spelletje

Straks peuterspeelzaal? JA! (Waarom pas met 2 jaar vraag ik me wel eens af, hihi)
Als ik 1 dag met Julian binnen ben dan wordt hij al hartstikke ongeduldig, beetje sjaggie en baldadig. Soms vlucht ik echt met hem naar buiten, wandelen, fietsen, boodschappen, whatever als hij maar wordt afgeleid. Andere mensen? Vindt hij erg leuk. Kindjes? Nog veel leuker! Dus die peuterspeelzaal kan me niet snel genoeg beginnen!

Zomervakantie al geboekt / gepland?? Waarheen dan?

Wij zijn van die late beslissers, 2 weken voor we weggaan boeken we vaak pas. Misschien eerst nog op wintersport, misschien ook wel niet.

Nog geen zomervakantie geboekt. Wel het bekende weekje in mei met de hele club.
We willen in 2009 op wintersport en net een nieuw huis wat vn top tot teen onder handen wordt genomen, dus wij gaan in principe niet met zomervakantie.
Daagjes weg wel of misschien toch een weekje met de caravan van mn schoonouders weg

vloerbedekking of laminaat in je slaapkamer?

Ik heb liever laminaat, lekker makkelijk schoon te maken en ziet er opgeruimd uit, Bert heeft liever warme voetjes als hij uit stapt haha

Laminaat, net wat je zegt makkelijk schoonhouden en het ziet er leuk uit.
De zomervakantie begint mij ook al bezig te houden..

Gaan jullie kamperen met jullie kleintjes deze zomer? Zo ja, in een eigen tent of caravan of huren jullie die dan?

Wij gaan in mei een weekje naar de camping en gaan dan in de mega caravan van mn schoonouders. Er zit een heerlijke voortent aan dus plek zat om te leven.

aardappels met jus aan de kids of zonder

TJa was ff inspiratieloos hahaha

Met een beetje jus, dan toch maar of met appelmoes, anders is het zo'n droge hap.

Zelf zorgen voor voldoende beweging of naar de sportschool?

Ik heb een aantal jaren vrij fanatiek gesport op de sportschool, maar kon de draad niet goed meer oppakken na de bevalling. Ik probeer zoveel mogelijk te bewegen, veel wandelen en fietsen met name.

Heb je vroeger wel eens gedacht: als ik zelf kinderen heb dan ga ik dat heel anders doen dan mijn ouders dat doen? En? Doe je het nu ook anders??

Zelf heb ik dat eigenlijk nooit gedacht. Ben erg tevreden met mijn opvoeding. Helaas is mijn moeder er niet meer, maar ik denk nog vaak aan haar, ook met betrekking tot de opvoeding. Dan denk ik: hoe zou zij dat hebben gedaan? En dan weet ik het antwoord direct. En eigenlijk komt dat dan overeen met mijn aanpak mbt Julian.

ik heb zelf een fijne jeugd en opvoeding gehad, dus kan echt niks bedenken dat ik anders zou willen doen. Heb ook een superband met ouders en zussen, en vraag ook nog wel eens om advies.

thuis als slobber rondlopen of juist vaak extra aandacht voor kleding en make-up?
(dit nav een artikel wat ik ooit eens heb gelezen dat vrouwen te veel van zichzelf laten zien om nog aantrekkelijk genoeg te zijn voor de partner)

hier is het een beetje de gulden middenweg, geregeld lekker na het douchen een fleece pyamabroek met een lekkere trui, maar ook wel eens een leuk setje, afhankelijk van hoe mijn pet staat hahaha

WHAHHAHAHH!
Lees het topic: Hoe forummen wij van Pauline....
Dan hoef ik niets meer uit te leggen vrees ik....
Ik ben met name 's avonds een vreselijke slons, heerlijk na het douchen met Thomas in een verwassen pyama onderuit op de bank hangen.... Triest he?

Poetsen waar pukje bij is of in de avonduren?

Terug
Bovenaan