Start clomid eind 2020/begin 2021

Oh wat een nieuwe mensen erbij! Fijn om zo alles te kunnen delen.

Ik heb ook net mijn eerste ronde clomid gehad en wij gaan ook voor ons eerste kindje!

@Liekee, oh spannend zeg! Kan dus nog alle kanten op. Ik heb geen tussentijdse echo's.. heb voor 3 maanden clomid meegekregen.

@Elise Roos, dat van die vriendinnen die meteen zwanger zijn herken ik wel. Het is dan inderdaad lastig om er over te praten met andere. 
Merk wel dat ik er zelf heel open over ben tegen naasten van ons, ook omdat ik gewoon iemand ben die over dingen moet praten om het te kunnen relativeren/verwerken en ook om gewoon ongemakkelijke situaties te voorkomen. Hopelijk vind je hier op het forum ook de steun van meiden die in dezelfde situatie zitten!

xDide spannend, hopelijk slaat de clomid aan! 

Hier was vanmorgen een klein beetje bloed te zien, dus ik hoop dat mijn menstruatie vandaag doorzet (cyclus van 135 dagen nu) dan mogen wij volgende week beginnen met de Letrozol. Mijn vriend moet nog een sperma onderzoek doen maar kon pas eind april terecht dus we gaan wel gewoon alvast beginnen. Laten we maar hopen dat die van hem wel gewoon hun ding doen & de goede kant op zwemmen... 

@Niesss oh spannend he voor jou dus ook de eerste ronde! Heb jij tussen tijd wel echo's?
Ik namelijk niet.. gebruik nu wel ovulatietesten om te kijken wanneer mijn ovulatie is.
Zit nu op cyclus dag 16 maar tot nu toe nog geen piek..

xDidi, voor mij inderdaad de eerste ronde! Ongesteldheid heeft dit zaterdag gelukkig doorgezet dus ben vandaag begonnen met de letrozol, kan vanmiddag bellen om een afspraak te maken voor een echo. Als dit aanslaat dan krijg ik daarna voor nog 5 maanden letrozol mee. Slaat dit niet aan dan volgende maand een dubbele dosis en weer een controle echo om te kijken.

Spannend voor jou ook! Werken de ovulatietesten bij jou wel? Las al ergens dat deze niet altijd betrouwbaar zijn wanneer je PCOS hebt vanwege de LH waarde.

@niesss & @Xdidi de ovulatietesten waren bij mij onbetrouwbaar.. elke dag positief ... eerste ronde chlomid nu ik duim voor jullie 

Heb laatst een hele vracht ovulatie- en zwangerschapstesten bij de Action gehaald (lang leve het winkelen op afspraak). Dus zit er aan te denken om eind deze week al gewoon eens eentje te testen als die nu al positief aangeeft dan hoef ik ze ook niet te gaan gebruiken op het moment dat ik denk dat het nodig is haha!

Succes met de eerste ronde Chlomid Ttcx! 

@niesss oh wat fijn dat jij echo's hebt! Spannend zeg! Wanneer staat de eerste echo gepland?

Oh echt ik wist niet dat ovulatietesten niet werken..
De gynaecoloog heeft mij aangeraden om ze te gebruiken. Zit nu op dag 17 maar nog geen piek..

XDidi : ja het kan idd zijn dat ze niet werken maar als jou gynea zegt dat je het moet proberen zou ik er wel op vertrouwen ? elk lichaam is anders ?

Terug
Bovenaan