start iui voor Linda en anderen

Ha meiden,

Suus, krijg jij nu maar 3 IUI's terug? Van IVF wist ik dat wel, maar van IUI's niet. Bij welke verzekering zit jij dan? En staat dat zo in de polisvoorwaarden ofzo, dat jij daar aan hebt gedacht?

Hier alles wel ok, nog 3 dagen wachten tot mijn NOD, mits deze op dag 26 valt (dus 25-daagse cyclus). Ik weet het inmiddels ook niet meer. Gelukkig niet zo hyperdepieper als de afgelopen maanden, dan sliep ik slecht, ging 1000x per dag naar de wc en voelde zowat elk uur of mijn borsten als slapper waren (dat is bij mij vaak een eerste teken van de ongi). Gevolg was veel stress en een steeds korter wordende cyclus (minimum was 21 dagen met op dag 16 mijn eisprong volgens de gyn). Nu ben ik vrij relaxed eronder. Maar ben wel bang voor de dip als het weer zo ver is.

Verder al een week last van mijn darmen, ik wordt er helemaal tuureluurs van. Ik heb vorige maand een behandeling/kuur gehad om mijn darmflora weer in balans te krijgen en nu ook nog een probioticakuur die ik moet afmaken, die bacteriën in mijn darmen vieren zeker een feestje. Nou ja, hopelijk stopt dat als ik met de proviotica stop ik denk dat ik nog ene dag of 6 moet ofzo.

Verder alles goed bij jullie?
Springkikker, al weer een beetje over de teleurstelling heen? En Linda, hoe was de echo?

x
Wenser

Hallo,

Nou vandaag iui gehad.Pffff wat was ik zenuwachtig.Is toch wel emotioneel vind ik hoor.

Nu 2 vreselijke wachtweken.
Pfff hoe kom ik deze 2wk door.

Wenser@Heb nog eens gekeken in de polis en contact gehad met iemand die ook izz verzekering heeft en ook iui heeft gehad.Je krijgt toch alle iui's vergoed. Die doos van verzekering dacht dat het om ivf ging.En dat krijg je indd. 3x vergoed.Maar bij overige fertiliteitsbehandelingen (waaronder dus iui valt) krijg je het volledig vergoed.

Gelukkig maar.Pfff gaat anders toch aardig oplopen mocht je er meer nodig hebt.

Voor jou is het nu ook spannend zeg.Ik ga voor je duimen dat je niet ongesteld word.

Linda@Hoe was de echo.En is het er 1 of zijn het er toch 2??
Ben reuze benieuwd.

Gr suusje

Ow gelukkig maar dan. Ik begon ook al te twijfelen. Ik denk zo dat ik het ook wel nodig ga hebben die informatie. Omdat ik zeker weet dat we het vaak op het juiste moment hebben gedaan en het toch niet is gelukt, weet ik niet of het nog vanzelf gaat gebeuren. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk. Dat zie je ook aan Linda.

Eerst maar eens deze 3 dagen afwachten ;-)
Jiij veel succes met de 14 wachtdagen nog (pffff).

Wenser

Nou wenser voor jou nu nog 2dg voor mij 13 pffff.
1dag voorbij nu voor mij.

Wat je zegt de wonderen zijn de wereld nog niet uit.mischien is het voor jullie wel raak.
Ik duim in ieder geval voor jullie.

Gr Suusje

Hoi meiden, sorry dat ik jullie in spanning heb laten wachten, maar ik was even behoorlijk dood naar de nachtdienst. Wilde alleen maar slapen.
Maar gisteren hebben we het hartje zien kloppen van 1 kleintje. Geweldig om te zien. Ik hoop dat jullie dit ook heel snel mee mogen maken. Het was nog geen cm groot..
Ik reageer morgen weer uitgebreid.
Groetjes Linda

Hey Maartje, ik vroeg me al af waar je ineens gebleve was. Hoe is het nog met jou.
Ben je nog met behandelingen bezig of niet.
Ik moet zeggen dat ik je wel gemist heb.
Laat je nog wat van je horen.
Groetjes Linda

Hoi

Ik zat even metmezelf en de kinderwens in de knoop. Twee weken niet gewerkt en even afstand van alles genomen.

Wij gaan beginnen met IVF.
Morgen afsluitend gesprek bij de gyn, want we moeten helaas naar een ander ziekenhuis.

Ik ga alles nog even teruglezen, want ik vind zo'n lotgenotencontact toch wel erg fijn!

Groetjes Maartje

Terug
Bovenaan