start iui voor Linda en anderen

Hallo meiden,

Nou vandaag gebeld naar zh om te vragen of ze het weekend ook IUI doen.
Dit is gelukkig het geval.Beide dagen dus is wel fijn om te weten.
Anders brengt dat ook weer een hoop spanning met zich mee als dat niet het geval is en het net zo uit komt dat je ei springt in het weekend.

Gaat nu wel opschieten.Vandaag dag 27 voel al aardig wat krampen.Hoop dat het wel pas na vrijdag komt,want anders moet ik het weekend bloed laten prikken.En dat is dan wel in ander zh dan eigen zh,omdat ons zh het lab dan dicht is.
En omdat ik het hele weekend moet werken en moeilijk weg kan zit ik daar ook niet op te w8ten.

Dus hoop dat het nog enkele dagen wegblijft.Voel de hele week al wel wat krampen dus het is bij mij altijd moeilijk te zeggen wanneer het komt.
Meestal zo rond dag 33 pas.

Linda@ Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
Jij blijft hier toch ook kletsen nu je zwanger bent?
Of verlaat je ons nu hahaha.
Kan je ook niet op babybytes komen.Andere meiden zijn ook welkom hoor.
Is wat anoniemer kletsen.Is soms best fijn.
Ik zit zowel als op babybytes al hier nog op het forum.

gr suusje

Hoi Linda,
Ja, ik was even weg. Het forum was gecrasht (ik had iets fout gedaan en alles was weg) en ik had de energie niet meer om het helemaal opnieuw te doen. Sorry daarvoor. Ik heb ook meteen even afstand genomen en dat heeft me goed gedaan.
Ik ben deze maand begonnen met IVF en zit nu in de week voor de punctie. Heel spannend allemaal. Vrijdag terug voor echo en dan weet ik meer.
Geniet van je zwangerschap!

Groetjes, Esk

Hoi meiden, hoe gaat ie. Hier gaat het goed, op wat kwaaltjes na dan.
@Esk: spannende tijden dan ook voor jou. Is het wel te doen, omdat ze vaak zeggen dat het een erg ingrijpende behandeling is. Hoop dat dit lukt voor jou.
@Suusje: Tuurlijk blijf ik hier kletsen. Als jullie dat niet erg vinden. Verder blijf ik op dit forum en dat ander van babybrabbel. Hier heb ik nu ook een heel groepje waarmee ik type. Nee, sorry ik ga niet mee. Dan moet ik op 3 forums reageren dat gaat mij nooit lukken.

Ga vandaag een dagboek halen dit heb ik een keer in een winkel zien liggen. Toen zei ik al tegen mijn zus: als het ooit zover mag komen, ga ik dat halen. Na een 1/2 jaar is het dan zover.
groetjes Linda

Hoi linda,

Ja ik begrijp dat je niet over op ieder forum gaat kletsen.
Ik blijf ook maar bij 2 vind dat wel voldoende.
En tuurlijk mag je hier blijven meekletsen.

Zit vandaag op dag 29 nog geen menstruatie klachten.Dus maar weer afwachten.Hoop wel het 1 deze dagen te worden (eigelijk niet natuurlijk) maar dan kunnen we gaan starten met de IUI.

gr suusje

Hoi Suusje, nou hoop dat het snel doorbreekt dan of niet natuurlijk, zodat je eindelijk weer een stap verder kunt in de goede richting van het zwanger worden.
Ik hoor het wel, succes verder.
Groetjes Linda

Hoi linda,

Nou gisteren zijn de duivels gearriveerd.
Direct zh gebeld kreeg ik nog sacherijnige vpk aan telefoon.Zegt ze dat ik de volgende dag (vandaag dus)moet terug bellen,omdat het goed moet doorbreken. Ik zeg hallo het is doorgebroken en goed uit.Nou wat een bitch zo'n iemand wil je ook echt aan telf hebben als je net ongesteld bent geworden.
Ze was echt totaal niet begripvol en empatisch.
Dus ik vandaag maar weer terug gebelt en gezegt dat het gisteren dus al goed doorbrak dus dat dat dan dag 1 was.
Nu moet ik morgen (dag 3) naar zh bloed prikken en echo.
Lekker die echo als je ongesteld bent,maar ach we zijn wel wat gewend he.

Vind het allemaal wel spannend.Gister wel weer even dipje toen ik ongesteld werd.Had even een offday zag alles negatief in.
Zie het nu wel weer wat positiever in.
Merk wel dat je gewoon beetje gespannen bent en aan niks anders denkt.

Nou ja we zien het wel.
Denk wel dat de teleurstelling groter is dan voorheen als het nu niet lukt.Al ga ik er absoluut niet vanuit dat het gelijk lukt.
Maar je wilt het wel.
Ook omdat ik gewoon in mijn hoofd heb zitten dat ik wel binnen half jaar zwanger moet zijn ivm die endometriose die terug komt.
Pfff wat een drama maand wordt dit.

Hoe gaat het verder met jou?

Gr suusje

Wauw Linda, zwanger gefeliciteerd. Ik was hier al een poos niet geweest i.v.m. vakantie maar ik wist niet wat ik las. Geweldig, kreeg er spontaan tranen van in mijn ogen. Echt te gek.

Nu wij nog dames, helaas ben ik niet zwanger uit Italie teruggekomen. Ben nu aan boord van mannetje want de eisprong komt er weer aan.

Suus, je hebt mij een poos geleden wat vragen gesteld. Ik zal ze proberen te beantwoorden.
Ik heb 2 keer IUI gehad (maart en april 09), helaas zonder resultaat. Heb toen Clomid geslikt en pregnyl gespoten. Vorig jaar juli ben ik spontaan zwanger geraakt en nu afgelopen mei/juni ook weer spontaan. Resultaat is bekend. Nu dus besloten om het een paar maandjes zonder hulp te gaan doen. Mocht het niet lukken dan verder met ivf.

Maartje: jammer dat er bij jou ook nog geen positief nieuws is.

Gr. Debby

Hallo

Debby@Welkom terug.Jammer dat ook jij nog geen goed nieuws heb.
Hopen dat wij mogen volgen he.
Maar je schrijft dat je juli vorig jaar en afgelopen mei/juni zwanger was.Heb je beide keren MK gehad?Is anders ook wel erg naar zeg.Hebben ze wel al een chromosomenonderzoek gedaan?
Ik ken iemand die 3x een MK heeft gehad en die zijn nou bezig met chromosomenonderzoek,omdat het toch vreemd is dat het 3x is misgegaan.

Nou goed wiebelen deze dagen he Debby hahaha

Ik ben vanochtend naar het zh geweest.Echo gehad en bloed geprikt.
Follikels zagen er goed uit.
Was duidelijk 1 al aardig gegroeid en die gaat dan ook waarschijnlijk springen.Dag 10 weer terug komen dus volgende week maandag.
En dan ook starten met ovulatie testen.Vind het allemaal wel spannend hoor.
Heb gelukkig kunnen regelen op werk dat ik op dag van IUI mij ziek mag melden mocht ik moeten werken.Is wel fijn idee.Zie het niet echt zitten om die dag te werken dan.Is toch wel een spannend moment.
Gelukkig zijn ze op mijn werk erg begripvol dus is wel fijn.

Gr suusje

Terug
Bovenaan