Hallo meiden,
Nou vandaag gebeld naar zh om te vragen of ze het weekend ook IUI doen.
Dit is gelukkig het geval.Beide dagen dus is wel fijn om te weten.
Anders brengt dat ook weer een hoop spanning met zich mee als dat niet het geval is en het net zo uit komt dat je ei springt in het weekend.
Gaat nu wel opschieten.Vandaag dag 27 voel al aardig wat krampen.Hoop dat het wel pas na vrijdag komt,want anders moet ik het weekend bloed laten prikken.En dat is dan wel in ander zh dan eigen zh,omdat ons zh het lab dan dicht is.
En omdat ik het hele weekend moet werken en moeilijk weg kan zit ik daar ook niet op te w8ten.
Dus hoop dat het nog enkele dagen wegblijft.Voel de hele week al wel wat krampen dus het is bij mij altijd moeilijk te zeggen wanneer het komt.
Meestal zo rond dag 33 pas.
Linda@ Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
Jij blijft hier toch ook kletsen nu je zwanger bent?
Of verlaat je ons nu hahaha.
Kan je ook niet op babybytes komen.Andere meiden zijn ook welkom hoor.
Is wat anoniemer kletsen.Is soms best fijn.
Ik zit zowel als op babybytes al hier nog op het forum.
gr suusje
Nou vandaag gebeld naar zh om te vragen of ze het weekend ook IUI doen.
Dit is gelukkig het geval.Beide dagen dus is wel fijn om te weten.
Anders brengt dat ook weer een hoop spanning met zich mee als dat niet het geval is en het net zo uit komt dat je ei springt in het weekend.
Gaat nu wel opschieten.Vandaag dag 27 voel al aardig wat krampen.Hoop dat het wel pas na vrijdag komt,want anders moet ik het weekend bloed laten prikken.En dat is dan wel in ander zh dan eigen zh,omdat ons zh het lab dan dicht is.
En omdat ik het hele weekend moet werken en moeilijk weg kan zit ik daar ook niet op te w8ten.
Dus hoop dat het nog enkele dagen wegblijft.Voel de hele week al wel wat krampen dus het is bij mij altijd moeilijk te zeggen wanneer het komt.
Meestal zo rond dag 33 pas.
Linda@ Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
Jij blijft hier toch ook kletsen nu je zwanger bent?
Of verlaat je ons nu hahaha.
Kan je ook niet op babybytes komen.Andere meiden zijn ook welkom hoor.
Is wat anoniemer kletsen.Is soms best fijn.
Ik zit zowel als op babybytes al hier nog op het forum.
gr suusje