Spelletje

wij gaan ons kindje niet vernoemen naar ouders of familie... voor een jongen hadden we meteen een stoere maan maar voor een meisje, pfieuw.. dat was moeilijker.. we hebben nu een hele mooie (maar dat zal iedereen van de naam die ze hebben gekozen zeggen denk ik)

Mocht ons meisje op eerste kerstdag worden geboren dan heeft ze als naam XXXXXXX Noelle. Dus geen doop naam of dubbele naam maat misschien toch wel een soort van vernoeming?

Was je al lang bezig met  de kinderwens voordat je zwanger raakte?

Wij  vernoemen (maar met mooie namen )

Is je partner veel vrij na de bevalling?

Oh, Sorry, sas, ik was te laat zag niet dat jij al gereageerd had.

Bij onze oudste duurde het vrij lang. We hadden eerst een miskraam, en onze oudste dochter is een jaar na de eerste uitgerekende datum geboren.
Onze tweede  duurde een  maand of 2 a 3.
en deze keer ging het heel snel.

Mijn vraag blijft staan: Is je partner veel vrij na de bevalling.

geeft niks hoor! hahahaha

mijn man is 5 weken vrij, heerlijk! Die ene week die ze hebben gevraagd van em om toch te komen doet ie lekker niet!!! Vanaf 15 dec is hij lekker thuis bij mij....

En nu een nieuwe vraag, pfffff

Wat moet je echt nog doen voordat de bevalling kan beginnen?

Helaas niet de planning. Wel een paar dagen en hij heeft 2 papadagen door de week (maar werkt op zaterdag). Nog even afwachten wanneer hij wel en niet vrij kan zijn. Doe dan maar een paar extra dagen vrij als de kraamhulp weg is. Ook wel heel prettig.

Hebben jullie een peter / meter voor de kleine?

Het is druk op het forum.....

De administratie in mappen doen..... het kraambed heb ik eerst gebruik om alles bij elkaar te zoeken en te sorteren....

Hebben jullie ook een peter / meter benoemd voor de kleine?

Ik hoop niet dat ik sas in de weg zit... maar nee dat hebben wij niet. geen peter en meter dus.

Hoe is je vriend/man onder het hele gebeuren op dit moment? Vind hij het spannend?

Terug
Bovenaan