spelletje

Een dag met z'n drietjes. Lekker in joggingpak, als de bel gaat vooral niet open doen en de boel de boel laten, heeeerlijk!

Schoonmoeder,kreng of iemand die je niet meer wilt missen?

Mn schoonmoeder is een lieverd, geen kwaad woord over haar maar ik ben stiekem wel blij dat we niet meer zo dicht bij elkaar wonen.....

Voor welke serie blijf je thuis....wil je echt niet missen?

liefs jen

Momenteel weer: boer zoekt vrouw............ Het is eigenlijk zó flauw, maar ik vind het echt zó leuk haha.

Wat zou je graag anders zien aan je partner?

dat hij niet alles op het laatste moment moet doen zodat je moet sjeesen om op tijd te komen.

Wat doe je met oud en nieuw

Dat ie wat meer zn gevoelens laat zien, moet het soms echt er uit trekken, hij zal niet zo snel uitzich zelf vertellen wat em bijv dwars zit of wat dan ook, terwijl ik echt een kwebbel ben en ik zeker mn gevoelens toon.

Hoe zie jij jezelf over 15 jaar?

liefs jen

Met oud en nieuw gaan we naar mijn schoonzusje. Dat wordt saaaaaaaaaiiii! En vlak nadat we ja hadden gezegd kregen we een veel en veel leukere uitnodiging. Zal je altijd zien. Maar het is wel goed dat we naar mijn schoonzusje gaan want daar komen we veel te weinig en ze bedoelt het altijd zo goed!

En omdat er twee vragen tegelijk waren gesteld:

over 15 jaar ben ik nog steeds gelukkig getrouwd en heb ik een opgeschoten puber die hopelijk nog net zo doel op zijn moeder is als nu!

Wat vind je van idols?

leuk!! maar vooral de voorrondes, volg het nu niet echt meer
vind het heel gaaf om te horen hoe geweldig mensen kunnen zingen die gewoon out of the blue ff auditie komen doen, en mensen die denken dat ze gewelig kunnen zingen maar er niets van bakken...

Gordon vind ik wel een onbehouwen lul, dus die mag er weer uit met de volgende serie

wat is je favorietje koekje?

Koek mag dat ook
Zo'n heeeeeerlijk belgische suikerwafel JUMMMMMMIIIIIEEEEEE

kind 's nachts tussenin ja of nee

Terug
Bovenaan