spelletje

Ook Kay gaat om de dag in bad en hij vind het heerlijk. Zowel haren wassen en afdrogen etc vind hij geen probleem.

Groeimelk (poeder) of gewone melk?

Gewone melk!!

Heb de groeimelk wel gehad in het begin maar hoorde toen dat hij ook gewone melke mocht hebben dus ben ik over gestapt.
En het gaat er net zo goed in hoor.

Wel een speen overdags of niet??

Ik probeer het hier wat af te bouwen overdags krijgt hij alleen een speentje als ik merk dat hij echt moe is of erg huilerig.
En als hij naar bed gaat geef ik altijd zijn speentje.

Alleen als hij in bed ligt (of als ie ziek of zielig is). Ik wil het wel gaan afbouwen, maar heb er nog niet de moed voor gevonden....

grootste jankfilm allertijden ..

Met stip nog steeds: ET!!!!!   Maakt niet uit hoe oud ik ben of hoe vaak ik hem zie, het is altijd janken geblazen.... Triest hé, hahahhah! ( hoewel, van het weekend 2 films bleu lagoon ook niet best is voor je hormoongeteisterde traanbuizen...!)

Wanneer heb je voor het laatst iets leuks gedaan met je partner?

Gisteravond

Welke eigenschap van je kind vind je het meest vertederend?

Ik smelt als Sophie 's avonds, voordat ze naar bed gaat tot 3x toe terug de kamer inloopt om haar papa een kusje te geven.

Jah, kusjes geven staat toch echt op nummer 1. Julian kust alles wat los en vast zit, hahaha. Zijn knuffels, de kat, papa, mama, visite, maakt allemaal niet uit.
En ook erg fijn: als ik hem een keertje wakker moet maken dan klimt hij helemaal in me om even lekker wakker te worden. (papa kan wel weggaan , hahaha).
En zo nog veel vertederende acties natuurlijk, zou er een boek over kunnen schrijven!

Een nieuwe vraag:

Vind je jezelf een strenge ouder?

Volgens Gert ben ik streng, maar rechtvaardig (wat wil je nog meer?)

Ik ben volgens mij niet echt heel streng,maar het is ook niet zo dat er heel veel kan en mag,gewoon gemiddeld denk ik...maar wat niet mag,mag niet,ik ben wel heel cosequent,en daar pluk je later echt de vruchten van!

Geduldige ouder of juist niet?

Ik dus absoluut niet,moet wel eerlijk toegeven dat ik uiterst ongeduldig ben...

Ik ben absoluut géén geduldige ouder. Ik ben ècht niet zo iemand die tig keer blijft herhalen:"foei jongen, dat mag niet, afblijven, niet doen hoor.." pfff nee na twee keer, schiet ik al bijna uit m'n vel. En NOU is het afgelopen. hihi. Gelukkig heb ik ook een zoontje met pit. Die kan dat boze gezicht van mij niks schelen.

Wel of geen peuterspeelzaal straks?

Terug
Bovenaan