spelletje

sporten...ehhhh wat is dat?
Ben wellid geweest van een sportschool maar ging er dus niet heen. Geen zin geen fut....welke redenen kan je nog meer bedenken?
Nee sporten is niet voor mij, als het mooi weer is wandel ik lekker met mike of stap ik op de fiets...uhhmmm komt eigenlijk ook niet vaak voor hihihi

Volgende vraag:

Naar de sauna, lekker in je blootje of liever een sauna waar je een bikini of badpak aan mag?

Ik vind het best wel lekker om naar de sauna te gaan. Ook in mn blootje hoor, maar wel met mnhanddoek strak om me heen en de badjas veel aan hahahah.

liefs jen mv mike

Ik ga 2x per week een half uur hardlopen (zo'n 5 km). Voor mijn figuur doet dat vooralsnog niet veel (gek toch, dat spek op de buik en heupen er niet af te rennen valt), maar ik voel me er wel heel erg lekker bij.

Ben je naast dit forum ook nog actief op andere forums en zo ja, op welk forum?

Ikke niet, en gezien de frequentie waarmee ik hier reageer zal niemand dat verbazen hahaha

Susan

En ik ga nooit naar de sauna, daar hou ik gewoon niet van.

Laat ik die van mij nog even staan....

oh tegelijk Susan!

Ik geef antwoord op jouw vraag jij op de mijne?

Nee niet meer...eerst wel op die club van Jantine maar daar was de sfeer niet zo...en nog meer dingen maar daar hebben we het maar niet over.
Ook een poosje op het forum van Beebiesite maar daar is de animo om te schrijven niet zo groot als hier!!!

Dan maar een nieuwe vraag hahaha

Hoe vaak ga je samen met je man/vriend/partner er op uit..etentje bios wat dan ook?
Ff tijd voor elkaar!!!

sauna, heerlijk! in mijn blootje, we zijn in december naar de Thermae 2000 in Valkenburg geweest en daar heb je een zwembad wat dus in badkleding is, en het saunagedeelte zonder, dat vond ik zo raar, nadat ik mijn badpak had uitgetrokken ben ik niet meer terug geweest in het zwembad gedeelte haha

nee ik zit niet op andere fora, vind dit forum genoeg haha
moet ook zeggen dat ik in het begin nog wel vaak op andere fora/sites keek, maar die hebben een rare opzet van reacties ed, daar heb ik nooit gereageerd, dit vind ik veel prettiger

op je werk: netjes kleden of je eigen stijl (bv decollete als je dat thuis ook hebt)

ik durf niet zo goed decollete naar mijn werk, denk toch nog teveel aan wat anderen denken *zucht*, verder gewoon wat ik normaal ook draag (ook rokjes enzo)

hhahahahahaha ik was er al bang voor...

nou ja dan kan de volgende 2 vragen beantwoorden

gewoon mn eigen stijl...jurken rokjes skinny jeans gewoon wat ik leuk vind om te dragen.
Decolleté nee...zullen de lln, vooral de jongens vast wel leuk vinden maar ik hou het bescheiden!

mijne blijft staan!

Terug
Bovenaan