start iui voor Linda en anderen

Hoi meiden, het is rustig hier.
@Suusje: fijn dat je gesprek goed verlopen is. Alleen niet de moed opgeven, omdat het bij mij en Maartje nog niet gelukt is. Misschien heb je net dit zetje nodig.
@Maartje: hoe is het met jou.
Groetjes Linda

Linda,

Ja ik hoop het wel.
Het is maar goed dat je niet weet wat je verwacht en wat je in het leven te verduren krijgt toch.

Hoe gaat het met jouw?Je zit toch op het wachtenbankje?Wanneer kan je testen?

gr suusje

Hoi meiden, net getest.

WIJ ZIJN ZWANGER.

Er kwam meteen een dikke plus te staan. Nu nog afwachten of het er 1 of 2 zullen zijn.
Verder gaat het goed met mij, wat steekjes in de liezen en gevoelige borsten. Nu nog hopen dat het goed blijft gaan. Eindelijk na 3.5 jaar zwanger.
Hier komen alvast wat glitters*******************************************

Groetjes Linda

O wat super voor jullie.
Gefeliciteerd Linda ook voor je mannetje.
Ik had er ook al een goed gevoel over.

Hoeveelste IUI was dit nou voor jou.

helemaal geweldig.
Ik vang de glitters op.

Veel liefs Suusje

Hoi Suusje, bedankt voor je felicitatie.
Dit was mijn 5de IUI. Dus had de moed al verloren met IUI.
Maar deze ronde een andere aanpak gehad, wat dus blijkbaar wel geholpen heeft. Ik heb op dag 3,6,9 extra 1500 pregnyl moeten spuiten om mijn baarmoederslijmvlies nog wat dikker te maken voor innesteling te bevorderen.
Nu nog hopen dat alles goed blijft gaan.
maar het kan dus echt met IUI, dat zie je nu wel.
Groetjes Linda

Hoi linda,

Super toch.Zie je wel we moeten de moed niet opgeven.
Ik hoop ook zo dat de iui bij ons gaat lukken al heb ik niet veel hoop zonder hormonen.

Ik hoop ook voor jullie dat alles goed blijft gaan.Mocht je vandaag al testen dan?

Heb je zh al op de hoogte gesteld?

G susie

Hoi suusje, ja vandaag was de dag dat ik mocht testen, al durfde ik niet goed.
Maar misschien dat je na 3 keer IUI zonder hormonen, kunt aangeven dat je wel hormonen wilt gebruiken. Voor de laatste 3 behandelingen.
Nee heb ziekenhuis nog niet op de hoogte gebracht, zal ik dadelijk maar even doen. Dan heb ik over 2 weken de 1ste echo.
Ik ben 10 mei uitgerekend en zelf 9 mei jarig. dus goed uitgekiend
Succes
groetjes Linda

Terug
Bovenaan