spelletje

Niet zo heel angstig,al let ik natuurlijk wel op dat ie geen hondedrol in zijn mondje stopt.
Maar ik laat hem niet constant zijn handjes wassen of zo.
Binnen daarentegen loop ik wel vaak met de doek achter hem aan,maar dat is meer omdat ik niet wil dat hij mijn witte bank bevuilt met zijn chocopasta handjes!

Hoe belangrijk vindt je je uiterlijk?

Ikzelf ben best ijdel,ik kan er niets aan doen,zo ben ik nu eenmaal,zou niet weten van wie ik dat heb,mijn moeder is absoluut niet zo,juist niet zelfs...

Hoe ik over kom vind ik belangrijker dan mijn uiterlijk alleen. Als ik kleding aanheb wat mij goed staat qua model en kleur, voel ik me beter en benaderbaarder/opener. Dat ik een dikke en geen mooie neus heb midden in mijn gezicht daar lig ik niet wakker van. Dat ding hoort bij mij en geen haar op mijn hoofd (ook de grijze niet!) die er over denkt om een nose-job te laten doen. Dan zou ik zeker met een standaardneus moeten gaan lopen. Nee hoor, mij niet gezien.
Voor de rest wil ik graag verzorgd overkomen en dat kan ook prima met wat kilo's te veel. Ik ga eens in de 6 a 8 weken naar de kapper, en laat mijn onderbenen regelmatig harsen, evenals mijn wenkbrauwen. Make up gebruik ik niet veel: mascara en lippenstift, soms wat oogschaduw.

Wat is je grootste angst??

Ik ben wel eens bang voor wat de toekomst gaat brengen. Voor het onverwachte en onbeheersbare. Ook niet zo vreemd met wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt. Het is geen grote angst, het overheerst mijn leven gelukkig niet.

Heel belangrijk. Zelf zie ik er graag verzorgd uit, dus ook met rokjes en laarzen en zonder make-up ga ik echt de deur niet uit........ Nooit (en dan echt alleen maar mascara en een oogpotloodje hoor, maar niet zonder!)! Ik heb geen maatje 36, maar meer dan 40 komt er echt niet in...... daar let ik dus ook op.

Zelf voel ik me prettiger als ik lekker in mijn vel zit, daar heeft mijn omgeving ook baat bij. En bij lekker in mijn vel, hoort ook mijn uiterlijk.

Als je ruzie maakt met je partner, vliegt dan het servies door de kamer (bij wijze van), of voer je een stille oorlog?

Hier knalt het zo af en toe flink, maar dat praten we daarna uit én het klaart de lucht.

Bijna gelijk Ellen..........

Op de een of andere manier leef ik niet zo met angsten, maar ik moet er niet aan denken dat er iets met mijn kinderen of mijn man  gebeurd, of dat ik mijn kinderen niet zou zien opgroeien.

Laat ik mijn vraag nog even staan......

Mijn grootste angst is dat Tess is overkomt, daar kan ik echt van wakker liggen. Maar ook van het feit dat ik zelf weg val en Tess alleen achter blijft. Ik kna al huilen bij de gedachte.

waar mogen ze je 's nachts wakker voor maken?

Als er iets met iemand is, anders laat mij maar slapen

Geen van beide,..

Hier is eigenlijk nooit ruzie, hooguit eens een meningsverschil, maar dit wordt op een normale manier besproken. Dus zonder geschreeuw of gegooi met servies en zonder het dood te zwijgen.

Ben je wel eens jaloers op een ander?

oeps ik kan geen antwoord geven op de vraag van Susan... volgende!

Maak mij svp wakker als er brand is...en anders: lameslapen aub!

Jaloers? (Om maar gelijk 2 vliegen in 1 klap te vangen). Nou nee, eigenlijk niet (meer). Ik ken het gevoel wel hoor. Van de tijd dat het niet lukte om zwanger te worden en ik net mijn moeder was verloren. Ik zag alleen maar moeders overal....

Tja, moet ik weer een vraag bedenken?

Heb je van je opleiding je beroep gemaakt?

Terug
Bovenaan