spelletje

bios? Wat is dat? Ik denk dat ik ja lukas zijn geboorte er nog een keer ben geweest. We gaan wel regelmatig uit eten. Op dit moment misschien eens per zes weken. Dat was vroeger ook veel vaker. Maar erg vind ik dat niet.

Koop je wel eens wat op marktplaats? En wat zoal?

Ik voornamelijk spullen voor lukas. Maar geen kleren. Die koop ik liever nieuw. Zelf verkoop ik ook wel spullen via marktplaats.

Koop soms wel eens wat op Marktplaats, en verkopen ook wel eens trouwens.
De beste koop was de complete babykamer en meer: (meubels, kinderwagen, eetstoel, 2 boxen, campingbed, luiertas, babygym, er zaten zelfs kledinghangers bij en een veiligheidsset, echt overcompleet), voor   600 of 700 eurootjes!
Ik ging voor de meubels, die vond ik erg mooi en nam de rest op de koop toe.   Geen spijt gehad!

Heb je wel eens spijt? Waarvan dan??

Oh ja,ik heb wel eens spijt!
Bijvoorbeeld als manlief thuis komt na een dag hard werken en ik loop te mokken om niks,daar heb ik later wel spijt van.
En ook als ik weer te snel iets zeg zonder er bij na te denken,maar goed,dat is da aard van het beestje.

Wat is je lievelingschips?

doe mij maar lays sensations,die rode zak,heeeeeel scherp,jummie!

Doritos en Wokkels!!
Liefst de paprika...

lees je graag?

naast het forum en chocola, is lezen mijn 3e verslaving
ik ben gek op thrillers, zowel de psychologische als medische als moord/politie etc
(dit geldt ook voor films trouwens)
op zijn tijd lees ik ook wel komische boeken (chick-lit), echte literatuur is aan mij niet besteed (na mijn eindexamen bbllrrggghh)
ik lees ook graag tijdschriften, het liefst de Flair en Vriendin

Ik heet geen Rianne, maar heb een leuke boekenkast vol....
Ben gek op de boeken van John Grisham ( advocaat van de duivel) Virginia Andrews
( bloemen op zolder) en Nicci French. En de rest allemaal ook eigenlijk... Ben een beetje boekofiel zegt GJ altijd.... Alleen jammer dat ik er al sinds de zwangerschap van Thomas al bijna geen boek meer gelezen heb, baal er ook wel van en heb er ook gewoon de rust niet voor. En te weinig tijd sinds dit forum, hahaahha!

Heb je nog leuke sites bij je favorieten staan???

Hier bv kinderdaio FM, koter-kado, rainbowbabies, en zylom...

Ook ik lees erg graag, maar die vraag was al beantwoord  De sites: ik  vind simply colors erg leuk en vanmiddag hoorde ik van kleertjes.com, oh en deze site natuurlijk, haha.

Wat vind je het leukste boek voor je kleintje op dit moment?

Voor Thom hebben we een "schatkist" met allemaal miniboekjes erin, een met kleuren, een met vormen, een met dieren, een met natuur enz. Hij vindt het erg leuk.

P2000, tja schoonpapa bij de brandweer gezeten en luisterde we altijd mee op de scanner, nu volgen we het een beetje via internet.
Verders hier ook zylom en hyves.

Iemand de waarheid vertellen terwijl hij keihard is, of er omheen draaien en na maanden nog geen resultaat?

Bij mij ligt het eraan wie het is, maar ik begin subtiel.
Als er niks mee gedaan wordt dan is mijn waarheid soms keihard

haha tegelijk

Yoëll s nog niet zo heel erg in de verhaaltjes boeken. Hij is meer van de plaatjes, maar die kiekeboe boekjes zijn zn favoriet, flapje open, flapje dicht

Terug
Bovenaan