start iui voor Linda en anderen

Dank je wel.
ik heb wel weer een beetje hoop hoor op een spontane zwangerschap, omdat mijn cyclussen weer netjes 25 dagen zijn de laatste 3 x, en daarvoor soms maar 21. Verder heb ik wel een eisprong als het goed is, tenminste op de echo's was dat toen (juni/juli) wel te zien. En het zaad van mijn man is goed, en ik heb een HSG gehad, dus het zou moeten kunnen.

Maar als je hoop krijgt, is de teleurstelling ook weer groter, dus dat is dan weer vervelend. Daarom bescherm je jezelf ook wel weer tegen teveel hoop.

Ik hoop idd ook dat als ik contact opneem met de gyn dat ze dan ook wel serieus aan het werk gaan. Het is nu 19 maanden, en ik heb daar zelfs nog 3 maanden erbij geplakt voor het dossier. (Erg he, maar ik hoorde toen dat je pas bij 3 jaar in aanmerking komt voor IVF, dus toen heb ik er maar 3 maanden bij verzonnen). Dan is het otch wel een keertje tijd om verdere actie te ondernemen toch?

gr.

hallo meiden ik sluit mij ook ff bij jullie groepje aan ik klets al een tijdje mee op dit forum en ben ook ff bij het forum van esk gew ik zal mij ff voorstellen ik ben springkikkertje 30 jaar en wij zijn al bijna 3 jaar bezig! heb al veel onderzoeken gehad ben vanaf juni bezig met clomid maar helaas weer niks mijn gyn zei als er iets in mijn cyclus verandert dat ik weer moest terugkomen en zij toen als dat zo is gaan wij het probeeren via insiminatie ik las hier dat jullie er ervaring mee hebben! maar afgeloopen woensdag was ik bij mijn gyn en nu wil hij weer ff wachten omdat mijn eitjes goed groeien ik moet maandag weer terug voor bloed prikken en over 2 weken belt de gyn mij zelf weer op voor een vervolg afspraak duurde het bij jullie ook zo lang voordat jullie met deze behandeling konden beginen? ik hoop dat het sneler gaat ik begin de moed erin te verliezen! sorry meiden dat ik ff zo negatief ben maar moet ff gal spuggen hahaha groetjes xxxjes springkikkertje

Hey springkikker, jij ook hier. Jammer dat je nog niet echt mag beginnen zeker? als je dan eenmaal daar je focus op gezet hebt, is het zo moieloijk om weeeeer even te wachten. Elke maand duurt dan lang. Heel veel sterkte en een knuffel.

Linda, hoe is t met jou? Spannende tijden ook of ben je redelijk relaxed.

Liefs
Wenser

Hallo meiden,

Even een update van mij.
Morgen om 14.00uur de IUI.
Vind het wel heel spannend hoor.
Pfff heb nu alweer de zenuwen.En dan beginnen de ergste wachtweken nog van 2wk.

Springkikker@Welkom hier.Je kan elkaar beter op andere manier tegenkomen,maar is wel heel fijn (vind ik) om met meiden te praten die in zelfde schuitje zitten.
Bij ons heeft het ook 21/2 jaar geduurt eerder ik eindelijk nu op het punt ben dat we actie hebben en starten met IUI.
Iedere keer wordt je weer eindeloos naar huis gestuurd.Onderzoeken duren ook eeuwen.
Bij mij is 2mnd geleden een milde vorm van endomtriose weggehaald tijdens een kijkoperatie.
Dit is de waarschijnlijke oorzaak van de onvruchtbaarheid.Ook heb ik een vijandig baarmoederslijmvlies.
Nu morgen 1ste ronde IUI.
Wel heel spannend hoor,maar ik probeer niet teveel te verwachten van de 1ste keer.Al is dat wel moeilijk hoor.

Nou succes meid.Hoop dat jij ook snel kan beginnen met vervolgbehandeling.

liefs suusje

Hoi meiden

@springkikkertje: welkom hier, ja liever niet natuurlijk, maar als het hiermee lukt, wat we natuurlijk allemaal hopen. Succes me zwanger worden.

