Start clomid eind 2020/begin 2021

@shannyy

Oh wat kl*te dat je menstruatie is doorgekomen. Positief blijven is soms moeilijk en die extra hormonen maken het je niet makkelijker! Hopelijk is het deze ronde raak!

Ja ik gebruik clomid om een eisprong op te wekken (deze heb ik niet door de pcos) en dan moeten we thuis zelf "klussen"
Ik duim voor je dat het deze maand raak is!

@Lieske
Ik heb ook pcos maar sinds ik wat ben afgevallen komt mijn menstruatie nu wel weer maandelijks. (33 dagen) maar wel goed dat goed reageert op clomid! Ik dacht zelf ook dat ik medicatie zou krijgen en thuis proberen maar we gingen meteen voor iui. Ik denk zelf dat het ook te maken heeft met mijn leeftijd.
Maar als ik deze maand niet zwanger raak dan komt er een evaluatiegesprek en wellicht ander soort medicatie. 

@Lieske Welkom hier! Top dat er 2 eitjes aan het groeien waren. Succes vandaag met de echo!
@Shannyy wat ontzettend jammer dat de poging niet is gelukt. Hoe voel je je erbij?
Bij mij heeft clomid50mg niet aangeslagen. Ik heb wederom kuur Provera gekregen en wacht nu op mijn menstruatie om vervolgens met clomid100mg te beginnen.

@Liekee
Aah wat jammer! En wel vervelend om weer eerst op je menstruatie te wachten. Hopelijk slaat 100mg wel bij je aan. Anders heb je weer een gemiste kans. :( 
Ik voel mij okay. Ik had natuurlijk wel hoop maar was realistisch dat het niet in 1x raak zou zijn. Dus dat heeft mij wel geholpen met het verwerken. Nieuwe cyclus nieuwe kansen :) 

@ Lieke
Wat jammer dat de clomid niet aanslaat! Hopelijk heb je met de 100 mg meer succes! 

@ Shanny 
Wanneer mag je weer beginnen met IUI? 

Ik heb vandaag mijn echo gehad, hierop was te zien dat ik mijn eisprong heb gehad. Dus nu afwachten en hopelijk blijft mijn menstruatie uit!! 
Wanneer het deze ronde helaas niet gelukt is krijg ik op dag 3 van mijn cyclus een echo en dan krijg ik voor 5 maanden clomid mee naar huis en word ik niet tussentijd opgevolgd door echo's. Dit geeft mij wel een dubbel gevoel want hoe weten ze dan hoeveel eitjes er groeien en of ik een eisprong heb....

Ik hoop dat wel allemaal snel een positieve test in onze handen mogen hebben! 

@Lieske
Ohhh medicatie zonder echo! Misschien kan je dan gebruik maken van ovulatietesten. Maar hopelijk blijft je menstruatie uit dan hoef je daar niet aan te denken.
Ik ga nu voor de 2e ronde. Op cyclus dag 13 (28/01) heb ik mijn eerste fm. Vorige cyclus was follikel groot genoeg op dag 16 en inseminatie op dag 19. Als het nu ook zo gaat dan heb ik mijn inseminatie ergens begin februari. 
Moet veel geduld hebben voor dit traject. Vooral de wachtweken vind ik vreselijk..

@ Shanny

Ja hopelijk hoef ik me er inderdaad geen zorgen over te maken en mag ik deze maand een positieve test in mijn handen hebben. 
Voor jou heeeeeel veeeel succes in je 2e ronde. Laat je iets weten hoe je fm was geweest?
Vind jij het ook zo spannend allemaal? Bij ieder steekje wat ik voel denk ik zou dit iets zijn zou dit een positief iets zijn. Ik maak me er zelf helemaal gek mee en ze zeggen dan afleiding zoeken maar de lockdown helpt daar ook niet echt mee.
Hoe ga jij om met de wachtweken? Frustrerend he dat je geen invloed kan hebben in het proces...

@Shannyy zo positief blijven hé!! Op naar weer de eerste echo! Duimen! 
@Lieske Spannend! Wanneer ga/mag je testen? 

Hier inmiddels begonnen met Clomid100mg en op dag 11 eerste echo ivm weekend. Heb zelf een voorgevoel dat de dosering van 100mg het voor ons is, maar durf me er ook niet helemaal aan vast te houden!

Terug
Bovenaan