start iui voor Linda en anderen

Hoi linda,

Wij krijgen waarschijnlijk ook niet 3x iui zonder hormonen.Ze bekijken het per keer en omdat ik nog maar 6mnd heb voordat endometriose waarschijnlijk terug is willen ze alle kansen benutten.
Ik hoop dus dat het allemaal iets eerder kan.Of eigelijk de iui gewoon al voldoende is.

Hoe heb jij dat trouwens op je werk gedaan?
Ik moet nu ook onverwachts naar zh weet nog niet wanneer ik ongesteld wordt.Dan pas weet ik dat ik na 3dg voor eerst naar zh moet.Rest is allemaal nog niet duidelijk.Vind het wel vervelend. Vooral omdat ik in de zorg werk en maar met zijn 2en werk.Gelukkig begrijpen collega's het wel,maar brengt toch hoop stress met zich mee dat je gewoon niet de zekerheid hebt wanneer je naar zh moet.

spannend hoor 22sep 1ste echo.Duurt nog zo lang voor je denk ik.

Super.Hoop ook echt dat alles goed blijf gaan.Kan mij wel voorstellen dat je bang bent dat het mis gaat.
Als je eenmaal zwanger ben heb je weer die angsten.Straks als je bevallen bent dan heb je weer de angst met andere dingen.

Als je 1ste 3 maanden voorbij bent kan je denk pas een beetje genieten van je zwangerschap.

Gr suusje

Hoi suusje. Ik werk zelf ook in de zorg. In een verzorgingshuis voor bejaarden. Bij mij verliep dit eigenlijk vlekkeloos. Kon gaan wanneer het nodig was, collega's erg begripvol en meelevend. ik heb het zkh. ook dichtbij, ben meestal zo'n kleine 3 kwartier weg. dus dat valt dan wel mee, dat is te overbruggen. Ik keek wel meestal wanneer het het beste op het werk uitkwam. Meestal 's middags deed ik proberen rond de pauze.
Groetjes Linda

Ja dat is dan wel handig,maar bij ons is het wel wat moeilijk aangezien ik in de ggz werk en er dus ook geregeld onvoorzienbare situaties plaatsvinden zoals agressie.
Mijn collega's zijn ook wel begripvol verder hoor,maar is gewoon maar net wanneer je wegkan.
Meestal vind de IUI bij ons ook in de ochtend plaats volgens mij.
Het zh is gelukkig ook zo'n kwartier rijden van werk dus kan wel weer snel terug zijn.
Al vind ik het wel stressvol om heen en weer te rijden je haast je dan toch.
Weet jij trouwens of ze IUI ook in het weekend doen?
Het kan toch ook zo zijn dat je ei in het weekend springt?

WAUW!!!!

Linda wat super meid!

Van harte gefeliciteerd.
Ben echt superblij voor je.

22 september al een echo. Spannend hoor.
Heb je al kwaaltjes.

Suusje wij moeten dit voorbeeld maar snel volgen!

Hey Esk, dank je wel voor de felicitatie. Hoe is het nog met jou. Waar type jij tegenwoordig nog. Ik was ineens je forum kwijt. Ik ben nu actief op babybrabbel met een andere groep meiden.
Verder gaat het hier wel op behoorlijk pijnlijke borsten en steekjes in mijn liezen de hele tijd.
Succes verder met zwanger worden en ik hou jullie op de hoogte over hoe het gaat verlopen.
Groetjes Linda

Hoi Linda,

Ben zo blij voor je.
Hoop indd. dat wij ook mogen volgen.
Ik verwacht over enkele dagen mijn NOD.
En dan kan ik eindelijk starten met IUI.

Heb je al veel last van kwaaltjes.Voel je je nu ook anders zoals mensen altijd zeggen iets anders te voelen.

Weet jij hoe het zit als je in weekend IUI krijgt.
Is zh dan open?
Vraag het mij namelijk af.
Ga het maar even vragen.Moet als ik ongesteld word toch zh bellen om afspraak te maken voor echo.

Ik zit trouwens met andere meiden ook op leuke site.
Babybytes genoemd.
Daar kan je ook wat anoniemer kletsen met mensen.

Gr suusje

Hoi meiden,
@Maartje: dank je wel voor je felicitatie. Hoe is het met jou. Al zo lang niks meer van je gehoord. Begon me zorgen te maken.
@Suusje: bij ons deden ze op zondag wel inseminatie, op zaterdag niet.
Verder heb ik weinig kwaaltjes.. Wat last van borrlende darmen, steekjes in mijn liezen en zeer pijnlijke borsten wat steeds een beetje erger lijkt te worden. En o zo moe. Verder gaat het wel.
Succes met de iui een dezer dagen en houdt ons op de hoogte.
Groetjes Linda

Ik strooi nog even wat glitters**********************************************. Hoop dat jullie ze vangen.

Terug
Bovenaan