Start clomid eind 2020/begin 2021

Volgens bijsluiter van ovitrelle blijft het 10 dagen in je lichaam. Vorige maand was ovitrelle na 9 dagen al uit mijn lichaam. En die keer daarvoor was het idd na 10 dagen.
Soms kan het zijn dat het langer duurt om hcg uit je lichaam af te breken. 
Ik zit momenteel op dag 11 na ovitrelle (9 dagen na iui) dus eigenlijk nog wel heel vroeg maar niet onmogelijk natuurlijk want toen ik vorig jaar spontaan zwanger werd testte ik postief 7 dagen na ovulatieee..
Aahh bah wat een onzekerheid zeg met de spotting! Maarja het kan natuurlijk weer van alles zijn. Dus misschien wel slim om morgen te testen. Ik ga voor je duimen! 

Ah Shanny wat jammer nou? Maar veel te vroeg toch?
Jouw NOD was de 17de toch?

Bij mij snap ik het even niet meer. Normaal had ik een week voor mijn NOD licht bloedverlies. Heb ik niet gehad.

Zaterdag was mijn NOD toen had ik 2 keer (donker) bruine afscheiding. Wel een (sensi)test gedaan maar was negatief.

Vanmiddag bruine afscheiding weer en in de avond roze/paarse afscheiding. Alleen toen begin het niet met bruine maar meteen met roze/paars. Het lijkt erop alsof dat bloedverlies wat ik voor mijn NOD heb nu pas begint. Heb ook continu een weeïg gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden. Dus snap niet waar het blijft..

Jaa mijn nod is 17e dus idd super vroeg ongesteld geworden..  echt super vaag.
Maarja op naar ronde 4. Mag morgen weer beginnen met prikken...
Ohh jouw cyclus is ook een beetje in de war geworden... wat gek!! 

Jaa dacht ik al, had ik het goed onthouden.

Volgens de gynaecoloog was mijn NOD gisteren. Dus ben vandaag 1 dag overtijd. Ik heb nog steeds het bruin/roze verlies. Gisteren en vandaag extreem vermoeid alsof ik een maand niet had geslapen en ik word hongerig wakker. Ben mezelf sindskort aan het leren ontbijten maar zo hongerig ben ik niet eerder wakker geworden. Ik ontbeet juist nooit.

Maar goed gynaecoloog geeft aan dat het bog beide kant op kan. Menstruatie kan moeilijk opgang komen of HCG is nog niet voldoende aangemaakt om te kunnen meten. Ik wacht deze week nog verder af. Vorige maand was ik maar 1 dag later, terwijl we nu de dosering hebben gehalveerd. ??‍♀️

Ja het rommelt goed.

Ik ben niet misselijk maar wel erg vermoeid en hoofdpijn(heb ook keelpijn dus misschien is dat een griepje).

Mijn darmen rommelen wel, af en toe krampen en nog steeds dat kleine bruin/roze verlies met afvegen.
Ben een beetje bang dat ik én niet zwanger ben én mijn menstruatie niet doorkomt. Of dit was mijn menstruatie maar dat is dan wel heeeeeeel weinig, ten opzichte van mijn zware menstruatie die ik altijd heb..
Pfff wat een onzekerheid. Een ja of een nee zou fijn zijn?

Terug
Bovenaan