start iui voor Linda en anderen

Hoi Linda
Fijn dat je twee eitjes hebt. Succes Maandag.
En waarom deze verandering? Of is dat standaard.

Ik ben vannacht ongesteld geworden. Ondanks dat we geen behandeling hebben gehad valt het me zwaar.
Maar ja maandag weer bellen voor follikelmeting.

Fijn weekend
Ik ga zo werken. Zielig he met dat mooie weer

Groetjes Maartje

Hoi Maartje, nee dit is niet standaard. Maar omdat het 2 hele mooie eitjes zijn, is de kans groter met ondersteuning bij evt. innesteling. Verder zie ik het ook wel als een nieuwe poging waar je eigenlijk mee start. Want ja na 4 keer heb ik het vertrouwen een beetje verloren in IUI. Maar daar weet je zelf alles van. Nu ga ik er weer met meer zin en moet aan beginnen.
Groetjes Linda

Hallo meiden, ik zit sinds gister 10.00 uur weer op het wachtbankje. De pregnyl ligt klaar in de koelkast. De komende dagen veel afleiding, heb het hele weekend feest in de tuin. Met luchtkussen voor de kids.
@Maartje: hoe is het met jou. Is de ongi al doorgezet of nog niet. Succes.
Groetjes Linda

Dag dames,

Hier even een update van mij.
Gisteren zh gebeld om toch nog gesprek met gyn aan te vragen.
Wij wilde liever starten met IUI met hormonen dan zonder,omdat vaak het resultaat zonder hormonen minimaal is.
Morgen gaat gesprek dus plaatsvinden ben blij dat ze ons ieg de kans geven om ons verhaal te doen.
Zie het niet zo zitten om maar 14% kans te hebben om zwanger te worden met IUI zonder hormonen.Als de kans aanzienlijk groter is met hormonen start ik daar liever direct mee.
Mag ik aan jullie vragen hoe het nou precies te werk gaat met die hormonen spuiten.
Wanneer moet je beginnen met spuiten??

Linda@Wat spannend voor jou.Heb je de insemenatie afgelopen maandag gehad?
Moet je dan alsnog spuiten na de insemenatie?
Sorry,maar op dit gebied met IUI ben ik nog een beetje een leek.
Zal ieg voor je duimen.

Gr suusje

Hoi Suusje.
Dus het gaat dan eindelijk plaats vinden. Fijn dat je dan al zo snel terecht kunt. Dit geeft misschien ook wat rust dadelijk als je weet hoe het gaat verlopen .
Ik moet als mijn ongi er is, meteen bellen voor een uitgangsecho. Dit is tussen dag 3 en 6. Vanaf de dag dat ik uitgangseco heb gehad moet ik beginnen met spuiten. Dit dan een week en dan weer terug om de andere dag voor een FM. Dan nog elke dag doorspuiten tot het eitje groot genoeg is en dan mag je 's avonds de pregnyl spuiten. En 36 uur later heb je Inseminatie. En dan zijn de spannende wachtweken erweer.
Ik moet deze ronde op dag 3,6 en 9 extra pregnyl spuiten om evt. innesteling te bevorderen. Daar er 2 hele mooie eitjes waren en het zaad van mijn man weer optimaal was. En een nieuwe aanpak vind ik zelf ook wel fijn.
Succes met het gesprek en we horen het wel.
Groetjes Linda

Hallo,

Wij zijn begin dit jaar gestart bij fertiliteitsziekenhuis in Zwolle. Na zaadonderzoek, cyclusanalyse, GIS-echo, HSG onderzoek en poliepverwijdering, bleek alles in orde te zijn. Een onbegrepen fertiliteit... 22 mei hebben wij onze 1e inseminatie gehad van IUI, na 10 dagen ongi geworden en kon gelijk weer beginnen met Puregon spuiten voor de 2e behandeling. Deze inseminatie is 13 juni geweest en wij zijn nu 11,2 weken zwanger!!
Het is ons allemaal erg meegevallen (behalve het HSG onderzoek, vond ik erg vervelend) en ons is een heleboel emotionele ellende bespaard gebleven. Ik probeer te zeggen dat het altijd goed is om hoop te blijven houden, ondanks het heel erg slepend is. Ik heb een aanpassing gedaan in mijn sociale leven...ben gestopt met borrelen en roken. Dit speelde denk ik ook erg mee, want dat kon ik goed....:)

Ik wens iedereen die in deze MMM zit, ontzettend veel geluk en liefde toe. En laat de moed niet zakken!!

Liefs stoffel40

Hoi Stoffel, gefeliciteerd met je zwangerschap. Blij dat we af en toe toch nog een positieve bericht krijgen over IUI en zwanger worden.
Ik ben nu weer wachtende van IUI5. Moet nu op dag 3,6 en 9 extra pregnyl spuiten. Hoop dat dit helpt.
Geniet van je zwangerschap en laat even horen wat het geworden is
@Maartje: Waar ben je gebleven.
Groetjes Linda

Hallo

Ik ben er nog hoor, maar heb niks te melden.
Volgende week donderdag ga ik voor follikelmeting.

Linda spannend hoor op het wachtbankje ik hoop dat het met de extra pregnyl nu echt gaat lukken!

Suusje hoe was je gesprek?

Hebben jullie dat nou ook dat je er niet meer in gelooft.
Ik wil het zo graag, maar heb 't idee dat de IUI behandelingen alleen maar verloren tijd zijn.
Ach ik moet gewoon een beetje bijkomen. Heb even een dipje.

Groetjes Maartje

Terug
Bovenaan