar ik heb wel vertrouwen dat het moet lukken, al is het pas over nog 1 jaar (denk dat ik tegen die tijd wel opgeveegd kan worden hoor...hihi).
Maar bij wijze van spreken, je snapt wel....

Kop op meid, we gaan er weer voor, komt goed!

Liefs Saskia

ja ik snap het ook wel had effe een dip toen ik het typte.....

nu gaat het al wat beter al heb ik wel het idee hoe vaker ik ongesteld word hoe heftiger zeg jeetje echt balen...

weet je waar ik ook gewoon mee zit mijn zoontje wordt over 2 weken 5.... en ben zo bang voor echt super veel leeftijdsverschil....... maar goed weinig aan te doen we gaan er deze maand weer voor haha

heb mn ei op mijn zoontjes verjaardag hahaha

Hoii,

Daar is het forum natuurlijk ook voor, om al je frustraties op kwijt te kunnen!

Van dat leeftijdsverschil snap ik wel, onze oudste wordt in september 6 en die moet dan ook weer helemaal mee in dat baby ritme, vind ik ook wel sneu voor haar.
Maar aan de andere kant, het is geen ramp!

Dat jouw ei op jullie zoontjes verjaardag is kan niet missen, dan moet het wel raak zijn deze keer ( zou wel bijzonder zijn) en dat het dan ook goed   blijft gaan natuurlijk..

Nou, lekker de zon in en genieten van alle positieve dingen, voor je het weet is die ei er!

Mijn ei is altijd een raadsel, hoop maandag de 8e, zou leuk zijn als ie een keer op 14 dagen zou komen.

Tot snel,
Saskia

Terug
Bovenaan