Spelletje

Ja dat doe ik inderdaad. Ik denk dat iedereen dat heeft. En dan is het grappig om te zien wanneer het idee dat je had helemaal niet klopt met de werkelijkheid. Wat bij de meeste van ons het geval is, is dat we Hyves hebben, dus IK weet hoe bijv Noah, Daantjuh  en saskia eruit zien...dat weet jij natuurlijk niet Bibi. M.a.w Hyves aanmaken!!

Wat is de laatste weken je bedtijd?

Jee, ja, da's waar ook, jullie kunnen elkaar natuurlijk zien op Hyves. Dat lijkt me dan zo raar dat iemand er heel anders uitziet als dat je verwacht.
Maar goed, antwoord op je vraag. die bedtijd verschilt heel erg, ik zou graag iedere dag wel om een uur of 10 op mijn bed willen liggen, maar dat lukt 9 van de 10 keer niet. Zo ook nu niet, zoals je merkt . Maar 11 uur  op  zijn laatst  eigenlijk, vind ik.

Eet je nu anders als dat je niet zwanger bent ? Andere dingen bedoel ik.

De "slechte" dingen eet ik niet, zoals filet ed, maar voor de rest niet veel aangepast. Slik wel extra vitamine, zo'n zwangerschaps multiding, maar dat is ook vanwege het vele spugen, heb ik toch het idee dat ik alles binnen krijg.

Wat hoop je dat je kindje van jou en je partner geërfd heeft?

oei oei wat hoop ik van mij en wat van hem...

ik hoop de neus van mijn man, ik heb een hele rare vind ik , we weten dus al dat de benen van mijn man zijn en ik hoop ook de stofwisseling van hem . verder hoop ik wel dat ze meer mijn bouw heeft, hij is nogal " bottig"   en die scherpe ellebogen en knieeen ken ik voortaan wel hahahaha en ik hoop op zijn krullen en mijn blonde kleur...

verder maakt t me niet uit, als ze maar gezond is!

nieuwe vraag:

heb je geboortekadootjes gekocht en zo ja welke?

Nee, dat hebben we niet gekocht. Hebben we bij de vorige ook niet gedaan.

Slaapt je baby straks in een wieg of in een ledikantje ?

Eerst in een wiegje, en na een maand of 3,4 in een ledikantje.

hoeveel ben je aangekomen tot nu toe ?

Ik ben nu in totaal 14,5 kg aangekomen... ik ging redelijk goed, tot de laatste weken, toen vloog het er ineens (logisch) aan. Ach ik vind het nog meevallen.

Wie zijn er aanwezig bij je bevalling?

Alleen partner en ziekenhuispersoneel (verloskundige en een verpleegkundige denk ik).

Gaan jullie je kindje vernoemen, of heb je mooie namen uitgekozen?

Terug
Bovenaan