Spannend...

haha.. Ja ik ken dat! Ik zou ook het liefst zo snel mogelijk willen testen.......... maar dat heeft inderdaad geen zin en niet te vergeten wat het kost aan testen :S

Hoe gaat jou vriend er verder mee om dan? Is hij net zo gespannen als jij voor de test of minder? Ik merk bij mijn vriend heel erg dat hij er in het begin heel erg mee bezig was maar hoe langer het nu duurt hoe minder gemotiveerd hij lijkt...

Xx

Naar mijn idee is hij er helemaal neit mee bezig.. Ik moet hem zeggen wanneer ik ongesteld moet worden anders weet ie dat ook niet.. en vragen of ik al ergens last van heb.. Nee dat heb ik nog nooit gehoord...

Ik heb het opgegeven en geef ook niet meer aan wanneer ik ongesteld moet worden of ben.. Maar ik weet dat hij er wel in z'n hoofd mee bezig is.. maar denk dat ie niet durft te hopen omdat zijn zus al 8 jaar bezig is..

xxx mamoetje

Ja dat is natuurlijk ook wel weer heel begrijpelijk. Hij denkt natuurlijk dat het nog wel meerdere jaren kan gaan duren en beschermt zichzelf tegen terleurstellingen.. Lastig hoor... Maar aan de andere kant is dat voor jou ook weer niet leuk. Omdat jij er wel zo mee bezig bent. Ik moet het ook altijd wel zeggen hoor wanneer ik ongesteld moet worden maar als ik het dan eenmaal ook echt ben vind hij het wel heel erg jammer. ik ben ergens ook wel blij dat hij er niet zoveel mee bezig is als ik. Anders word het helemaal zo'n onbsesessie...hihi! Voor mij is dat nu al een beetje het geval! je bent er zoveel mee bezig. Zoveel spanningen en terleurstellingen steeds Van van me afzetten lukt ook niet echt.
Zijn zus is inmiddels ook nog niet zwanger?? Wat moeilijk lijkt me dat!

Xx

Ja precies.. Ik ben er wel heel veel mee bezig.. en ieder lichaam is anders.. dus het kan bij mij best ineens deze maand raak zijn..

Zijn zus heeft de hoop opgegeven en slikt de pil gewoon niet meer maar houden niet rekening met de vruchtbare dagen enzo.. volgens de onderzoeken is alles goed.. dus hun zien wel hoe het loopt..

ik ga nu naar huis ben er over een half uurtje weer,..

xxx mamoetje

Ben ik weer.. Heb je nou al een kindje of was dat iemand anders?

xxx mamoetje

hoi hoi,

Ik was ook even weg. Nee we hebben nog geen kindje. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad. Dus flink aan het klussen voor de eerste.

heb je al last van tekens op een eventuele zwangerschap dan?

Xx

Ik ga nu even koken en eten.

Ben er later wel weer. Echt verslavend dit! hihi

Nee dat neit naar mijn idee.. Alleen de laatste 2 á 3 dagen niet zo heel lekker maar kan ook zijn dat ik ziek aan het worden ben.. JIj nog tekenen??

xxx mamoetje

Terug
Bovenaan