Idamirthe is nu 3 weken oud, vanaf het begin sliep ze eigenlijk goed en had ze ook meteen al een ritme, ze krijgt om de 4 uur voeding, is even wakker en slaapt dan weer. Sinds een paar dagen een voeding minder, die van 4/5 uur 's nachts, heerlijk! Ze slaapt dus nu van 23.30 tot 7.00, van 7.45 tot 11.00, van 12.00 tot 15.30 en dan proberen we het vanaf 16.30 weer, maar vanaf dan gaat het niet zo lekker, tot 18.00/19.00 wil dan nog enigzins, maar ze wil gewoon 's avonds niet zo slapen, al vanaf het begin niet. Ik zeg maar zo, wakker is oke, maar wel stil, maar dat lukt ook niet altijd, maar gelukkig slaapt ze 's nachts, en heb ik nooit echt weinig slaap gehad s' nachts.
VRAAG: Doen jullie iets aan grootmoeders recepten, om je kindje door te laten slapen??
Ik geef haar vanaf een dag of 5 een meelkoekje (biscuitje) opgelost in water. Heeft ze vastigheid in de buik is de opmerking van vroeger, en niet alleen een klots melk. Eerst een stukje en steeds iets meer, ze zit nu al op een half koekje, en lekker dat ze het vindt! Haar mond gaat groot open als de lepel eraan komt, en dat met 3 weken!
Janine