Start clomid eind 2020/begin 2021

@liekee: dankje ☺️ goed dat ik weet dat letrozol ook een optie is! De onzekerheid is een gevoel die ik nog nooit heb meegemaakt het kan ineens rap gaan of dat hopen we toch ? hebben jullie veranderingen gemaakt in jullie dieet ? Want ik weet niet goed of dat nodig is ?

@Ttcx Ik heb inmiddels heel veel gelezen en er zijn wel bepaalde keuzes die je kunt maken met eten. Koolhydraat arm/lactose vrij/glutenvrij. Doe ik zelf niet, maar sommige zweren erbij. 

Ik heb geen bijwerkingen gehad van Clomid. Afgelopen zaterdag mijn laatste pil genomen.Alleen vanaf vanochtend erge hoofdpijn ?
Hoe gaat het met jullie?
@Liekee al getest??

@xDidi hé bah die hoofdpijn! Weetje al wanneer je de eerste echo hebt?
Ik heb al getest, maar negatief. Ik hou zelf vast dat ik te vroeg test, maar ik weet dus niet wanneer ik eisprong heb gehad. Ga nu maar uit dat deze op CD21 is geweest en ben ik nu 9DPO. 

Goedemorgen dames!

Mag ik mij ook nog melden? 
Wij zijn vorig jaar mei gestopt met de pil, in die tijd 4 x ongesteld geweest. Nadat ik eind november voor het laatst ongesteld was vond de huisarts het in maart wel tijd om verder te kijken en vorige week is er PCOS bij mij vast gesteld. Ben direct begonnen met Provera, afgelopen dinsdag was de laatste dag dus hopelijk wordt ik binnen nu en een paar dagen weer ongesteld. Dan mag ik op de 3e dag van de cyclus ga ik beginnen met Letrozol.

Ook heb ik contact gezocht met een hormooncoach omdat ik ook gelezen heb dat voeding ook invloed kan hebben. Eten is voor mij altijd al wel een dingetje geweest, heb altijd ondergewicht gehad en nu de laatste 2 jaar best wel wat aangekomen. Ondanks dat ik nu op een gezond gewicht zit, vind ik het lastig om mijn lichaam te accepteren zoals het nu is. Hopelijk kan deze coach mij helpen met het samen stellen van een goed voedingsschema. 

Het is voor ons, ons eerste kindje dus echt wel dubbel spannend allemaal!

@niesss wow ik hoop dat alles goed verloopt voor jullie! Wij proberen ook voor ons eerste kindje :) eerste ronde clomid hier . Heb het ook wat moeilijk met mijn gewicht mijn bmi is super maar dit is het zwaarste dat ik ooit ben geweest en het is idd moeilijk. Maar komt goed ! Babydust ?✨

Spannend Ttcx! 
Ja ik heb precies hetzelfde, elke keer op de weegschaal is het weer schrikken eigenlijk en dat terwijl ik eigenlijk niet mag klagen want het is eindelijk een 'gezond' gewicht. 
Heel veel succes met jullie traject in ieder geval! 

Hallo allemaal,

Ik doe ook graag even mee! Ik heb net te horen gekregen dat ik PCOS heb nadat ik ruim een jaar geleden met de pil ben gestopt. Super onregelmatige cycli gehad van soms 22 dagen en soms 50 dagen. Ze willen bij mij ook gaan starten met clomid, maar we wachten nog even op de uitslag van het sperma-onderzoek. 
Fijn om dit met jullie te kunnen volgen. Ik heb alleen maar vriendinnen die meteen zwanger zijn.... 

liefs!

Terug
Bovenaan