@Suusje: eindelijk bijna de 1ste iui. Altijd weer spannend, maar blijf positief. Ik moet bekennen dat ik de laatste keer in die 2 weken wachten helemaal niets heb gedaan. Geen folium geslikt, geen tarwekiemcapsules. Dit heeft denk ik ook geholpen, met niet ermee bezig zijn. En laat je niet gek maken door alles wat je voelt, want je lichaam kan je goed voor e gek houden. Succes hou je ons op de hoogte.

@Wenser: Hopelijk komt er snel actie en schot in. Want dit is ook niets natuurlijk. Wachten tot het 1/2 jaar om is.

Hier gaat alles zijn gangetje. Borsten zijn al flink voller en mooie blauwe aders erover heen. ( ziet er niet uit hihi). Verder o zo vaak plassen. Morgen om 1/2 2 de eerste echo, dan zullen we zien of het er 1 of 2 zijn.
Groetjes Linda

Springkikkertje, welkom ook van mij. Ook voor jou heel veel succes en dat je maar snel zwanger mag zijn.

Oei Suusje: wat spannend vandaag voor je. Zou fijn zijn dat het de 1ste keer gelijk raak is. Ik hoop het voor je.

Linda: ook voor jou spannende tijden. Zal morgen aan je denken. Hier ook veel plassen en pijnlijke borsten maar ik denk dat het wel van de ongi is. Moet woensdag ongi worden, ik reken er maar niet op dat het raak is. Heb wel de klachten maar die heb ik vaker en dan wordt ik ook ongi. Mijn borsten doen nu wel meer zeer dan normaal en ik ben ook moeier. Probeer mezelf niet gek te maken en wil ook niet eerder testen dan woensdag. Hopelijk hou ik dat vol. Jullie horen het wel. Iedereen veel succes.

Gr. Debby

Hey Debby, weer terug van de boot. Dus je hebt goed geklust die dagen.
Nog 2 dagen en dan weet je het. Ik hoop het zo voor je en ook voor mij. Kan ik iets meer ervaring uitwisselen. Kijk soms op andere forums van mamaclubs of zo. Maar daar staan soms van die rare dingen bij .
Hier gaat het verder goed. Voel af en toe wat krampen in mijn baarmoeder echt onder in mijn buik. Maar ja zal wel van het groeien zijn hihi. Verdere vollere borsten gekregen en vaker plassen. Gelukkig nog niet misselijk, hoop dat dat zo blijft.
Morgen eindelijk de echo, dan ben ik 7,5 weken zwanger. Jullie horen het morgen of overmorgen.
Groetjes Linda

Hallo,

Linda@ Ja ik vind het ook super spannend.
Ik blijf wel positief hoor. Al vind ik dat soms wel moeilijk na 21/2 jaar. Ben wel bang dat ik heftiger reageer op deze teleurstelling dan normaal.
Ik heb het nu ook gewoon verder niet in de hand.

Net even verzekering gebeld hoe het zit met de vergoedering.Krijgen 3behandelingen totaal.Niet veel hoor.Zit je ook echt op te wachten.
Tuurlijk heb ik het er voor over,maar het zijn geen kleine bedragen die behandelingen.
Vind het wel absurd dat ze er een limiet opzetten.
Mensen die gewoon kinderen kunnen krijgen hoeven er toch ook niet voor te betalen. Ik snap wel dat de medici geld kost,maar vind het ook niet eerlijk.

Hopen maar dat we voldoende hebben aan die 3x moet natuurlijk niet te hard van stapel lopen.
Spannend hoor morgen je echo.Ben heelll benieuwd of het er 1 of 2 zijn.Wel gelijk laten weten he??

Debby@ Voor jou ook spannend deze dagen.Je lichaam kan je ook zo voor de gek houden he.
Ik hoop het ook echt voor je meid.Het vervelende is dat je je op ten duur ook dingen gaat inbeelden.Had ik dan in ieder geval.Zat continu aan mijn borsten te voelen en dacht mij iedere maand anders te voelen.
Ik hoop uiteraard voor je dat het raak is.
Succes deze 2dg.Ik hoop dat die rode duivel wegblijft.

Gr suusje

Terug
Bovenaan