spelletje

niet te snel over praten, maar als het na een aantal weken nog hetzelfde is, ja absoluut
als je het niet doet is de kans op een verstoorde houding erg groot, en als je het hogerop speelt naar bv een leidinggevende kan die collega er mogelijk ontzettend van balen dat je het niet rechtstreeks hebt gezegd
het is wel verrekte moeilijk natuurlijk... maar het ergste wat kan gebeuren is een poos(je) een moeizame werkhouding, maar als je zelf de rest van je (of haar) baan met tegenzin naar je werk gaat, dat was het mij niet waard!

ga je graag naar het theater/de schouwburg en waarheen?

ik ga niet vaak, maar weleens naar een musical (Grease, the Wiz) of drum/slagwerk (laatst naar Percossa geweest, wel erg gaaf)

Ja, theater, leuk! Ben dit jaar vergeten om kaarten te reserveren, deed dat voorgaande jaren wel. Ik vind Niet Schieten erg leuk. En Sara Kroos was ook geweldig. Claudia den   Breij (of hoe schrijf je dat?) vond ik tegenvallen.
Ik ga dus voor cabaret en wil straks ook met Julian naar peuter- en kleutervoorstellingen. Lijkt me super!

Wanneer had je voor het laatst ruzie? Met wie en waarom?

Poeh,.. dat is al héél lang geleden.
Geloof nu 5,5 jaar geleden met mijn ex-vriendje waar ik maar heel even iets mee heb gehad. Die jongen was nogal extreem bezitterig en jaloers en daar kon deze dame niet mee omgaan (joh?). Relatie  uiteraard verbroken en heb van die mafketel nog bijna een half jaar last gehad op een erg vervelende manier. Toen ben ik toch behoorlijk "uit mijn slof geschoten"..

Als je alles opnieuw mocht doen zag je leven er dan nog hetzelfde uit als nu?

Ruzie, ruzie.... Ruzie is een groot woord, maar wel een erg heftige en flauwe kinderachtige discussie over het parkeerbeleid in de straat hier! Twee buren verderop wonen ze al  jááááren in het huis, en  zijn van mening dat de  hun auto alleen bij hun voor de deur mag staan... Je raad het al, als er geen plek is zetten wij daar de auto neer. Beginnen ze gelijk zwaar te foeteren dat dat niet mag, omdat wij twee auto's hebben! Moet niet gekke worden hier!  De laatste keer heb ik als een viswijf  terug gegild dat er gewoon wegenbelasting voor wordt betaald en mag parkeren waar ik wil, en dat als een eigen plek wil  voor de deur ik daar voor kan zorgen als ie de volgende keer voor mijn auto springt. Help ik hem graag zijn invalidenparkeerkaart aanvragen! Geef de schuld maar weer aan de hormonen.... Normaal ben ik echt niet zo hoor...!

Hoe doe je de boodschappen?

De boedoeling is hier op zaterdag zo veel mogelijk binnen te halen, in de praktijk komt het erop neer dat ik vanaf dinsdag al dagelijk weer langs moet om de vergeten dingen te halen...  

Bijna tegelijk Esmé!

Ik zou ondanks alles weinig anders hebben gedaan in mijn leven! Ik ben namelijk oprecht gelukkig met wie ik erdoor ben geworden, klef hé? Wel zou ik sommige vrienden en familie meer koesteren, en minder mensen gekwetst hebben, bedoeld of onbedoeld!
Ik vind dat als je een keuze maakt, dat dat  op dat moment de juiste keuze is, alleen al omdat je hem maakt! Volgende keer kun je het alleen maar anders doen omdat je ervan geleerd hebt!

Mijn vraag hierboven blijft staan...

de boodschappen... op mijn vrije dagen (dinsdag en donderdag) haal ik boodschappen, zaterdag Edwin of ik. We doen niet extreem veel boodschappen in 1 x want we gaan op de fiets. omdat we maar een kleine vriezer hebben kunnen we niet veel brood op voorraad hebben dus hier wordt toch al 2-3x in de week brood gehaald en de bakker zit naast de C1000 dus daar wandel ik dan ook ff naar binnen.

heb trouwens een onwijze hekel aan boodschappen doen op zaterdag, zo druk... ga vaak voor half 10, of juist eind van de middag/begin van de avond

kopen jullie nog vaak een cadeautje voor je partner?

toevallig heb ik vandaag eau de toilette van Hugo Boss voor Edwin gekocht, ik vond dat er weer iets meer waardering in onze relatie mocht zijn

ik wil wel vaak iets kopen. Maar weet echt niet wat. Hij is daar zo moeijlijk mee. Met kerst bijv. Wilde ik een horloge kopen. Maar wist echt niet welke hij wilde hebben. Toen ben ik maar naar mediamarkt gegaan. Maar ook daar durfde ik niets te kopen omdat meneer ook met electronica heel moeilijk is. Uiteindelijk heb ik maar een lief kerstbeertje voor in de boom gekocht.

Lig je snachts wel eens wakker en wat doe je dan?

Ik wel dus. En tegenwoordig ga ik dan ff op internet. Forummen of youtube. Wel in bed hoor. Op een klein schermpje van 20 * 40 ofzo iets. Nu ook dus maar aangezien ik al weer een dik half uur bezig ben ga ik nu toch echt weer slapen.

ik lig echt zelden wakker, als het een keer voorkomt ga ik meestal achter de pc zitten maar op een gegeven moment krijg ik het zo koud dat ik weer in bed kruip en dan slaap ik ook weer

voor de bevalling heb ik  2 nachten met voor- en gewone weeen gehad, die heb ik op de bank met een boek doorgebracht, wat waardeloos zeg! zo moest ik ff kwijt hihi

hoe angstig ben je met straatvuil en je kindje?

ik vind het echt smerig allemaal, dus ik houd mijn hart wel een beetje vast voor als Ivar echt gaat lopen en in de zomer spelen in de tuin...

Terug
Bovenaan