spelletje

oke het wordt bedtijd, was helemaal niet tegelijk, heb gewoon de laatste niet gezien

de lafaard die ik ben: gewoon er om heen draaien. Ik ben veel te bang dat iemand me niet meer aardig vindt als ik de waarheid zeg. Maar het lijkt me zo lekker om het eens te doen.

Heb je een favo vakantie bestemming?

Ik niet echt. In het verleden vooral verre reizen. En nu wat dichter bij huis

Wij gaan al een aantal jaar naar Zeeland-Domburg en dat is super!
Manlief en ik zijn een keer samen in Sri-Lanka geweest, dat was echt geweldig ik zou er heel graag nog eens naartoe willen.
Zuid-Afrika staat ook hoog op mijn lijstje!

Huur of koophuis

Misschien een beetje raar onderwerp maar ik werd er weer eens mee geconfronteerd.
Wij hebben een huurhuis, dat zal ook nog wel even zo blijven, en dat vinden we beidde prima. We willen graag hier blijven wonen en kopen is voor ons onbetaalbaar op het moment.
Ik merk wel dat andere mensen het "raar" vinden met name "vrienden" en ik heb echt geen zin om daar discussies over te hebben.

Wij hebben een koophuis.
Ik moet wel zeggen dat het met de huidige prijzen ook bijna geen doen meer is om te kopen!
Wij hebben ons huis in 2000 gekocht en toen was het nog redelijk betaalbaar en konden we dit huis kopen.
Als ik zie hoeveel je nu voor een soortgelijk huis neer moet leggen,zou ik het waarschijnlijk ook niet doen.
En huren heeft zeker voordelen,een koophuis kost ontzettend veel geld om te onderhouden,dat probleem heb je niet als je huurt!
Ik vind het absoluut niet raar dat jullie huren,beter huren dan krom liggen om te  kunnen kopen!

Wat is je lievelings parfum?

Ik blijf trouw aanChanel mademoiselle.

Groetjes Tanja

l'Eau d'Issey van Issey Miyake            

Vind ik al jaren een heeeerlijk geurtje!

Wanneer heeft je man/vriend je voor het laatst verrast?

HIer was dat een dagje weg met z'n tweetjes toen ik jarig was. Oppas geregeld, was helemaal een verrassing voor me

Susan

eehhh gisteravond met een massage

in de file staan of wat langer op je werk blijven zodat je (hopelijk) minder file hebt

ik zit nu dus de tijd te doden op het werk, op de ene route staat 15 km, op de andere 8

groetjes Jenneke

Met de trein , dat doe ik dus, al is dat ook niet ideaal.

Gelijk schoentjes kopen als de eerste stapjes gezet zijn, of even wachten tot het lopen echt goed gaat?

Daar ben ik nog niet uit..

Gelijk kopen! Natuurlijk weet je wel dat je moet wachten, maar het is zo leuk en weer een goed excuus om te kopen.

Oke, een hele simpele:

wat is je favoriete kleur.

De mijne is groen! Maar dan wel dat leuke groen, zoals olijfgroen en limoengroen. Zelfs mijn box is groen!

Terug
Bovenaan