Start clomid eind 2020/begin 2021

@Shannyy 
Toevallig had ik daar met een kennis over. Dat ik zo gefrustreerd werd van een echo op CD10, terwijl er toch nooit iets te zien was. Zij ervaarde dat ook zo, maar vanwege protocol moet je op CD10 komen. Ik ben deze ronde pas op CD13 geweest. 
Afwachten tot vrijdag dus! Fijn dat het prikken goed gaat! En jeetje alweer IUI4. Dat gaat inderdaad hard! 
Hebben jullie ook een samenlevingstest gehad? 

@Liekee ze wilde het eigenlijk op dag 11 plannen maar dan kan ik niet. Maarja ben aan de ene kant wel blij dat de cyclus goed in de gaten wordt gehouden.
Nog geen samenlevingstest gehad. Alleen een HSG. Maarja misschien kan ik dat ook wel bespreekbaar maken.
Hoe voel je nu met Letrozol? Last van bijwerkingen? Werk je dan ook met ovulatietesten? Of krijg je ook wel een ovitrelle spuit?

@shannyy ja daar heb je ook gelijk in! 

letrozol gaat eigenlijk prima. Alleen soms opvliegers. Ben deze cyclus wel ovulatietesten aan het doen. Die zijn donkerder dan ik gewend ben maar nog geen piek. Ovitrelle heb ik niets over gehoord. Volgens mij is dat alleen met IUI zodat ze dat goed kunnen timen. 

@Liekee oh jaa opvliegers nog goed te doen idd! Soms wordt ovitrelle ook aangeraden als je getimed moet klussen. Maar komt wel vaker voor bij IUI inderdaad.
Wanneer heb je weer een echo? 

@Shannyy hij was 18mm!!! :) Vrijdag of zaterdag moet ie ongeveer springen! Onze eerste échte kans, joehoe! Ik heb ook meteen voor 2 rondes meegekregen en dan hoef ik zonder echo's. Zo spannend! 

@Liekee haha omg ik ben echt zo blij voor je!! Nou dit weekend lekker uitleven ??!
Ben echt super benieuwd en daarna voor het eerst op het wachtbankje.. super goed nieuws! 

Terug
Bovenaan