start iui voor Linda en anderen

Suusje: Ja helaas allebei een miskraam. Ze hebben bij mij geen chromosoomonderzoek gedaan. Heeft waarschijnlijk met mijn leeftijd te maken. Ben inmiddels 39. Ik heb al 2 kinderen van bijna 11 en 15. Bij hun had ik geen enkel probleem. Het is ook naast mijn leeftijd pure pech dat ik nu 2 keer een miskraam heb gehad. Maar we gaan gewoon door en hopelijk heb ik binnenkort een positieve test in mijn handen en blijft hij ook 9 maanden positief.

Gr. Debby

Debby,

Wat vervelend. Zou kunnen dat het met je leeftijd te maken heeft ja,maar ben natuurlijk geen arts.
Wel leuk dat jullie nog een kindje willen.Zit toch aardig leeftijd verschil tussen je kinderen als het zover is.

Succes ieg.
We hopen allemaal hier snel een postitieve test in ons handen te hebben.

gr susan

Hoi meiden, hier ben ik weer even.
@Debby: hoe is het nog met jou. Lang niets meer gehoord, maar als het goed is ben je nu aan het klussen HIHI.
@Susan: Eindelijk gestart met de IUI. Spannend allemaal he. Succes en hou je ons op de hoogte.

Hier gaat het wel. Heb nu 4 vroege diensten, dus mag even 32 uur achter elkaar werken en ook nog allemaal vroege diensten. Ben 's avonds vaak total loss. Soms lig om 10.00 uur al ko in bed.. 's Middags in de pauze, krijg ik ook zo'n flinke dip.
verder weten ze op het werk dat ik zwanger ben. Zij hebben ook het liefste niet dat ik met passieve lift werk. Ik moet van hun nu rustig aan doen, lief van mijn collega's. Maar ja, hihi dit zit nu eenmaal niet in de aard van het beestje. Nog 1 1/2 week en dan eindelijk de echo, kijk er zo naar uit. Moet zeggen dat ik nu ook nog niet echt geniet hoor. Ben blij dat ik niet meer naar zkh hoef,maar voor de rest. 22 september zullen we weten of het er 1 of 2 worden.

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Spannend hoor allemaal.Lijkt mij ook wel moeilijk om al te genieten als je nog geen echo hebt gemaakt.Je bent al zo vaak teleurgesteld dat ik mij best kan voorstellen dat als het eenmaal zo ver is je doodsbang bent dat het mis gaat.

Mischien zijn het er indd. wel 2.

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
Jij ons ook he??

Gr suusje

Hai Linda,

Oei wat spannend, 1 of 2 kindjes. Snap dat je nu nog niet zo kan genieten. Het moet eerst echt bevestigd worden maar ik heb er alle vertrouwen in hoor. Zou wel leuk zijn 2 kindjes. Stiekem staat dat op mijn verlanglijstje. Mijn vriendin heeft ook een tweeling en daar zijn we mee op vakantie geweest. 2 meiden van 7 jaar, echt ontzettend leuk. Ook mijn moeder is er 1 van een tweeling, helaas is mijn tante 2 jaar geleden overleden maar wat voor een band die twee hadden, geweldig. Mijn moeder mist haar nog steeds elke dag ( ik trouwens ook, was eigenlijk mijn 2e moeder). Ik ben erg benieuwd naar je echo, wacht geduldig met je mee.

Volgende week woensdag heb ik mijn NOD. Hopelijk goed nieuws maar zelf denk ik van niet. Zoals gewoonlijk kan ik niks anders doen dan afwachten. Je horen er weer van.

Gr. Debby

Beste Linda,

Ook ik ken je van het forum van Esk. Daar zat je wel op een ander topic maar hebben we af en toe wat gekletst. Van harte, superfijn om te horen dat je van de 5e IUI zwanger bent geraakt. Geeft hoop!

Ik ben nog niet voor IUI in aanmerking, wij zijn vanaf maart 2008 bezig en ik moet eerst tot het einde vna eht jaar op eigen kracht na een HSG. Ik weet neit of ik dat volhoud, misschien dat ik in oktober voorzichtig weer eens contact op ga namen. Maar op dit moment vind ik het wel even fijn: niks aan mijn lijf.

Geniet ervan en veel geluk!

Wenser

Hoi Wenser,

ik ken je nog wel hoor. Tja eindelijk zwanger, had er niet meer op geteld met IUI. Maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit dat zie je nu wel.
Verder gaat het wel. Nog 6 dagen dan weet ik of het er 1 of 2 worden. Ik kijk er zo naar uit.

Jeetje een half jaar op eigen kracht. dan heb je het gevoel dat er niets gebeurt lijkt mij. Omdat je er eigenlijk niet meer in geloofd op spontaan zwanger worden. Hoop dat je in oktober een positief antwoord krijgt en dat je eerder aan een behandeling mag beginnen. Hou je me op de hoogte
Succes verder met zwanger worden
Groetjes Linda

Dank je.
Ik zit er een beetje dubbel in: aan de ene kant geloof ik niet in een spontane zwangerschap, aand e andere kant hoor je toch wel heel veel verhalen van mensen die na 2 jaar tocvh zwanger werden, al dan niet door IUI. Maar idd. je wilt zo graag dat er wat gebeurt.

Ik weet ook niet wat ze weer willen gaan deon na dat half jaar: eerst een kijkoperatie of IUI of hormoonondersteuning? Ik heb best wel korte cycli maar de laatste 3 maanden gelukkig 25 dagen. Komt ook doordat ik medicijnen en een dieet had vanwege een onbalans in mijn darmen, wat toch ook weer uitwerking kan hebben op je vruchtbaarheid. Er zijn zoveel factoren die meespelen. Misschien heeft dit wel een gunstige uitwerking?

Ik heb dus wel weer een beetje hoop dat het misschien nog vanzelf gebeurt, maar aan de andere kant maakt dat me juist bang, want hoe meer hoop, hoe meer teleurstelling... Lastig altijd he?

Nou geniet ervan en ik laat het natuurlijk weten als het bij mij ook zover zou zijn.

Wenser

Terug
Bovenaan