Start clomid eind 2020/begin 2021

@Shannyy laat je even weten hoe was vandaag? Succes!
@xDidi zeker spannend. Ik ben op CD9 begonnen en had op CD19 een positieve test. Clearblue was gisterenochtend om 7.30 positief en om 20.30 ook, maar vanmorgen alweer negatief. Ik gebruik ook een app met temperaturen en de temperatuur was vanmorgen gestegen en die app zegt dat ovulatie afgelopen vrijdag (CD17) was.. Dus snap er niet veel van haha en weet ook niet wanneer ik mijn NOD heb. 

Haai @Liekee!
Helaas zijn de eiblaasjes niet meer gegroeid. Ik moet ook weer afvallen. Dinsdag ga ik er weer heen om te kijken of er iets gebeurt en anders weer ff afvallen voordat ik weer mag beginnen...
Blehhh dat valt wel zwaar
Hoe gaat het me jou? Wanneet mag je testen? ❤

Wat balen Shannyy :( moet je veel afvallen?
hier gaat het wel goed, ongeduldig! 
Ik weet niet precies wanneer ik ga testen, een app zegt ovulatiedag CD17/26 maart, ovulatietest was positief op CD19/28 maart en fertilityfriend zegt CD21/30 maart ovulatie. 

ik denk dat ik 8/4 ga testen, dat is 13DPO van de app, 11DPO van ovulaties en 9DPO van fertilityfriend. 

hoi iedereen! begin deze maand vastgesteld met pcos. nu eerst een 10dagenkuur duphaston en daarna op dag 3 50mg clomid voor 5 dagen. nog steeds wat in shock maar wel blij dat we er nu iets aan kunnen doen. iemand hier die veel last heeft van neveneffecten? daar ben ik wel wat nerveus voor.

Welkom @Ttcx. Ik had helaas best wat bijwerkingen van de clomid. Slapeloze nachten,  (nachtelijke) opvliegers en de medicatie sloeg niet aan. 

ik heb nu een ronde letrozol genomen en direct effect én minder bijwerkingen. 

sommige mensen hebben geen bijwerkingen dus je moet het ervaren. Maar als het te erg is zal ik vragen om Letrozol. 

Terug
Bovenaan