Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Ttcx ah oké, nou ben wel benieuwd nu of ze wel gaan werken? verwacht toch eigenlijk wel dat ik deze week mijn ovulatie heb.
Heb jij wel tussentijdse echo's? En ga je nu je clomid gebruikt ook weer gebruik maken van ovulatietesten?
xDidi de eerste echo is aanstaande dinsdag en moet heel eerlijk zeggen dat ik nu al wel kleintje gespannen ben. Hoop zo dat de letrozol zijn werk doet en we meteen 'aan de slag' kunnen maar ben anderzijds ook wel bang voor de teleurstelling maar laten we nog maar even van het positieve uitgaan!
En als jouw gyneacoloog zegt dat je de ovulatietesten kan gebruiken, mag je daar zeker vanuit gaan! Spannend!
Xdidi : ik zal elke 14 de dag van mijn cyclus op controle moeten ik mag niet vertrouwen op ovulatietesten van mijn gynea ik heb altyd valse positieven ? morgen eerste dag clomid ronde 1 ? ik duim in ieder geval al voor je !!!
Bij mij werkte de ovulatietest uiteindelijk wel, dus het verschilt per persoon. Arts zei dat mijn eisprong vrijdag of zaterdag zou zijn, zondag positieve ovulatietest en ik werd dag 16 na ovulatietest ongesteld dus mijn eisprong is op dinsdag geweest!
Heb mij trouwens ingeschreven voor een webinair aanstaande woensdagavond over PCOS, misschien dat het voor meer meiden hier interessant is: https://sarahnoelmans.be/webinar/
Interessant Niesss! Hoe was je echo?
En TTCX wat merk je van de clomid? Ik ben heel benieuwd!
ik heb deze week op m'n werk verteld wat er speelt en dat was eigenlijk heel fijn. Iedereen reageerde heel begripvol en er wordt geregeld dat ik bij ziekenhuisbezoeken gewoon vrij kan zijn. Dit geeft wel wat opluchting moet ik zeggen. Hebben jullie het al gedeeld op werk en hoe was dat?
Elise Roos, lief dat je er naar vraagt. BMS zat op 4.5mm dus dat zag er goed uit. Helaas bij de follikels nog weinig te zien, de grootste zat nu op 6.5 mm (CD11), dus volgende week woensdag (CD19) mogen we weer. Heb ook tot afgelopen zaterdag last gehad van bloedingen dus volgens de assistente kon het daar ook mee te maken hebben, laten we hopen dat er volgende week wat meer groei te zien is, fingers crossed!
Ik heb het ook op mijn werk verteld. Omdat ik gewoon nog fulltime werk is het voor mij helaas niet mogelijk om alle ziekenhuisbezoeken buiten werktijd te plannen. Gelukkig reageerde ze daar ook heel positief. Van mijn collega's krijg ik ook veel steun en denken ook mee rondom de bezetting tijdens de afspraken dus dat is alleen maar heel fijn!
@ellieroos @niesss : ik heb enorme moodswings ? en af en toe wat hoofdpijn maar meer niet gehad, wel erg frustrerend als je een job hebt met veel klanten. Soms wat gefrustreerd en mensen merken dat wel?
Ik heb nog niets gezegt aan het werk idd moeilijk voor de doktersafspraken. Ik denk niet dat de bazen ermee gedient zullen zijn... Soms wil ik het echt wel van mijn hart maar weet niet of dit verstandig is .. zit in een dilemma...