start iui voor Linda en anderen

Hallo meiden, hier ben ik weer even.

@Wenser: hoe is het. heb je al contact met gyn gehad of niet.
@Suusje: de 1ste IUI gehad, wanneer heb je ongeveer je NOD dan. Spannend ik zal voor je duimen.

Hier gaat het zijn gangetje. Heb geen klagen t.o.v. mijn zwangerschap. Alleen mijn eigen gezondheid is nu wat vatbaarder. Al 7 jaar niet ziek geweest en nu kaakholteontsteking. Kan er alleen oordruppels en neusspray en paracetamol voor innemen.

Vanmiddag komt moeders voor moeders en dan kan ik beginnen met sparen hAHA.

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Ja 1ste iui afgelopen dinsdag gehad.Eerste wachtweek dus doorgekomen pffff vind het wel lang duren die wachtweken hoor.
Nu nog 6 dagen wachten tot ik mag testen.
Begint wel spannend te worden nu.
Heb nog geen NOD klachten.Week geleden wel onwijze krampen gehad,maar die verdwenen na 3 dg weer.Vervelende is natuurlijk dat alle ongi klachten ook weer op zwangerschap kan lijken en je lichaam je ook behoorlijk voor de gek kan houden.
Probeer zo min mogelijk te hopen dat het zo is,maar is wel moeilijk soms.Hoop in ieder geval dat de teleurstelling niet heel groot is.Ben wel bang voor reactie als het niet zo is.

Fijn dat het met jou en de baby goed gaat. Vervelend dat je lichamelijk nu niet zo lekker bent,maar dat gaat gelukkig weer over.

Hoe was je gesprek met Moeders en moeders heb je mooi boek van ze gehad.Meestal krijg je een mooi presentje voor je deelname.

Gr suusje

Hallo.
Het gesprek met moeders voor Moeders verliep goed. Krijg het boek a.s. donderdag als ze de eerste lading op komen halen.

Verder gaat het niet zo best hier, vannacht de 1/2 nacht wakker gelegen van de pijn in oor en hoofd. Vanmorgen toch maar huisarts gebeld over hoe nu verder. Krijg nu toch een kuur die niet schadelijk is voor de zwangerschap. Omdat ik er anders toch niet vanaf kom.

Het word spannend bij jou. Hopelijk is het meteen raak, maar ja niet je daar aan vast houden. Want dan wordt het een domper. Hou je ons op de hoogte.
Groejes Linda

Hoi,

Vervelend hoor dat je je nu niet zo prettig voelt.Hopen dat het nu snel over is met die kuur.
Is geen antibiotica neem ik aan toch?want dit kan wel schadelijk zijn.Werk namelijk zelf dagelijks met medicijnen,maar je arts zou wel weten wat toch.

Ja wordt zeker spannend.Ik ga zeker proberen niet zo te hopen al is dat wel heeelll moeilijk en duren deze laatste dagen eindeloos lang.
Ik ben gelukig a.s dinsdag vrij dus dat is wel fijn.

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.

Jij ook sterkte.

gr suusje

Hai meiden,

Nou ik ben vorige week gewoon weer ongi geworden. Wel een dag eerder dan ik dacht dus dat was dan wel fijn. Hoef je ook niet in spanning te zitten. Nou volgende week weer mijn eisprong. Gelukkig is mannetje dan nog net thuis ( hij zou eerst morgen weg gaan maar dat is veranderd naar woensdag). Hopelijk mag het dan eens lukken.

Maartje: vervelend dat je je zo rot voelt. Nu weer een stap verder met de ivf. Snap dat je voor jezelf alles even op een rijtje moet zetten maar ik hoop dat je hier toch blijft schrijven. Je hebt toch met elkaar een soort band opgebouwd en ik zou je hier toch wel erg missen. Hopelijk hebben we allebei snel goed nieuws ( ook de andere meiden natuurlijk).

Linda: 1 kloppend hartje. Geweldig. Wel ellendig dat je nu ziek bent en dat eigenlijk nooit bent. Hopelijk ben je snel beter en kan je lekker genieten van je kindje in je buik.

Suusje: ik duim voor je, weer spannend allemaal.

Ik hou jullie weer op de hoogte ( zal niet zo vaak zijn want we hebben vorige week de sleutel van ons huis gekregen dus we zijn druk aan de klus, hihi, klussen in huis in dit geval).

Gr. Debby

Nou dames,

Ik had vanochtend een grote schik toen ik naar toilet ging.
Totaal onverwachts had ik ineens een rode veeg bloed en nu dus ongesteld geworden.
1ste IUI poging dus mislukt.
Ook al had ik het wel verwacht dat 1ste keer niet raak was.Ik had nog echt niet verwacht dat het vandaag zou gebeuren (zou pas dinsdag ongesteld moeten worden) dus had mij er psychisch nog niet op ingesteld.
Zware baal dag vandaag dus.En nog moeten werken ook.
Pfff morgen maar zh bellen voor volgende ronde.Zal maandag (dag 3) dus weer naar zh moeten voor bloed te prikken en echo.Daar gaan we dan weer.
Voor zover effe mijn verhaal.

Gr Suusje

He balen Suusje, zeker omdat je er nog niet op had gerekend. Aan de andere kant als het dan toch nog niet raak mag zijn dan kan het maar beter snel zo zijn dan dat je een dag overtijd bent. Want dan ga je alleen maar hoop krijgen. Wel balen dat je net moest werken. Ik ga hard voor je duimen voor de 2e poging. Ben je normaal ook wel eens eerder ongi? Ik hoop dat we allemaal nu eens zwanger raken en wel nog dit jaar. Zal ons nu wel eens gegund zijn toch?

Gr. Debby

Hey Meiden

Leuk Debbie een nieuw huis. Zal wel hard werken zijn.
Komt je man dan alleen in het weekend of ga jij af en toe meevaren? Ben niet nieuwsgierig zoals je merkt.

Suusje balen dat je ongesteld geworden bent. Ik word ook altijd 10 dagen na de inseminatie ongesteld. Heb nog nooit de 14 dagen gehaald.

Hier geen nieuws. 20 oktober pas een gesprek bij de gyn. Dan eerst nog een informatieavond en dan pas beginnen. Het gaat dus zeker nog maanden duren.
Pfff! maar het is voor het goede doel.

Groetjes Maartje

Terug
Bovenaan