Spelletje

Hij is momenteel zo ongekend druk met zijn werk, dat hij geen kans heeft om het spannend te vinden.

Ga je dit forum, het gezellige kletsen, dalijk missen ?

Echt wel. Het werkt momenteel ontzettend verslavend. Het is niet zo dat ik nu de hele dag achter de computer zit, maar toch wel een paar keer per dag ff kijken wat er gemeld is. We hebben de laptop in de woonkamer staan, dus loop er vaak even langs.

Hebben jullie ook huisdieren?

Liefs Noah

Ja, wij hebben een kat en een vogel en dat gaat eigenlijk verrassend goed samen

Heb je een open haard of zou je er één willen ?

Nog 1 keer een reactie om het af te leren voor vandaag.

We hebben een typische  jaren  70 woning en ook een ouderwetse openhaard met spatscherm ervoor. Heerlijk om voor de zitten! We gebruiken hem regelmatig.

(Wat leuk bibi dat je vogel en kat goed samen gaan!!! Hier moeten we altijd oogjes tellen  s'avonds.  We hebben 2 kleine hondjes en als er 3 paar oogjes in de bench liggen, dan ligt de kat bij hun! Lekker warm met zijn drietjes!)  

Doe je ook aan een bedankje voor de kraamhulp? Als die goed bevalt natuurlijk!

Goh nog niet aan gedacht een bedankje voor de kraamhulp! Best een leuk idee zeg.

Hebben jullie een wieg of een ledikant? En waarom?

een ledikant
de baby gaat ook gelijk op zijn of haar kamer liggen kunnen ze gelijk wennen
en dan kan je zelf ook wel beter slapen denk ik
is bij mijn zoontje ook heel goed gegaan...

ben je een zomer of een winter persoon:

Hela..die vraag was er gisteren ook al...! ;-)

Wij hebben een ledikant. Een wieg wordt maar kort gebruikt, vond ik zonde om aan te schaffen. Als er een "familie-wieg" zou zijn, zou ik dat misschien wel gebruikt hebben. Mocht ik de kleine de eerste tijd op onze kamer willen hebben, dan gebruik ik de reiswieg van de wandelwagen.

Wie bel je als eerste om te vertellen dat je kindje geboren is?

Ik weer niet of ik zelf bel of vriendlief, maar mijn ouders worden als eerste gebeld! Daarna een aantal vrienden en de rest komt wel.

Getrouwd, verloofd, gewoon hokken, verliefd, alleen of BAM?

Terug
Bovenaan