spelletje

gelukkig uiteindelijk wel!
ik heb medische biologie gestudeerd en dan kom je vaak in het wetenschappelijk onderzoek (lab/proefdieren) terecht en dat wilde ik niet
hele poos als secretaresse gewerkt maar dat was niet echt  mijn ding
gelukkig sinds juli 2007 een hartstikke leuke baan als datamanager bij het "studieteam" Hematologie (geneesmiddelenonderzoek).
nu nog een zelfde soort baan dichter in de buurt en dan ben ik helemaal tevreden...

van wat soort muziek houd je?

ik vind vooral een beetje alternatieve/gothic muziek mooi (rock met zo'n vrouwenstem a la Evanesence, Within Temptation etc) maar ook relax/ontspanningsmuziek, jaren 80 en ik moet zeggen dat ik van die kinderliedjes ook wel vrolijk wordt hahahahaha

ik ben een beetje blijven in de jaren 80 en 90 ben ik bang. Ik merk dat ik helemaal niet op de hoogte ben van de laatste muziek. Soms hoor ik wel wat leuks en dat voeg ik toe op mijn ipod maar daar houdt het wel mee op. Laatst hoorde ik bijv dont stop the music van rhianna. Erg leuk nummer.

Kijk je wel eens naar ugly betty?

Ik elke week en ik lig helemaal in een deuk

JA!!! Geweldige serie vind ik het! Ik hou absoluut niet van retro, maar in die serie vind ik het super! Zelfs Gert-jan vind het niet erg om mee te kijken, hahhaha! Gaat helemaal nergens over...

Heb je nog "grote-meisjes-dromen" ?

Ik heb eigenlijk alles wat ik wil, een lieve hubbie, lieve pleegouders en schoonouders, heb een paar goede vrienden, een lief en gezond manneke en een beeb in de rijp, we kunnen de huur betalen, zelfs aan het eind van de maand kan er kaas op brood, wat wil een mens nog meer? Nou... Later een boerderijtje? 2 of drie gezonde kinderen? Nog steeds gezond zijn en met man en kinderen onze huwelijksreis naar Bali overdoen? Of nog beter: een jaartje rondreizen met kinderen? Allemaal luxe meisjes dromen dus!

Ik heb geen kleine-meisjes-dromen meer, die hebben plaatsgemaakt voor volwassen-mama-dromen:
Dat ik mijn heerlijke schatje mag zien opgroeien en dat hij gelukkig wordt (blijft) en droom van een gezond leven voor iedereen van wie ik hou (incl. mezelf).

Wat is het laatst dat je gekocht hebt voor jezelf??

Nog goed geslaagd in de uitverkoop: mijn laatste aankoop was een heerlijke winterjas (gisteren) en een paar stoere laarzen (afgelopen zaterdag)

Wat is je favoriete stad?

Ik kan al jaren niet kiezen tussen  Maastrich en  Amsterdam. En de laatste jaren zijn daar Barcelona en New York bijgekomen....

Susan

Easy....Groningen!!! hahaha!

Vind Boedapest ook mooi, en Barcelona inderdaad. Jakarta heeft ook indruk gemaakt.

Wat heb je voor het laatst voor je kindje gekocht??

Ha, die is makkelijk. Ik heb net via marktplaats ontzettend goedkoop de little people boerderij, garage, treinbaan, dierentuidn, ziekenhuis, autototjes etc. Gekocht. Het is zoveel, ik weet niet eens waar ik het laten moet, terwijl ik alleen maar de garage wilde hebben, maar dit was gewoon een koopje!

Wat is het eerste dat je voor je kleine hebt gekocht?

Bij mij was dat een rompertje met papa is de allerliefst. Voor mijn eerste kleintje (helaas een miskraam) had ik een muziekdoosje in de vorm van een liefheersbeestje (van ikea)

ik zou het niet eens meer weten
ik ben heel nuchter aangelegd dus misschien komt het daardoor hahahaha

heb wel direct een zwanger-boek gekocht, maar dat was voor mezelf

sport je? zo ja, voor je uiterlijk of voor je gezondheid?

ik laat me hier niet over uit...

Terug
Bovenaan